A Lieverst _Jacobs

Perfect goede service en ben er heel blij mee

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze mooie review en goede score! Super om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Alvast heel veel plezier van jouw nieuwe bank Olive! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Pascal

Erg prettig

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je ons merk als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, JaxxChoice

van Oene

Vanaf dat we de bank besteld hebben tot dat de bank geleverd is waren de medewerkers en chauffeur zeer vriendelijk en de bank werd zeer netjes afgeleverd
👍👌🏻

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat jullie onze service als prettig hebben ervaren en hopelijk zijn jullie ook blij met de nieuwe bank. Heel veel zitplezier gewenst! Met... Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat jullie onze service als prettig hebben ervaren en hopelijk zijn jullie ook blij met de nieuwe bank. Heel veel zitplezier gewenst! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Laura

Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank... Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank binnen is.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Laura! Super om te lezen dat Femmie jullie prettig geholpen en geadviseerd heeft. Alvast heel veel zitplezier op jullie nieuwe bank! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Hillie

Verkoopster Mandy Willemsen heeft ons vakkundig, adequaat en plezierig geholpen, ook goed meegedacht. Overigens ook haar collega's hebben met aanvullende vragen plezierig gereageerd en geholpen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat je prettig bent geholpen door Mandy en onze andere collega's. Veel zitplezier op jouw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Max

Goed geholpen door de medewerkers. Veel keus en mogelijkheden om de bank je eigen te maken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze verkopers en ons aanbod! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Jaxxchoice

Super bedrijf!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat een mooie woorden, bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Marjo

Wat een verademing! Geen opdringerige verkopers en hoog oplopende kosten bij het maken van een offerte. De eerste bank waar we op gingen zitten en meteen alles klopte.

Reactie JAXXCHOICE:

Geweldig om te horen Marjo! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We wensen je héél veel woonplezier met beauty Veda :) Groetjes van JaxxChoice!

Patrick de Groot

Ik heb een nieuwe bank gekocht en hij is afgelopen maandag geleverd. De Lotta is echt een toevoeging aan mijn woonkamer. En hij zit ook nog is erg relaxed :). Zeer blij mee.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je leuke review Patrick! Wat super dat onze Lotta zo goed bevalt! Namens JaxxChoice wensen we je héél veel zitplezier :)

G. Karssen

Dramatisch