Hans Debruyne

Tijdschrift aangemaakt voor feest nav 70ste verjaardag van mijn broer. Magazine had zeer veel bijval en ging de ganse namiddag van hand tot hand. Bij de opmaak kende ik wat problemen maa Jilster... Tijdschrift aangemaakt voor feest nav 70ste verjaardag van mijn broer. Magazine had zeer veel bijval en ging de ganse namiddag van hand tot hand. Bij de opmaak kende ik wat problemen maa Jilster stond me steeds inmiddellijk bij via chat of mail en zelfs eens telefonisch. Ze namen er alle tijd voor tot het probleem was opgelost. (bedankt Marc voor je geduld). Zij volgden nog op of mijn ontwerp/bestelling correct was toegekomen. Dikke duim voor deze service !!

Graag gedaan Hans :)
Hartelijke groet,
Marc

Wij hebben voor een collega die met pensioen gaat een mooie glossy gemaakt.
Er was iets niet duidelijk. Ik heb via mail de vraag gesteld aan jilster en netjes antwoord ontvangen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor deze feedback.
We blijven gemotiveerd :)
Hartelijke groet,
Het Jilster-sterrenteam

We hebben de tijdschriften vorig weekend aan onze ouders en de gasten van hun 50-jarig huwelijksfeest uitgereikt. Iedereen vond het superleuk en heel professioneel. Er is nog de hele week over... We hebben de tijdschriften vorig weekend aan onze ouders en de gasten van hun 50-jarig huwelijksfeest uitgereikt. Iedereen vond het superleuk en heel professioneel. Er is nog de hele week over gepraat. Het programma werkt goed maar niet helemaal perfect. We vonden het moeilijk om samen te werken en ook de foto’s bewerken is niet altijd gemakkelijk geweest. Er zijn wel veel leuke clips, achtergronden en sjabloons beschikbaar die het werk vergemakkelijken en alles een heel professionele uitstraling geven. Wat we erg goed vonden was de kwaliteit van het gedrukte tijdschrift: mooie papierkwaliteit en mooie kleuren.

Wat een vreselijk programma is dit.
Na uren gespendeerd te hebben om iets te creëren denk je er later weer aan te kunnen werken. Helaas pindakaas, alles weg!

Marjon van Dam

Voor het eerst een blad gemaakt met meerdere redactieleden, 23 in totaal. Blad gemaakt voor de leraar van de middelbare school waar onze kinderen op hebben gezeten of nog zitten. Na 11 jaar Latijnse... Voor het eerst een blad gemaakt met meerdere redactieleden, 23 in totaal. Blad gemaakt voor de leraar van de middelbare school waar onze kinderen op hebben gezeten of nog zitten. Na 11 jaar Latijnse les en Antieke Cultuur te hebben gegeven aan
ouders was het 16 april de laatste les. Iedereen kon op zijn eigen manier vorm geven aan een bedankje. Daarnaast het blad gevuld met veel onderwerpen die hij door de jaren heen heeft behandeld, de Latijnse boeken die we hebben behandeld, herinneringen aan de Romereis die we in 2014 hebben gemaakt en nog meer.
Iedereen was enthousiast over het resultaat en hijzelf was blij verrast met het blad.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Marjon. Je maakt ook ons blij door ons te betrekken in jouw positieve ervaring. Erg leuk om te lezen.
Groetjes,
Marc, Supporter van Jilster

Het tijdschrift wat we gemaakt hebben voor een collega die met pensioen gaat is erg mooi geworden. We hebben er met ruim 30 personen aan gewerkt, het is even wennen, maar erg handig en... Het tijdschrift wat we gemaakt hebben voor een collega die met pensioen gaat is erg mooi geworden. We hebben er met ruim 30 personen aan gewerkt, het is even wennen, maar erg handig en gebruiksvriendelijk!
Veel mogelijkheden voor fotos, lettertypes, achtergronden en templates. Was ook erg leuk om te maken.

Echt een supermooi product geworden. Zelfs oude foto' s die ingescand zijn , zijn echt heel mooi geworden. De templates waarmee je kunt werken ( hoeft niet) zijn zeer divers en brengen je op leuke... Echt een supermooi product geworden. Zelfs oude foto' s die ingescand zijn , zijn echt heel mooi geworden. De templates waarmee je kunt werken ( hoeft niet) zijn zeer divers en brengen je op leuke ideeen. Het Glossy voor mijn dochter haar 21ste verjaardag was dus een groot succes!!

Tamara Pater

Mijn ervaring is heel goed. Goed programma om het tijdschrift mee te maken en goede en snelle levering. Een uniek cadeau om te geven.

Muller

Na het bestellen van de glossy, die overigens prachtig is geworden, merkte ik dat ik de "niet glans" versie per abuis had besteld.
Na contact met Jilster maakten ze die bestelling ongedaan en...
Na contact met Jilster maakten ze die bestelling ongedaan en stortten direct het betaalde bedrag terug.
Toen heb ik vervolgens opnieuw het blad besteld in de juiste versie.

Super origineel ideetje als cadeau. Handige website met veel mogelijkheden, tips & tricks.