Franny

Wat een service die meiden! En de bank zit heerlijk!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je positieve review en complimenten over onze meiden. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent met je aankoop. Heel veel zitplezier gewenst op bank Rikki! Met... Bedankt voor je positieve review en complimenten over onze meiden. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent met je aankoop. Heel veel zitplezier gewenst op bank Rikki! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Familie Geuzebroek

Na een negatieve ervaring bij een ander bedrijf voor de dezelfde bank, zijn wij door jullie / Mandy onwijs goed geholpen.
Zelfs bij het bezorgen van de bank was het hem niets te veel om vanaf...
Zelfs bij het bezorgen van de bank was het hem niets te veel om vanaf de deur 2 meter door te lopen om daar de delen te plaatsen. Gelukkig kwamen wij zelf bij het bezorgen dat de nota nog niet helemaal betaald was (volgens de chauffeur en het bedrijf zou alles betaald zijn), ook dit was zeer snel opgelost

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Super om te lezen dat je tevreden bent over de hulp in onze JaxxChoice store. Heel veel plezier met bank Robin! Met vriendelijke groet,... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Super om te lezen dat je tevreden bent over de hulp in onze JaxxChoice store. Heel veel plezier met bank Robin! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Gerard

Mooie bank, netjes op tijd geleverd.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons. Heel veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Van Deurse

Niks op aan te merken alles goed gegaan!

Malou

Vriendelijk, kundig, luisteren goed, denken mee, nemen de tijd.

Reactie JAXXCHOICE:

Super bedankt voor je mooie review Malou! Heel fijn te horen dat je zo goed en uitgebreid bent geholpen in onze winkel :) Groetjes van JaxxChoice.

H.Peterse

Correct geholpen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze goede review! Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent. Wij horen graag op welke punten we het nóg beter zouden kunnen doen. Alvast veel plezier van jouw nieuwe JaxxChoice... Bedankt voor deze goede review! Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent. Wij horen graag op welke punten we het nóg beter zouden kunnen doen. Alvast veel plezier van jouw nieuwe JaxxChoice bank. Met vriendelijke groet, JaxxChoice

A Lieverst _Jacobs

Perfect goede service en ben er heel blij mee

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze mooie review en goede score! Super om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Alvast heel veel plezier van jouw nieuwe bank Olive! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Pascal

Erg prettig

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je ons merk als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, JaxxChoice

van Oene

Vanaf dat we de bank besteld hebben tot dat de bank geleverd is waren de medewerkers en chauffeur zeer vriendelijk en de bank werd zeer netjes afgeleverd
👍👌🏻

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat jullie onze service als prettig hebben ervaren en hopelijk zijn jullie ook blij met de nieuwe bank. Heel veel zitplezier gewenst! Met... Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat jullie onze service als prettig hebben ervaren en hopelijk zijn jullie ook blij met de nieuwe bank. Heel veel zitplezier gewenst! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Laura

Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank... Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank binnen is.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Laura! Super om te lezen dat Femmie jullie prettig geholpen en geadviseerd heeft. Alvast heel veel zitplezier op jullie nieuwe bank! Met vriendelijke groet, JaxxChoice