De eerste paar pagina’s waren een uitdaging, vereisten wat geduld. Inmiddels 2 tijdschriften gemaakt en start een 3e. Wanneer je eenmaal doorhebt hoe het werkt en wat de mogelijkheden zijn is het... De eerste paar pagina’s waren een uitdaging, vereisten wat geduld. Inmiddels 2 tijdschriften gemaakt en start een 3e. Wanneer je eenmaal doorhebt hoe het werkt en wat de mogelijkheden zijn is het fantastisch leuk om te werken aan een zeer persoonlijk cadeau. Het contact met Jilster is ook zeer goed, nog dezelfde dag reactie en ook eenmaal een kosteloze herdruk van een proefexemplaar wat uit elkaar viel bij eerste inkijk ivm defect lijmmachine. Ik ben zeer tevreden!

Janine

Super eenvoudig om een leuk tijdschrift met meerdere pesonen te maken!
Iets meer mogelijkheden om foto's te bewerken zo handig zijn.
Goede kwaliteit en levering is volgens afspraak!

M.M

Mooi programma om een fraai (maar niet goedkoop) snel geleverd tijdschrift te maken met veel sjablonen en opties. Als je eenmaal weet hoe het werkt, kun je snel een mooi resultaat krijgen. Enige... Mooi programma om een fraai (maar niet goedkoop) snel geleverd tijdschrift te maken met veel sjablonen en opties. Als je eenmaal weet hoe het werkt, kun je snel een mooi resultaat krijgen. Enige nadeel vind ik dat er geen optie is om foto's bij te snijden in het programma en veel sjablonen een vaste breedte-hoogte verhouding hebben.

Rene Oord

Jilster heeft genoeg sjablonen om een ontzettend mooi tijdschrift te maken. Wel zorgen dat je alle tabbladen goed bekijkt; meer mogelijkheden dan wij dachten!
Levering op de afgesproken...
Levering op de afgesproken momenten, heel erg blij met ons tijdschrift.

Veel mogelijkheden en fijne klantenservice. Ik vind het een erg prettig programma en er staan vele sjablonen in die je goed kunt gebruiken.
Als je niet zo handig bent met computeren dan kan...
Als je niet zo handig bent met computeren dan kan het programma lastig zijn.

Anita Zaalberg

Dit was mijn eerste ervaring met Jilster en het resultaat was zeer mooi. In het begin vond ik het ook even zoeken, maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt, gaat het prima.
Ik had mijn...
Ik had mijn kinderen een verhaaltje laten schrijven. Zij hadden dit in een word bestand gedaan en het koste me even wat zoek werk om dit goed in het bestand te krijgen. ( lettertype kan hierbij veranderen ) Beter om het gelijk in het bestand van Jilster te typen.
Er zijn veel voorbeelden, dat maakt het erg leuk. Meer lettertypes zou voor mij wel mogen.
Mijn vriendin ( is 50 jaar geworden ) was er supper blij mee en ook de mensen om haar heen reageerde erg enthousiast. Heb het al bij vele aangeraden. Ik heb er voor gekozen om het alleen met mijn gezin te maken, echter kun je ook andere uitnodigen. Hier heb ik dus geen ervaring mee.

Marlies

Al meerdere keren heb ik een magazine gemaakt via Jilster. Nu de laatste keer met een aantal collega's samen voor een andere collega die ging trouwen. Je biedt dan echt iets unieks aan. Voordeel is... Al meerdere keren heb ik een magazine gemaakt via Jilster. Nu de laatste keer met een aantal collega's samen voor een andere collega die ging trouwen. Je biedt dan echt iets unieks aan. Voordeel is ook dat je niet met z'n allen bij elkaar hoeft te komen om van alles te organiseren; iedereen krijgt zijn of haar eigen pagina toegewezen en maakt de pagina op een moment dat het hem/haar het beste uitkomt. Echt een aanrader! Succes gegarandeerd!

Eindredactie

Tijdschrift: eindresultaat erg mooi. Programma liep ontzettend vaak vast. Dat gaf frustratie en kostte veel extra tijd. Voor mensen die maar 1 blz. in zo'n tijdschrift maken en weinig tijd hebben... Tijdschrift: eindresultaat erg mooi. Programma liep ontzettend vaak vast. Dat gaf frustratie en kostte veel extra tijd. Voor mensen die maar 1 blz. in zo'n tijdschrift maken en weinig tijd hebben niet bepaald gebruiksvriendelijk.

Ik heb nu twee keer een tijdschrift/boek via Jilster gemaakt. Beide keren was het eindresultaat fantastisch en was het super leuk om een persoonlijk tijdschrift of boek te maken! Je moet het... Ik heb nu twee keer een tijdschrift/boek via Jilster gemaakt. Beide keren was het eindresultaat fantastisch en was het super leuk om een persoonlijk tijdschrift of boek te maken! Je moet het opmaakprogramma even leren kennen en er mee leren werken, maar dan zijn de mogelijkheden gigantisch! Ik ontdekte steeds weer nieuwe mogelijkheden en foefjes. Informatie op de site is ook duidelijk en compleet.

T.wolffenbuttel

Prachtig blad geworden. Makkelijke werkwijze, snelle aflevering en keurig gemaakt