Af en toe wat technische problemen. Het kost wat flink wat tijd maar het resultaat was echt fantastisch. Het tijdschrift voldeed niet aan de eisen van Jilster zelf dus kregen we het "afgekeurde"... Af en toe wat technische problemen. Het kost wat flink wat tijd maar het resultaat was echt fantastisch. Het tijdschrift voldeed niet aan de eisen van Jilster zelf dus kregen we het "afgekeurde" exemplaar wel toegestuurd (op tijd voor het afscheid) en z.s.m. een nieuw exemplaar. Goede service!

Ze geven een snelle reactie als iets niet duidelijk is of niet lukt! Zeer behulpzaam

Bij het programma liep ik tegen veel onhandige situaties aan. Veel voor de hand dingende handelingen waren opeens moeilijk omdat het programma niet meewerkte. Dit vond ik jammer omdat het veel tijd... Bij het programma liep ik tegen veel onhandige situaties aan. Veel voor de hand dingende handelingen waren opeens moeilijk omdat het programma niet meewerkte. Dit vond ik jammer omdat het veel tijd kostte. Ook vond ik de prijs van de producten erg hoog. Wel waren de bezorgtijden kort wat fijn was.

Beste Jetje,
Bedankt voor je review. Wat jammer dat het programma niet goed voor je werkte. Dat is zeker niet onze bedoeling.
We willen je graag wat vragen stellen om te kijken waar het...
Beste Jetje,
We willen je graag wat vragen stellen om te kijken waar het probleem lag:
1: In welke browser heb je gewerkt?
2: Heb je geprobeerd je browsergeschiedenis te legen tijdens het werken?
We zijn in elk geval blij dat je tevreden was met de levertijd en horen graag wat we verder voor je kunnen doen.
Eeke
Klantenservice Jilster

Stefanie

Mooi programma met leuke voorbeelden sjablonen. Je kan heel goed met meerdere mensen aan een tijdschrift werken. Daarnaast goede hulp gehad en ongevraagd heel fijn advies gehad! Kortom super!... Mooi programma met leuke voorbeelden sjablonen. Je kan heel goed met meerdere mensen aan een tijdschrift werken. Daarnaast goede hulp gehad en ongevraagd heel fijn advies gehad! Kortom super! Kwaliteit ook goed.

Bram van den Broek

Het is een goed bedrijf met met een goede klanten service. helaas zaten er wel een paar inkt vegen in het tijd schrift.

Goedemorgen Bram,
Hartelijk dank voor je bericht en waardering. We willen graag dat je fan bent en dat is nog niet het geval.
Jouw tijdschrift was niet optimaal? Wat kunnen we voor je doen...
Goedemorgen Bram,
Jouw tijdschrift was niet optimaal? Wat kunnen we voor je doen om het beter te maken?
Als je ons een fotootje stuurt van wat niet optimaal was, dan pakken we dat graag aan.
Hartelijke groet,
Marc
Service Jilster

Tonny Izaks

Ik heb met veel plezier een tijdschrift gemaakt en ben erg blij met het resultaat. Ik liep een paar keer tegen een technisch probleempje aan. Ik kreeg heel snel een reactie op mijn mail met vragen.... Ik heb met veel plezier een tijdschrift gemaakt en ben erg blij met het resultaat. Ik liep een paar keer tegen een technisch probleempje aan. Ik kreeg heel snel een reactie op mijn mail met vragen. Prima service.

Jose

Super bedrijf. Ik liep tegen de deadline aan en had hulp nodig. Online kon ik direct een telefoonnummer vinden en werd direct super geholpen. Erg fijn.
Het tijdschrift is geweldig geworden....
Het tijdschrift is geweldig geworden. Mijn moeder is er mega blij mee. Het is een klus om te maken maar zeer waardevol om te h ebben. Ik raasd echt iedereen Jilster aan.

Het resultaat is prachtig, maar poh want n werk, het programma gaf zo vaak de melding kan niet opslaan en dan moest weer een pagina opnieuw gemaakt worden.... daarnaast werkt het programma niet echt... Het resultaat is prachtig, maar poh want n werk, het programma gaf zo vaak de melding kan niet opslaan en dan moest weer een pagina opnieuw gemaakt worden.... daarnaast werkt het programma niet echt gemakkelijk. Vele mensen die mee probeerde te werken aan het tijdschrift, kregen het niet voor elkaar om te creëren wat ze wilden.

Beste Puck,
We willen je graag wat vragen stellen om te kijken waar het...
Beste Puck,
We willen je graag wat vragen stellen om te kijken waar het probleem lag:
1: In welke browser heb je gewerkt?
2: Heb je geprobeerd je browsergeschiedenis te legen tijdens het werken?
Eeke
Klantenservice Jilster

Dahlia

Fantastisch resultaat!
En fijn dat je ook kan kiezen om je Glossy af te halen ipv te laten verzenden.

Bram van den Broek

Het is een fijn bedrijf met goede service en de site is enorm gebruiksvriendelijk. Ik vond het wel jammer dat er een paar zwarte vegen in het tijdschrift zaten.