Barry Zwinkels

Ik heb mijn bank gekocht bij Loods5. Levering verliep zeer voorspoedig, met mijn nieuwbouwhuis was de oplevering nog onzeker, maar kon zeer flexibel worden aangepast naar mijn wensen. Gebruik mijn... Ik heb mijn bank gekocht bij Loods5. Levering verliep zeer voorspoedig, met mijn nieuwbouwhuis was de oplevering nog onzeker, maar kon zeer flexibel worden aangepast naar mijn wensen. Gebruik mijn bank nu ruim twee maanden, bevalt echt onwijs goed en zit heerlijk!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden Barry! Wat fijn om te lezen dat de levering voorspoedig is verlopen en dat het comfort van de bank zo goed bevalt. Heel veel zitplezier gewenst... Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden Barry! Wat fijn om te lezen dat de levering voorspoedig is verlopen en dat het comfort van de bank zo goed bevalt. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Particulier

Heerlijke bank. Precies zoals ik hem had verwacht! Zou zo er nog een kopen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor de mooie woorden! Het is altijd fijn om te horen dat de bank naar verwachting is. Wij wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens JaxxChoice.

Anro

Zeer positief, ondanks een klein probleempje, dat ik zelf kon oplossen. Hun tegenreactie was super leuk en werd door Jaxxchoice heel mooi beantwoord met een verrassende attentie. Werd zeer... Zeer positief, ondanks een klein probleempje, dat ik zelf kon oplossen. Hun tegenreactie was super leuk en werd door Jaxxchoice heel mooi beantwoord met een verrassende attentie. Werd zeer gewaardeerd.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor deze mooie 5 sterrenreview! Wij maken maar zelden mee dat de klant uit zichzelf een probleem van ónze bank oplost, dat is geweldig om te zien! Bedankt daarvoor en nu kan het... Hartstikke bedankt voor deze mooie 5 sterrenreview! Wij maken maar zelden mee dat de klant uit zichzelf een probleem van ónze bank oplost, dat is geweldig om te zien! Bedankt daarvoor en nu kan het relaxen dan echt beginnen! Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Erik Huijzer

Leuk geholpen, beslist niet opdringerig wat we bij andere winkels soms wel ervaarden. En alles zoals afgesproken.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Erik! We vinden het fijn om te lezen dat jullie fijn geholpen zijn in onze winkel en dat alles is verlopen volgens afspraak. Alvast heel veel zitplezier gewenst namens... Bedankt voor je mooie review Erik! We vinden het fijn om te lezen dat jullie fijn geholpen zijn in onze winkel en dat alles is verlopen volgens afspraak. Alvast heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice.

Elina vd schaaf

Prettig geholpen in de winkel, genoeg keuze en er werd de tijd genomen om alles uit te werken. Thuis nog even rustig op ons gemak alles nagemeten en toen besloten de bank te bestellen. Online kon je... Prettig geholpen in de winkel, genoeg keuze en er werd de tijd genomen om alles uit te werken. Thuis nog even rustig op ons gemak alles nagemeten en toen besloten de bank te bestellen. Online kon je de levertijd in de gaten houden. We zijn heel erg blij met de bank en ook de transportservice was goed geregeld! Hopelijk hebben we jaren plezier van de bank

Reactie JAXXCHOICE:

Onwijs bedankt voor je uitgebreide, positieve review Elina! Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met onze service en de bank. Dat laatste snappen wij maar al te goed, want... Onwijs bedankt voor je uitgebreide, positieve review Elina! Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met onze service en de bank. Dat laatste snappen wij maar al te goed, want wat een plaatje is Veda bij jullie thuis! Hartstikke bedankt dat wij zo'n mooie binnenkijker foto van jullie mochten ontvangen. Heel veel zitplezier gewenst met Veda namens JaxxChoice :)

Gool van

Levertijd klopte. Bank netjes afgeleverd.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat fijn te horen dat de levertijd klopte en je bank netjes is afgeleverd. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Saviël Weidema

Goede service!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je 5 sterren review en mooie woorden Saviël! Heel veel zitplezier gewenst met bank Rikki. Groetjes van JaxxChoice :)

Marijke

Prima ervaring!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je mooie review Marijke! Groetjes van JaxxChoice :)

Anita

Prima!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Anita en ook voor de foto die we mochten ontvangen! We wensen jullie heel veel zitplezier met bank Kai :) Groetjes van JaxxChoice.

Westendorp ( de Bloemenmand)

Zeer tevreden met onze nieuwe bank. Heel goed advies gekregen in de winkel, en heel prettig geholpen. Ook tevreden over de aflevering!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van jullie positieve ervaring! We vinden het fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn met de nieuwe bank, het persoonlijke advies in onze winkel en de levering. We wensen... Dankjewel voor het delen van jullie positieve ervaring! We vinden het fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn met de nieuwe bank, het persoonlijke advies in onze winkel en de levering. We wensen jullie heel veel zitplezier! Groetjes van JaxxChoice.