Jan Meijering

Prima service en goede kwaliteit meubels!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review Jan! Het doet ons goed te horen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit meubels. Veel plezier met je nieuwe bank namens JaxxChoice.

Myra

Mooie bank, zit heerlijk, goede snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Myra! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je bank en dat de levering zo vlot is verlopen. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Isa

Goed product, vriendelijk personeel

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Isa! Fijn dat de bank goed bevalt :) Veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Paul

Goede bank binnen aangegeven tijd geleverd

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat je bank goed bevalt en deze op tijd is geleverd. Veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Miranda van Twisk

Blij verrast met onze mooie fauteuil! De fauteuil is zelfs eerder bezorgd dan verwacht. Het is lastig een stof te kiezen van een proef stukje. Maar met hulp van de winkel kwamen we eruit. De stoel... Blij verrast met onze mooie fauteuil! De fauteuil is zelfs eerder bezorgd dan verwacht. Het is lastig een stof te kiezen van een proef stukje. Maar met hulp van de winkel kwamen we eruit. De stoel zit zoals verwacht goed en past mooi bij het geheel. Ook nog leuk dat het kan draaien!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Miranda! Wat goed te horen dat de fauteuil zo vlot is bezorgd en dat deze zit zoals verwacht. Heel veel zit- en draaiplezier namens JaxxChoice.

Bremen

Goed en netjes , worden goed op de hoogte gehouden voor de levering

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Het is fijn om te horen dat jullie goed op de hoogte worden gehouden van de levering. Alvast heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Abbie namens... Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Het is fijn om te horen dat jullie goed op de hoogte worden gehouden van de levering. Alvast heel veel zitplezier gewenst met fauteuil Abbie namens JaxxChoice :)

Jeroen van Zanten

Slechte ervaring koop hier nooit meer een bank! Zeggen dat je bank binnen is maken afspraak om te leveren om vervolgens 18 uur voor levering de afspraak af te zeggen omdat ineens een onderdeel niet... Slechte ervaring koop hier nooit meer een bank! Zeggen dat je bank binnen is maken afspraak om te leveren om vervolgens 18 uur voor levering de afspraak af te zeggen omdat ineens een onderdeel niet binnen Is. Lekker dan de oude bank al naar de stort en ruim 2 weken wachten voor de bank eindelijk binnen is. Lekker zonder bank. Verder aan de telefoon afgesproken dat ze de stoelen vast zouden brengen en dat we het restant van het geld pas hoefde te betalen als de bank werd bezorgd ook dit was weer een leugen de monteurs wilde alles weer meenemen na een hoop gezeur toch de stoelen vast gekregen anders konden we niet eens ergens op zitten nee koop hier nooit meer iets! Als goed is kommen ze morgen mijn bank eindelijk brengen hoop niet dat ze nu mijn bank weer niet komen brengen. Baal er goed van koop je ook voor een hoop geld een bank en 2 Stoelen.

Reactie JAXXCHOICE:

Beste Jeroen, wij begrijpen heel goed dat je niet tevreden bent met de manier waarop de levering van je bank is verlopen! Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden en toelichten... Beste Jeroen, wij begrijpen heel goed dat je niet tevreden bent met de manier waarop de levering van je bank is verlopen! Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden en toelichten waar het is misgegaan.
Onze leverancier levert de orders tegenwoordig vaker in 2 delen. Hierdoor is de vrachtbrief soms wat onduidelijk. Mede hierdoor hebben wij persoonlijk een fout gemaakt bij het binnenmelden van jouw order. Pas toen we een herbevestiging van de order ontvingen, kwamen we er inderdaad achter dat een element miste. We hebben destijds direct contact opgenomen met onze leverancier, die aangaf dit onderdeel nog op tijd te kunnen leveren. Helaas lukte hen dit niet en waren we genoodzaakt de levering uit te stellen. Wij begrijpen je onvrede en willen daarom nogmaals onze excuses aanbieden.
Wel hoorden we dat de levering gister heeft plaatsgevonden en dat dit allemaal goed is verlopen. We hopen dan ook dat jullie vanaf nu kunnen genieten van de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

B van Peursem

Net en goed bedrijf, goed advies en duidelijk en helder

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Berry! Fijn dat ons advies goed en duidelijk was. Als we nog iets kunnen verbeteren, horen we het graag. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Sandra Sesink

Matige kwaliteit. We waren in eerste instantie heel blij met de bank, maar hadden na een paar weken al een rugleuning van binnen kapot. Ook was al vanaf het begin een deel met een stikfout en het... Matige kwaliteit. We waren in eerste instantie heel blij met de bank, maar hadden na een paar weken al een rugleuning van binnen kapot. Ook was al vanaf het begin een deel met een stikfout en het loungegedeelte kraakte. Dit dus ook maar meteen aangegeven. Toen netjes een hele nieuwe bank gekregen. Echter bij deze nieuwe bank na een half jaar ook weer een rugleuning kapot. Nu is er iemand langs geweest om het te repareren. Daarbij heeft de monteur lijm geknoeid op de bank en geprobeerd eraf te halen met een schuursponsje… zit nu dus een schuurplek op. Moet nog horen wat ze daaraan kunnen doen…

De leuningen zijn gemaakt van 2 dunne stukken spaanplaat met spanbanden ertussen. Dit breekt dus blijkbaar vrij makkelijk af. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het met de andere rugleuningen niet ook gaat gebeuren en heb spijt van m’n aankoop :(

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag Sandra, wat onwijs vervelend om te horen dat je zoveel pech hebt met je nieuwe bank. Ik hoorde van mijn collega dat je inderdaad een service melding hebt lopen bij ons en dat ze aan het... Goedemiddag Sandra, wat onwijs vervelend om te horen dat je zoveel pech hebt met je nieuwe bank. Ik hoorde van mijn collega dat je inderdaad een service melding hebt lopen bij ons en dat ze aan het kijken zijn naar een passende oplossing. Er heeft wel enige vertraging in gezeten i.v.m. onze onderbezetting op de desbetreffende afdeling. Sorry daarvoor! Als het goed is heb je gister een mail van mijn collega ontvangen en wordt er achter de schermen nog hard gewerkt aan jouw service melding. We houden je op de hoogte! Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Berkhout

Geweldige bank! Erg blij mee. Binnen de tijd geleverd dus wat dat betreft een dikke 10. Alleen de levering zoals al eerder genoemd is wel vreemd je geeft behoorlijk wat geld uit aan een bank en dan... Geweldige bank! Erg blij mee. Binnen de tijd geleverd dus wat dat betreft een dikke 10. Alleen de levering zoals al eerder genoemd is wel vreemd je geeft behoorlijk wat geld uit aan een bank en dan verwacht je wel ook de service van het uitpakken en neerzetten van de bank. Als dat zou gebeuren kan je ook gelijk kijken of alles wel in orde is. Nu voor je zelf al die delen uitgepakt hebt en neergezet is de chauffeur al lang al weer weg. En als hierbij gebruik wordt gemaakt van een extern bedrijf zou ik maar een opzoek gaan naar een bedrijf die die service wel verleend. De mensen mogen best wel wat service krijgen voor de bank die ze kopen de prijs is er ook naar.

Goedemiddag mevrouw Berkhout,
Goedemiddag mevrouw Berkhout,
Allereerst: wat goed te horen dat je blij bent met je nieuwe JaxxChoice bank en dat deze binnen de aangegeven tijd is geleverd! Daar streven wij naar, dus dat is fijn. Daarnaast vinden we het natuurlijk vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Hiervoor maken we inderdaad gebruik van onze externe transportdienst (eenmansbezorging) op basis van dropshipment. Dit betekent exclusief uitpakken, neerzetten en montage. Dit doen wij om het totale kostenplaatje, ook voor onze eindklant, te beperken. Wel is het zo dat dit duidelijk aangegeven dient te worden tijdens het verkoopgesprek, zodat dit niet als verassing komt bij levering en onze klanten zelf kunnen bepalen of ze hun nieuwe bank op deze manier willen kopen bij ons. We hebben een korte tijd geleden eenzelfde soort review ontvangen en merken dus dat dit beter gecommuniceerd moet worden naar onze klanten. Hier zijn wij dan ook mee bezig (o.a. om dit duidelijker te beschrijven op onze website bij bezorging). Nogmaals, wij vinden het vervelend om te horen dat je dit gevoel aan onze levering hebt overgehouden, maar hopen wel dat je heel veel zitplezier gaat beleven met onze u-bank Lotta. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.