Wiljo&Jan

Wij hebben vorige week een prachtige bank besteld bij Jansen Totaal Wonen in Huissen en zijn fantastisch geholpen en geadviseerd door Mandy Willemsen. Daarvoor onze hartelijke dank! Jammer voor de... Wij hebben vorige week een prachtige bank besteld bij Jansen Totaal Wonen in Huissen en zijn fantastisch geholpen en geadviseerd door Mandy Willemsen. Daarvoor onze hartelijke dank! Jammer voor de lange levertijd, maar we kijken met spanning uit naar onze nieuwe bank. Wiljo&Jan

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie positieve review Wiljo & Jan! Het doet ons goed te horen dat jullie uitgebreid geadviseerd zijn door Mandy. Wij hopen dat het wachten op de bank het helemaal waard... Hartstikke bedankt voor jullie positieve review Wiljo & Jan! Het doet ons goed te horen dat jullie uitgebreid geadviseerd zijn door Mandy. Wij hopen dat het wachten op de bank het helemaal waard gaat zijn! Alvast heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Manja

Goed advies, levering op tijd en in prima staat.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Manja! Fijn dat je goed bent geadviseerd in de winkel en dat de levering vlot verliep. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe bank namens JaxxChoice.

Janneke

Prima. Levering op tijd. Afspraken zijn nagekomen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je positieve review Janneke! We doen er alles aan om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden, dus het is fijn om te horen dat dit ook lukt. Heel veel zitplezier gewenst... Hartstikke bedankt voor je positieve review Janneke! We doen er alles aan om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden, dus het is fijn om te horen dat dit ook lukt. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice!

Maurits

Goede service en een prachtige bank!

Martijn

Wij hebben een bank uitgezocht bij Loods5 in Amersfoort. De bank bevalt erg goed en is helemaal naar wens. We hebben snel een staal toegestuurd gekregen van JaxxChoice zelf zodat we deze kunnen... Wij hebben een bank uitgezocht bij Loods5 in Amersfoort. De bank bevalt erg goed en is helemaal naar wens. We hebben snel een staal toegestuurd gekregen van JaxxChoice zelf zodat we deze kunnen gebruiken van de andere aankopen voor ons interieur. Allemaal prima verlopen en netjes nagebeld. Waarom dat toch geen aanbeveling en een drie sterren score? Deze is het gevolg van de levering, de koerier deed blijkbaar wat hem werd aanbevolen en ook al vooraf aan ons is gecommuniceerd: "Over de drempel".
Te triest eigenlijk: we hebben een volledig nieuw interieur en de levering van deze bank was met kop en schouders de aller slechtste: Er was discussie of de drempel van onze overkapping de drempel was of die van onze woning. De bank, in 3 delen in plastic en karton is letterlijk vanaf buiten over de drempel geduwd en dat was het. Vervolgens zelf uitpakken, in elkaar zetten en verpakking afvoeren, als een ikea product zeg maar, alleen deze bank was zo'n 3000 euro. Hele domme keuze om levering zo vorm te geven, terwijl letterlijk alle andere leveranciers de producten binnen hebben gebracht, uitgepakt, viltje onder de voet, "staat hij zo naar wens meneer?"...
Vandaar een drie sterren waardering. Mooie bank, bevalt prima, maar nog veel te winnen in service bij uitlevering.

Goedemorgen Martijn,
Goedemorgen Martijn,
Wat vervelend om te horen dat de levering van je nieuwe bank niet naar waar wens is verlopen. Hiervoor maken we gebruik van onze externe transportdienst (eenmansbezorging) op basis van dropshipment. Dit betekent inderdaad exclusief uitpakken en montage. Dit doen wij om het totale kostenplaatje, ook voor onze eindklant, te beperken. Tot op heden zijn onze klanten hier dan ook tevreden mee. Wel is het zo dat dit duidelijk aangegeven dient te worden tijdens het verkoopgesprek. Hier valt nog winst te behalen en daarom hebben wij je review ook intern besproken. Nogmaals, wij vinden het vervelend om te horen dat je dit gevoel aan onze levering hebt overgehouden, maar hopen wel dat je heel veel zitplezier gaat beleven met onze Mikk. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Janna Doormbos

Keurige afhandeling.
Makkelijk contact via app en mail. Snelle reacties.

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn dat het contact via app en mail soepel is verlopen. Daar streven wij naar. Heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Liv namens JaxxChoice :)

Lesley

Een fantastische bank gekocht waar we met heel het gezin (5) ruim op kunnen zitten. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de bezorging.

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Lesley, wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop! Dat worden gezellig avondjes met het hele gezin :) Enjoy! Groetjes van JaxxChoice.

Jansen totaal wonen Huissen

Fijn geholpen in de winkel. We kregen verschillende stoffen mee om thuis naast de muur en gordijnen te houden. Daarna goed begeleid bij het maken van de keuze en antwoord gekregen op onze vragen. De... Fijn geholpen in de winkel. We kregen verschillende stoffen mee om thuis naast de muur en gordijnen te houden. Daarna goed begeleid bij het maken van de keuze en antwoord gekregen op onze vragen. De koop was snel afgehandeld onder het genot van een kopje thee. Levertijd viel ons ook mee (8 weken).

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn te horen dat jullie zo'n goede ervaring in onze JaxxChoice Store hebben opgedaan en dat de stofstalen hielpen bij het maken van de juiste keuze! Nu kan het genieten echt beginnen met jullie... Fijn te horen dat jullie zo'n goede ervaring in onze JaxxChoice Store hebben opgedaan en dat de stofstalen hielpen bij het maken van de juiste keuze! Nu kan het genieten echt beginnen met jullie Lotta :) Groetjes van JaxxChoice.

Joyce

Wij zijn heel erg tevreden !! Hele mooie bank,zit heerlijk ...mooie prijs/kwaliteit. Komen afspraken na,vriendelijk,denken mee...Wij raden dit zeker aan bij vrienden en familie 🙂

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Joyce, leuk dat jullie zo enthousiast en tevreden zijn over onze producten, prijs-kwaliteitverhouding en hulp in de winkel! Daar worden wij bij JaxxChoice ook blij van :) Wij wensen jullie heel... Hi Joyce, leuk dat jullie zo enthousiast en tevreden zijn over onze producten, prijs-kwaliteitverhouding en hulp in de winkel! Daar worden wij bij JaxxChoice ook blij van :) Wij wensen jullie heel veel zitplezier!

Tonnie

Prima service. Prima bank. Zeer tevreden

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel Tonnie! Veel heerlijke relaxmomenten gewenst met onze Frenkie :) Groetjes van JaxxChoice