Ik heb voor de 4e keer een Glossy gemaakt voor collega's van GGZ Delfland.
Het laatste blad dat ik maakte via Jilster werd ook weer laaiend enthousiast ontvangen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel :) Mooi om te horen.
Groet,
Marc, Jilster

Zoooo blij met Jilster! Top programma, en vriendelijke mensen die je te woord staan! Ze houden vol totdat je 100% tevreden bent. Het bestaat dus nog!! Klantvriendelijk en gericht helpen. Heel fijn!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Jose. Hier doen we het ook voor. Erg fijn.

Ik heb al diverse magazines gemaakt met Jilster, dit was nummer 6. Het resultaat is altijd prachtig, de klus is wel redelijk zwaar, zeker als hoofdredacteur met grove kopij. Het werkt makkelijk maar... Ik heb al diverse magazines gemaakt met Jilster, dit was nummer 6. Het resultaat is altijd prachtig, de klus is wel redelijk zwaar, zeker als hoofdredacteur met grove kopij. Het werkt makkelijk maar de glossy (116 pagina's) was zo zwaar dat ik pagina na pagina kwijtraakte. Paniek! Na contact met de helpdesk (snel en duidelijk, hulde!) bleek het aan mijn browser te liggen. Klopte wel, maar dat had ik liever eerder geweten, bijvoorbeeld als een soort waarschuwing bij de foutmelding. Wat miste ik? Bewerken met de twee pagina's tegenover elkaar tegelijk open. Dan kan je goed zien of de teksten op dezelfde hoogte beginnen, de afbeeldingen of lijnen goed doorlopen etc. Ik hoop dat dit snel in het programma kan worden opgenomen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Joke. We hebben ook stappen genomen om onze service nog scherper te maken en mensen te helpen hierbij.
Maar nogmaals dank je wel. En leuk die mooie review en complimenten.
Groet,...
Maar nogmaals dank je wel. En leuk die mooie review en complimenten.
Groet,
Marc, Jilster

De website is zeer traag en vaak technische problemen. Er is geen contact te krijgen, je wordt er elke keer uitgegooid.

Ik heb een aantal collega's, vrienden en familie uitgenodigd een bijdrage te leveren aan de glossy die is gemaakt voor de promotie van onze dochter. Dankzij ieders bijdrage is het een mooi... Ik heb een aantal collega's, vrienden en familie uitgenodigd een bijdrage te leveren aan de glossy die is gemaakt voor de promotie van onze dochter. Dankzij ieders bijdrage is het een mooi tijdschrift geworden. Het was soms effe puzzelen met sjablonen en lettertypes, maar het resultaat mag er zijn!

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Heb voor de eerste keer met Jilster gewerkt. Je moet er natuurlijk een beetje handigheid in krijgen maar in principe is het erg fijn werken. Ik onderschrijf het commentaar van een vorige review over... Heb voor de eerste keer met Jilster gewerkt. Je moet er natuurlijk een beetje handigheid in krijgen maar in principe is het erg fijn werken. Ik onderschrijf het commentaar van een vorige review over de dubbele pagina's. Wij wilden in het midden een groepsfoto plaatsen en het was best lastig om de overloop goed te krijgen.
Verder zou het handig zijn om word te kunnen importeren!
Uiteindelijk zag het erg prachtig uit, ik ga het zeker vaker gebruiken!

Remco de Vries

Wij hebben recent voor de derde keer met een grote groep mensen gewerkt aan een glossy voor een bruidspaar via Jilster en ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de handige... Wij hebben recent voor de derde keer met een grote groep mensen gewerkt aan een glossy voor een bruidspaar via Jilster en ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de handige site, de sublieme klantenservice (echt dikke pluim voor de hulp die jullie ons hebben geboden!), de snelle levering en het prachtige eindresultaat! Echt een top-bedrijf wat ons betreft!

Diana

De glossy is supermooi geworden. Het kost erg veel tijd maar het resultaat is het meer dan waard, echt een fantastisch cadeau. Klein verbeterpuntje op het gebied van ontwerpen: ik zou het handig... De glossy is supermooi geworden. Het kost erg veel tijd maar het resultaat is het meer dan waard, echt een fantastisch cadeau. Klein verbeterpuntje op het gebied van ontwerpen: ik zou het handig vinden als je twee naast elkaar gelegen pagina's tegelijkertijd kunt bewerken. Je kunt dan bijv. één achtergrond afbeelding over deze twee pagina's verdelen.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Diana, dank je wel voor je sterren en feedback. We zijn er erg blij mee.
Hi Diana, dank je wel voor je sterren en feedback. We zijn er erg blij mee.
Jouw verzoek tav afbeeldingen over de twee pagina's zetten we hoger op het lijstje als functies nog toe te voegen. Het is op dit moment wat onpraktisch om dat te doen. Als je daar uitleg over wilt dan vernemen we dat graag.
Groetjes,
Marc
Jilster Supporter

Kelly Joosen

Heel mooi resultaat! Wel een programma wat af en toe niet goed en langzaam werkt maar het eindresultaat is prachtig. 😊

Kelsey

Super handige tool om mee te werken. Bezorging is op tijd en aangezien ze zelf niet compleet tevreden waren over de geleverde kwaliteit heb ik direct een nieuw, extra tijdschrift ontvangen.... Super handige tool om mee te werken. Bezorging is op tijd en aangezien ze zelf niet compleet tevreden waren over de geleverde kwaliteit heb ik direct een nieuw, extra tijdschrift ontvangen. Kwaliteit was super en mijn vader vond het een geweldig cadeau. Absoluut een aanrader om als origineel cadeau te geven!