Naomi

Vandaag een bank gekocht bij deze mooie winkel. Heel goed geadviseerd door de verkopers Mandy en Femmie. Echt een aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review en vriendelijke woorden Naomi! Wat fijn te horen dat je goed geadviseerd bent door onze collega's Mandy en Femmie. Wij wensen je alvast heel veel zitplezier met de... Bedankt voor je 5 sterren review en vriendelijke woorden Naomi! Wat fijn te horen dat je goed geadviseerd bent door onze collega's Mandy en Femmie. Wij wensen je alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens team JaxxChoice :)

Nico Steurs

Vlotte bestelprocedure en levering. Levering is sneller kunnen doorgaan dan oorspronkelijk voorzien !

Reactie JAXXCHOICE:

Wat super dat je bank zo snel geleverd kon worden Nico! Daar doen wij altijd hard ons best voor :) Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en heel veel zitplezier gewenst met Lotta.... Wat super dat je bank zo snel geleverd kon worden Nico! Daar doen wij altijd hard ons best voor :) Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en heel veel zitplezier gewenst met Lotta. Groetjes van JaxxChoice.

John

Wij zijn tijdens ons bezoek heel goed geholpen en hebben uiteindelijk een mooie fijne bank gekocht

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen John, hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Super dat jullie zo goed geholpen zijn in onze Store en een mooie bank hebben uitgezocht. Wij wensen jullie alvast heel... Goedemorgen John, hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Super dat jullie zo goed geholpen zijn in onze Store en een mooie bank hebben uitgezocht. Wij wensen jullie alvast heel veel zitplezier namens JaxxChoice :)

Elvier Frissen

Goede service, alles volgens afspraak

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor jullie mooie 5 sterrenreview Elvier en de geweldige foto van bank Lotta bij jullie thuis! Wat een plaatje! Heel veel zitplezier gewenst met het hele gezin. Groetjes van JaxxChoice :)

Ricardo van de Klundert

Vriendelijk geholpen door Mandy. Verschillende grote kleurstalen in de winkel zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden. Goede prijs-kwaliteit

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ricardo! Super dat je vriendelijk bent geholpen door onze collega Mandy en dat de grote stofstalen hebben geholpen bij het maken van je keuze. Alvast... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ricardo! Super dat je vriendelijk bent geholpen door onze collega Mandy en dat de grote stofstalen hebben geholpen bij het maken van je keuze. Alvast heel veel woonplezier gewenst met onze topper Lotta :) Groetjes van JaxxChoice!

Yvonne

Prima service! Goed geholpen. Mochten de bank meteen meenemen (showroom) en konden hiervoor de bestelbus van de winkel gebruiken. Top!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat een mooie woorden Yvonne, onwijs bedankt! Het doet ons goed om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service :) We wensen jullie heel veel zitplezier met Niek! En als jullie nog vragen... Wat een mooie woorden Yvonne, onwijs bedankt! Het doet ons goed om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service :) We wensen jullie heel veel zitplezier met Niek! En als jullie nog vragen hebben, weten jullie ons te vinden.

An van Heteren

Een goede ervaring met JAXXCHOICE. goede service en communicatie.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review An! Wij wensen je heel veel zitplezier namens JaxxChoice :)

Meike Rietveld

Vandaag bij Jaxx Choice in Huissen geweest. Fijne showroom alle stalen zijn aanwezig in groot formaat waardoor je een goed beeld krijgt van wat je koopt. Fijne service Mandy weet waar ze het over... Vandaag bij Jaxx Choice in Huissen geweest. Fijne showroom alle stalen zijn aanwezig in groot formaat waardoor je een goed beeld krijgt van wat je koopt. Fijne service Mandy weet waar ze het over heeft en luistert goed naar de wens van ons! Al met al top!

Reactie JAXXCHOICE:

Beste Meike, bedankt voor je mooie review en het delen van jouw ervaring in onze JaxxChoice store. Fijn om te lezen dat je onze service en de hulp van Mandy als prettig ervaren hebt. Met... Beste Meike, bedankt voor je mooie review en het delen van jouw ervaring in onze JaxxChoice store. Fijn om te lezen dat je onze service en de hulp van Mandy als prettig ervaren hebt. Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Franny

Wat een service die meiden! En de bank zit heerlijk!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je positieve review en complimenten over onze meiden. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent met je aankoop. Heel veel zitplezier gewenst op bank Rikki! Met... Bedankt voor je positieve review en complimenten over onze meiden. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent met je aankoop. Heel veel zitplezier gewenst op bank Rikki! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Familie Geuzebroek

Na een negatieve ervaring bij een ander bedrijf voor de dezelfde bank, zijn wij door jullie / Mandy onwijs goed geholpen.
Zelfs bij het bezorgen van de bank was het hem niets te veel om vanaf...
Zelfs bij het bezorgen van de bank was het hem niets te veel om vanaf de deur 2 meter door te lopen om daar de delen te plaatsen. Gelukkig kwamen wij zelf bij het bezorgen dat de nota nog niet helemaal betaald was (volgens de chauffeur en het bedrijf zou alles betaald zijn), ook dit was zeer snel opgelost

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Super om te lezen dat je tevreden bent over de hulp in onze JaxxChoice store. Heel veel plezier met bank Robin! Met vriendelijke groet,... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Super om te lezen dat je tevreden bent over de hulp in onze JaxxChoice store. Heel veel plezier met bank Robin! Met vriendelijke groet, JaxxChoice