B van Peursem

Net en goed bedrijf, goed advies en duidelijk en helder

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Berry! Fijn dat ons advies goed en duidelijk was. Als we nog iets kunnen verbeteren, horen we het graag. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Sandra Sesink

Matige kwaliteit. We waren in eerste instantie heel blij met de bank, maar hadden na een paar weken al een rugleuning van binnen kapot. Ook was al vanaf het begin een deel met een stikfout en het... Matige kwaliteit. We waren in eerste instantie heel blij met de bank, maar hadden na een paar weken al een rugleuning van binnen kapot. Ook was al vanaf het begin een deel met een stikfout en het loungegedeelte kraakte. Dit dus ook maar meteen aangegeven. Toen netjes een hele nieuwe bank gekregen. Echter bij deze nieuwe bank na een half jaar ook weer een rugleuning kapot. Nu is er iemand langs geweest om het te repareren. Daarbij heeft de monteur lijm geknoeid op de bank en geprobeerd eraf te halen met een schuursponsje… zit nu dus een schuurplek op. Moet nog horen wat ze daaraan kunnen doen…

De leuningen zijn gemaakt van 2 dunne stukken spaanplaat met spanbanden ertussen. Dit breekt dus blijkbaar vrij makkelijk af. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het met de andere rugleuningen niet ook gaat gebeuren en heb spijt van m’n aankoop :(

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag Sandra, wat onwijs vervelend om te horen dat je zoveel pech hebt met je nieuwe bank. Ik hoorde van mijn collega dat je inderdaad een service melding hebt lopen bij ons en dat ze aan het... Goedemiddag Sandra, wat onwijs vervelend om te horen dat je zoveel pech hebt met je nieuwe bank. Ik hoorde van mijn collega dat je inderdaad een service melding hebt lopen bij ons en dat ze aan het kijken zijn naar een passende oplossing. Er heeft wel enige vertraging in gezeten i.v.m. onze onderbezetting op de desbetreffende afdeling. Sorry daarvoor! Als het goed is heb je gister een mail van mijn collega ontvangen en wordt er achter de schermen nog hard gewerkt aan jouw service melding. We houden je op de hoogte! Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Berkhout

Geweldige bank! Erg blij mee. Binnen de tijd geleverd dus wat dat betreft een dikke 10. Alleen de levering zoals al eerder genoemd is wel vreemd je geeft behoorlijk wat geld uit aan een bank en dan... Geweldige bank! Erg blij mee. Binnen de tijd geleverd dus wat dat betreft een dikke 10. Alleen de levering zoals al eerder genoemd is wel vreemd je geeft behoorlijk wat geld uit aan een bank en dan verwacht je wel ook de service van het uitpakken en neerzetten van de bank. Als dat zou gebeuren kan je ook gelijk kijken of alles wel in orde is. Nu voor je zelf al die delen uitgepakt hebt en neergezet is de chauffeur al lang al weer weg. En als hierbij gebruik wordt gemaakt van een extern bedrijf zou ik maar een opzoek gaan naar een bedrijf die die service wel verleend. De mensen mogen best wel wat service krijgen voor de bank die ze kopen de prijs is er ook naar.

Goedemiddag mevrouw Berkhout,
Goedemiddag mevrouw Berkhout,
Allereerst: wat goed te horen dat je blij bent met je nieuwe JaxxChoice bank en dat deze binnen de aangegeven tijd is geleverd! Daar streven wij naar, dus dat is fijn. Daarnaast vinden we het natuurlijk vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Hiervoor maken we inderdaad gebruik van onze externe transportdienst (eenmansbezorging) op basis van dropshipment. Dit betekent exclusief uitpakken, neerzetten en montage. Dit doen wij om het totale kostenplaatje, ook voor onze eindklant, te beperken. Wel is het zo dat dit duidelijk aangegeven dient te worden tijdens het verkoopgesprek, zodat dit niet als verassing komt bij levering en onze klanten zelf kunnen bepalen of ze hun nieuwe bank op deze manier willen kopen bij ons. We hebben een korte tijd geleden eenzelfde soort review ontvangen en merken dus dat dit beter gecommuniceerd moet worden naar onze klanten. Hier zijn wij dan ook mee bezig (o.a. om dit duidelijker te beschrijven op onze website bij bezorging). Nogmaals, wij vinden het vervelend om te horen dat je dit gevoel aan onze levering hebt overgehouden, maar hopen wel dat je heel veel zitplezier gaat beleven met onze u-bank Lotta. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Wiljo&Jan

Wij hebben vorige week een prachtige bank besteld bij Jansen Totaal Wonen in Huissen en zijn fantastisch geholpen en geadviseerd door Mandy Willemsen. Daarvoor onze hartelijke dank! Jammer voor de... Wij hebben vorige week een prachtige bank besteld bij Jansen Totaal Wonen in Huissen en zijn fantastisch geholpen en geadviseerd door Mandy Willemsen. Daarvoor onze hartelijke dank! Jammer voor de lange levertijd, maar we kijken met spanning uit naar onze nieuwe bank. Wiljo&Jan

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie positieve review Wiljo & Jan! Het doet ons goed te horen dat jullie uitgebreid geadviseerd zijn door Mandy. Wij hopen dat het wachten op de bank het helemaal waard... Hartstikke bedankt voor jullie positieve review Wiljo & Jan! Het doet ons goed te horen dat jullie uitgebreid geadviseerd zijn door Mandy. Wij hopen dat het wachten op de bank het helemaal waard gaat zijn! Alvast heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Manja

Goed advies, levering op tijd en in prima staat.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Manja! Fijn dat je goed bent geadviseerd in de winkel en dat de levering vlot verliep. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe bank namens JaxxChoice.

Janneke

Prima. Levering op tijd. Afspraken zijn nagekomen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je positieve review Janneke! We doen er alles aan om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden, dus het is fijn om te horen dat dit ook lukt. Heel veel zitplezier gewenst... Hartstikke bedankt voor je positieve review Janneke! We doen er alles aan om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden, dus het is fijn om te horen dat dit ook lukt. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice!

Maurits

Goede service en een prachtige bank!

Martijn

Wij hebben een bank uitgezocht bij Loods5 in Amersfoort. De bank bevalt erg goed en is helemaal naar wens. We hebben snel een staal toegestuurd gekregen van JaxxChoice zelf zodat we deze kunnen... Wij hebben een bank uitgezocht bij Loods5 in Amersfoort. De bank bevalt erg goed en is helemaal naar wens. We hebben snel een staal toegestuurd gekregen van JaxxChoice zelf zodat we deze kunnen gebruiken van de andere aankopen voor ons interieur. Allemaal prima verlopen en netjes nagebeld. Waarom dat toch geen aanbeveling en een drie sterren score? Deze is het gevolg van de levering, de koerier deed blijkbaar wat hem werd aanbevolen en ook al vooraf aan ons is gecommuniceerd: "Over de drempel".
Te triest eigenlijk: we hebben een volledig nieuw interieur en de levering van deze bank was met kop en schouders de aller slechtste: Er was discussie of de drempel van onze overkapping de drempel was of die van onze woning. De bank, in 3 delen in plastic en karton is letterlijk vanaf buiten over de drempel geduwd en dat was het. Vervolgens zelf uitpakken, in elkaar zetten en verpakking afvoeren, als een ikea product zeg maar, alleen deze bank was zo'n 3000 euro. Hele domme keuze om levering zo vorm te geven, terwijl letterlijk alle andere leveranciers de producten binnen hebben gebracht, uitgepakt, viltje onder de voet, "staat hij zo naar wens meneer?"...
Vandaar een drie sterren waardering. Mooie bank, bevalt prima, maar nog veel te winnen in service bij uitlevering.

Goedemorgen Martijn,
Goedemorgen Martijn,
Wat vervelend om te horen dat de levering van je nieuwe bank niet naar waar wens is verlopen. Hiervoor maken we gebruik van onze externe transportdienst (eenmansbezorging) op basis van dropshipment. Dit betekent inderdaad exclusief uitpakken en montage. Dit doen wij om het totale kostenplaatje, ook voor onze eindklant, te beperken. Tot op heden zijn onze klanten hier dan ook tevreden mee. Wel is het zo dat dit duidelijk aangegeven dient te worden tijdens het verkoopgesprek. Hier valt nog winst te behalen en daarom hebben wij je review ook intern besproken. Nogmaals, wij vinden het vervelend om te horen dat je dit gevoel aan onze levering hebt overgehouden, maar hopen wel dat je heel veel zitplezier gaat beleven met onze Mikk. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Janna Doormbos

Keurige afhandeling.
Makkelijk contact via app en mail. Snelle reacties.

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn dat het contact via app en mail soepel is verlopen. Daar streven wij naar. Heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Liv namens JaxxChoice :)

Lesley

Een fantastische bank gekocht waar we met heel het gezin (5) ruim op kunnen zitten. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de bezorging.

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Lesley, wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop! Dat worden gezellig avondjes met het hele gezin :) Enjoy! Groetjes van JaxxChoice.