Reviews

8.9 / 10
390 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

390 Reviews

Marijke

9/10

Prima ervaring!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je mooie review Marijke! Groetjes van JaxxChoice :)


Anita

10/10

Prima!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Anita en ook voor de foto die we mochten ontvangen! We wensen jullie heel veel zitplezier met bank Kai :) Groetjes van JaxxChoice.


Westendorp ( de Bloemenmand)

9/10

Zeer tevreden met onze nieuwe bank. Heel goed advies gekregen in de winkel, en heel prettig geholpen. Ook tevreden over de aflevering!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van jullie positieve ervaring! We vinden het fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn met de nieuwe bank, het persoonlijke advies in onze winkel en de levering. We wensen... Dankjewel voor het delen van jullie positieve ervaring! We vinden het fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn met de nieuwe bank, het persoonlijke advies in onze winkel en de levering. We wensen jullie heel veel zitplezier! Groetjes van JaxxChoice.


Jan Meijering

10/10

Prima service en goede kwaliteit meubels!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review Jan! Het doet ons goed te horen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit meubels. Veel plezier met je nieuwe bank namens JaxxChoice.


Myra

9/10

Mooie bank, zit heerlijk, goede snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Myra! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je bank en dat de levering zo vlot is verlopen. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)


Isa

8/10

Goed product, vriendelijk personeel

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Isa! Fijn dat de bank goed bevalt :) Veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.


Paul

8/10

Goede bank binnen aangegeven tijd geleverd

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat je bank goed bevalt en deze op tijd is geleverd. Veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.


Miranda van Twisk

10/10

Blij verrast met onze mooie fauteuil! De fauteuil is zelfs eerder bezorgd dan verwacht. Het is lastig een stof te kiezen van een proef stukje. Maar met hulp van de winkel kwamen we eruit. De stoel... Blij verrast met onze mooie fauteuil! De fauteuil is zelfs eerder bezorgd dan verwacht. Het is lastig een stof te kiezen van een proef stukje. Maar met hulp van de winkel kwamen we eruit. De stoel zit zoals verwacht goed en past mooi bij het geheel. Ook nog leuk dat het kan draaien!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Miranda! Wat goed te horen dat de fauteuil zo vlot is bezorgd en dat deze zit zoals verwacht. Heel veel zit- en draaiplezier namens JaxxChoice.


Bremen

10/10

Goed en netjes , worden goed op de hoogte gehouden voor de levering

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Het is fijn om te horen dat jullie goed op de hoogte worden gehouden van de levering. Alvast heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Abbie namens... Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Het is fijn om te horen dat jullie goed op de hoogte worden gehouden van de levering. Alvast heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Abbie namens JaxxChoice :)


Jeroen van Zanten

1/10

Slechte ervaring koop hier nooit meer een bank! Zeggen dat je bank binnen is maken afspraak om te leveren om vervolgens 18 uur voor levering de afspraak af te zeggen omdat ineens een onderdeel niet... Slechte ervaring koop hier nooit meer een bank! Zeggen dat je bank binnen is maken afspraak om te leveren om vervolgens 18 uur voor levering de afspraak af te zeggen omdat ineens een onderdeel niet binnen Is. Lekker dan de oude bank al naar de stort en ruim 2 weken wachten voor de bank eindelijk binnen is. Lekker zonder bank. Verder aan de telefoon afgesproken dat ze de stoelen vast zouden brengen en dat we het restant van het geld pas hoefde te betalen als de bank werd bezorgd ook dit was weer een leugen de monteurs wilde alles weer meenemen na een hoop gezeur toch de stoelen vast gekregen anders konden we niet eens ergens op zitten nee koop hier nooit meer iets! Als goed is kommen ze morgen mijn bank eindelijk brengen hoop niet dat ze nu mijn bank weer niet komen brengen. Baal er goed van koop je ook voor een hoop geld een bank en 2 Stoelen.

Reactie JAXXCHOICE:

Beste Jeroen, wij begrijpen heel goed dat je niet tevreden bent met de manier waarop de levering van je bank is verlopen! Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden en toelichten... Beste Jeroen, wij begrijpen heel goed dat je niet tevreden bent met de manier waarop de levering van je bank is verlopen! Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden en toelichten waar het is misgegaan.
Onze leverancier levert de orders tegenwoordig vaker in 2 delen. Hierdoor is de vrachtbrief soms wat onduidelijk. Mede hierdoor hebben wij persoonlijk een fout gemaakt bij het binnenmelden van jouw order. Pas toen we een herbevestiging van de order ontvingen, kwamen we er inderdaad achter dat een element miste. We hebben destijds direct contact opgenomen met onze leverancier, die aangaf dit onderdeel nog op tijd te kunnen leveren. Helaas lukte hen dit niet en waren we genoodzaakt de levering uit te stellen. Wij begrijpen je onvrede en willen daarom nogmaals onze excuses aanbieden.
Wel hoorden we dat de levering gister heeft plaatsgevonden en dat dit allemaal goed is verlopen. We hopen dan ook dat jullie vanaf nu kunnen genieten van de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.