Rens Brantsma

Erg fijn geholpen door personeel in de winkel. Snelle levering van onze mooie bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Rens! Super om te horen dat je fijn bent geholpen in onze winkel en dat ook de snelle levering en de mooie bank goed zijn bevallen! Groetjes van team JaxxChoice :)

Carine

Super goed geholpen door Mandy. Ze deed precies wat ze vooraf beloofde en maakte het onmogelijke waar. Nog een bank voor de feestdagen. Dank je Mandy!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat super dat je jouw nieuwe bank net voor de feestdagen binnen hebt! Hartstikke bedankt dat je deze ervaring met onze klanten deelt Carine. Heel veel zitplezier gewenst :) Groetjes van JaxxChoice.

Mertens

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Sylvie! Groetjes van JaxxChoice :)

Susanne van der Weerd

Erg fijn geholpen!

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel Susanne! Heel veel woonplezier gewenst alvast met bank Lotta namens het team van JaxxChoice :)

Daan Siderius

Snel simpel en duidelijk

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Daan! Heel veel plezier gewenst met hoekbank Niek namens JaxxChoice :)

Mike

Prima, snel geleverd! Leuk design!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Mike! Super dat je fauteuil snel is geleverd en je blij bent met het design. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Wili

Zelden zo goed geholpen als door Mandy G. Echt een top service! Nu wachten op onze bank. Alle vertrouwen in.

Reactie JAXXCHOICE:

Super dat je zo goed geholpen bent door onze collega Mandy in onze winkel! En dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank. Namens het team van JaxxChoice willen we je dan ook alvast heel veel... Super dat je zo goed geholpen bent door onze collega Mandy in onze winkel! En dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank. Namens het team van JaxxChoice willen we je dan ook alvast heel veel zitplezier wensen met je nieuwe aanwinst :)

Monique

Vanmorgen enthousiast geholpen door Mandy G..Mooie showroom..duidelijke uitleg..
Over 8 weken zijn wij een bank rijker..mede dankzij de hulp van Mandy. Dankjewel 😊
Corne en Monique T

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Mandy G. Super dat jullie duidelijk zijn geïnformeerd. Het aftellen kan beginnen :) Alvast heel veel zitplezier... Hartstikke bedankt voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Mandy G. Super dat jullie duidelijk zijn geïnformeerd. Het aftellen kan beginnen :) Alvast heel veel zitplezier gewenst namens team JaxxChoice!

Sara

Fijn en deskundig geholpen

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Sara! Fijn dat Mandy je goed heeft geholpen bij het uitzoeken van je nieuwe bank. Alvast heel veel zitplezier gewenst met bank Veda namens team... Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Sara! Fijn dat Mandy je goed heeft geholpen bij het uitzoeken van je nieuwe bank. Alvast heel veel zitplezier gewenst met bank Veda namens team JaxxChoice :)

Ilja Jansen

Heel fijn geholpen door Femmie met het uitzoeken van mijn nieuwe bank. Naast goede kwaliteit en een scherpe prijs voor mijn bank, ook nog eens een ijzersterke service!

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag Ilja, hartstikke bedankt voor je mooie complimenten over onze collega Femmie! Wij wensen je heel veel zitplezier met onze Niek :) Groetjes van JaxxChoice.