Laura

Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank... Ontzetten goed en vriendelijk geholpen door Femmie. Ze dacht goed met ons mee en gaf ons handige tips om de bank zo lang mogelijk mooi te houden. Wij kunnen niet wachten tot onze mooie, nieuwe bank binnen is.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Laura! Super om te lezen dat Femmie jullie prettig geholpen en geadviseerd heeft. Alvast heel veel zitplezier op jullie nieuwe bank! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Hillie

Verkoopster Mandy Willemsen heeft ons vakkundig, adequaat en plezierig geholpen, ook goed meegedacht. Overigens ook haar collega's hebben met aanvullende vragen plezierig gereageerd en geholpen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat je prettig bent geholpen door Mandy en onze andere collega's. Veel zitplezier op jouw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Max

Goed geholpen door de medewerkers. Veel keus en mogelijkheden om de bank je eigen te maken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze verkopers en ons aanbod! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Jaxxchoice

Super bedrijf!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat een mooie woorden, bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

Marjo

Wat een verademing! Geen opdringerige verkopers en hoog oplopende kosten bij het maken van een offerte. De eerste bank waar we op gingen zitten en meteen alles klopte.

Reactie JAXXCHOICE:

Geweldig om te horen Marjo! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We wensen je héél veel woonplezier met beauty Veda :) Groetjes van JaxxChoice!

Patrick de Groot

Ik heb een nieuwe bank gekocht en hij is afgelopen maandag geleverd. De Lotta is echt een toevoeging aan mijn woonkamer. En hij zit ook nog is erg relaxed :). Zeer blij mee.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je leuke review Patrick! Wat super dat onze Lotta zo goed bevalt! Namens JaxxChoice wensen we je héél veel zitplezier :)

G. Karssen

Dramatisch

Barry Zwinkels

Ik heb mijn bank gekocht bij Loods5. Levering verliep zeer voorspoedig, met mijn nieuwbouwhuis was de oplevering nog onzeker, maar kon zeer flexibel worden aangepast naar mijn wensen. Gebruik mijn... Ik heb mijn bank gekocht bij Loods5. Levering verliep zeer voorspoedig, met mijn nieuwbouwhuis was de oplevering nog onzeker, maar kon zeer flexibel worden aangepast naar mijn wensen. Gebruik mijn bank nu ruim twee maanden, bevalt echt onwijs goed en zit heerlijk!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden Barry! Wat fijn om te lezen dat de levering voorspoedig is verlopen en dat het comfort van de bank zo goed bevalt. Heel veel zitplezier gewenst... Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden Barry! Wat fijn om te lezen dat de levering voorspoedig is verlopen en dat het comfort van de bank zo goed bevalt. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Particulier

Heerlijke bank. Precies zoals ik hem had verwacht! Zou zo er nog een kopen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor de mooie woorden! Het is altijd fijn om te horen dat de bank naar verwachting is. Wij wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens JaxxChoice.

Anro

Zeer positief, ondanks een klein probleempje, dat ik zelf kon oplossen. Hun tegenreactie was super leuk en werd door Jaxxchoice heel mooi beantwoord met een verrassende attentie. Werd zeer... Zeer positief, ondanks een klein probleempje, dat ik zelf kon oplossen. Hun tegenreactie was super leuk en werd door Jaxxchoice heel mooi beantwoord met een verrassende attentie. Werd zeer gewaardeerd.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor deze mooie 5 sterrenreview! Wij maken maar zelden mee dat de klant uit zichzelf een probleem van ónze bank oplost, dat is geweldig om te zien! Bedankt daarvoor en nu kan het... Hartstikke bedankt voor deze mooie 5 sterrenreview! Wij maken maar zelden mee dat de klant uit zichzelf een probleem van ónze bank oplost, dat is geweldig om te zien! Bedankt daarvoor en nu kan het relaxen dan echt beginnen! Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)