Tamara

Top service en geweldige bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel Tamara! Heel veel zitplezier gewenst met hoekbank Niek :) Groetjes van JaxxChoice.

Van daal gerard

Zeer goeden bank heel bij mee engoed geholpen

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je leuke review Gerard! Groetjes van JaxxChoice.

Mariska Hoep

We zijn heel blij met onze Niek bank, mooie kleur, goede stof, makkelijk in elkaar te zetten, snelle levering en afleverservice. Een aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Heel erg bedankt voor je leuke review Mariska! We wensen jullie heel veel zitplezier met onze Niek! Groetjes van JaxxChoice.

Remco

Super service in de winkel
Alles volgens afspraak

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review Remco! Heel veel zitplezier namens JaxxChoice.

Liesbeth Elbers

Mooie bank, fijne servicd

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt Liesbeth! Heel veel relaxmomenten gewenst. Groetjes van JaxxChoice.

Carissa

Snelle levering en prachtige bank.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

(Geen montage service)

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je leuke review Carissa! Heel veel plezier met de nieuwe bank. Groetjes van JaxxChoice.

Ewa Buiten

We hebben bankstelsel mik snel geleverd gekregen. Heerlijke moderne bank. Jammer dat er een omschrijving ontbreekt omtrent installeren pootjes

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Ewa, wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze Mikk. Mocht je nog informatie willen ontvangen betreft de pootjes, kan je dit op onze website vinden bij 'monteren'. Bedankt voor... Goedemorgen Ewa, wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze Mikk. Mocht je nog informatie willen ontvangen betreft de pootjes, kan je dit op onze website vinden bij 'monteren'. Bedankt voor je feedback! Wij zullen dit meenemen, zodat dit in de toekomst beter wordt vermeld bij aankoop. Heel veel zitplezier gewenst! Groetjes van JaxxChoice.

Irma

Uitstekend snelle levering

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te lezen Irma! Veel zitplezier met de stoel! Groetjes van JaxxChoice

Joost Das

Vlotte levering van fijne bank

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn om te horen Joost, bedankt! Heel veel zitplezier gewenst met onze Rikki. Groetjes van JaxxChoice.

A. Kossen

Slecht contact bij klacht

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen. Jullie service staat uit bij onze leverancier. Zij zijn 2 weken dicht geweest i.v.m. de feestdagen. Mijn collega houdt het nauw in de gaten en laat het jullie... Goedemiddag, wat vervelend om te horen. Jullie service staat uit bij onze leverancier. Zij zijn 2 weken dicht geweest i.v.m. de feestdagen. Mijn collega houdt het nauw in de gaten en laat het jullie weten zodra zij een antwoord ontvangt! Met vriendelijke groet, JaxxChoice.