Koen

Mooie bank gekocht. Goede, duidelijke en snelle communicatie.

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je review Koen! Goed te horen dat je tevreden bent over onze communicatie. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Monique Diesveld

Goed geholpen in de winkel,ook nog een stukje van de stof meegekregen.
Goede communicatie over de levering,chauffeur erg vriendelijk al met al zeer tevreden.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen Monique! Wij wensen je heel veel zitplezier met jouw nieuwe draaifauteuil :) Groetjes van JaxxChoice!

Wout Bennis

Berichtje gestuurd over missende beschermkapjes voor de poten naar een kleine uitleg zonder problemen en snel ontvangen.
Wat een vriendelijke en correcte service.

Dank je Femmie

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te horen Wout! Bedankt voor je review :) Groetjes van JaxxChoice.

Thea Swertz

Snelle levering, ook het uitstellen van bezorging was geen probleem. Misschien een idee om de tekst voor het plaatsen van de poten niet op een donkere ondergrond te zetten. Dit is slecht te lezen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je review en goede tip! Dit nemen wij mee! Veel zitplezier met onze Lotta :) Groetjes van JaxxChoice.

Fred van der Laan

Alles is ons goed bevallen.
Alles is ons goed bevallen.
Prachtige stoel waar we heel blij mee zijn. De communicatie was top. Ook de bezorging. De chauffeur gaf mij alle tijd om de stoel uit te pakken zodat ik het kon controleren op evt. beschadiging. Was zeer goed ingepakt. Nogmaals dank.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je uitgebreide review Fred! Daar worden wij heel blij van :) Wij wensen jullie heel veel zitplezier met de nieuwe fauteuil! Groetjes van JaxxChoice.

Tamara

Top service en geweldige bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel Tamara! Heel veel zitplezier gewenst met hoekbank Niek :) Groetjes van JaxxChoice.

Van daal gerard

Zeer goeden bank heel bij mee engoed geholpen

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je leuke review Gerard! Groetjes van JaxxChoice.

Mariska Hoep

We zijn heel blij met onze Niek bank, mooie kleur, goede stof, makkelijk in elkaar te zetten, snelle levering en afleverservice. Een aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Heel erg bedankt voor je leuke review Mariska! We wensen jullie heel veel zitplezier met onze Niek! Groetjes van JaxxChoice.

Remco

Super service in de winkel
Alles volgens afspraak

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review Remco! Heel veel zitplezier namens JaxxChoice.

Liesbeth Elbers

Mooie bank, fijne servicd

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt Liesbeth! Heel veel relaxmomenten gewenst. Groetjes van JaxxChoice.