M. Selling

Ben erg tevreden over mijn bank. Nadat er voor mij was uitgerekend wat het zou gaan kosten ben ik thuis ben gaan opmeten of de uitgezochte bank zou passen. Bij terugkomst in de winkel bleken de... Ben erg tevreden over mijn bank. Nadat er voor mij was uitgerekend wat het zou gaan kosten ben ik thuis ben gaan opmeten of de uitgezochte bank zou passen. Bij terugkomst in de winkel bleken de prijzen omhoog te zijn gegaan! Dat vond ik een behoorlijke tegenvaller!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de bank. We vinden het vervelend dat je pech hebt gehad met de prijsverhoging. Toch wensen we je veel zitplezier!

anomiem

Nooit geen bank meer van dit bedrijf/merk! Heb een een ander halve week geleden hoekbank geleverd gekregen die schots en scheef gestikt is en vulling van de bank wijkt op ieder deel van elkaar af.... Nooit geen bank meer van dit bedrijf/merk! Heb een een ander halve week geleden hoekbank geleverd gekregen die schots en scheef gestikt is en vulling van de bank wijkt op ieder deel van elkaar af. het lounge gedelte is zo volgeprot dat het nu al helemaal overhangt. Een van de hoeken van dit deel is niet goed gestikt/afgewerkt en binnen schuimvulling kun je met de hand voelen.

Klacht is volgens de voorwaarden gedeponeerd bij Janssen Totaal Wonen in Huissen waar de hoekbank is gekocht en in behandeling genomen. Nu maar afwachten hoe deze zeer teleurstellende levering (nog zachtjes uitgedrukt) recht gezet kan worden.

Vandaag maar even gebeld, want reactie van hoe de klacht wordt opgelost bleef uit. Nu even in wachtkamer.

Beste,
Er is een oplossing naar tevredenheid geboden en wij wensen u daarom heel veel zitplezier toe! Met vriendelijke groet, JaxxChoice

M tolkam

Helaas is er iets mis met onze bank, de bank heeft een verkeerde zit, je glijd als het ware van de bank af.... hopelijk komt er een goede oplossing (bank retour/andere bank lid) verder ziet hij er... Helaas is er iets mis met onze bank, de bank heeft een verkeerde zit, je glijd als het ware van de bank af.... hopelijk komt er een goede oplossing (bank retour/andere bank lid) verder ziet hij er netjes uit en is netjes geleverd

Reactie JAXXCHOICE:

Wat vervelend om te horen! Wij hebben de service melding in goede orde ontvangen. Er komt een monteur langs om het probleem van de bank te onderzoeken. Wij verwachten een passende oplossing. Met... Wat vervelend om te horen! Wij hebben de service melding in goede orde ontvangen. Er komt een monteur langs om het probleem van de bank te onderzoeken. Wij verwachten een passende oplossing. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Pernelle

Wij hebben een bank gekocht van JaxxChoice en zijn er helemaal blij mee. Mooie stof, stevige zit en prijs-kwaliteitverhouding lijken goed. We hebben hem natuurlijk pas, maar zitten prima! We kregen... Wij hebben een bank gekocht van JaxxChoice en zijn er helemaal blij mee. Mooie stof, stevige zit en prijs-kwaliteitverhouding lijken goed. We hebben hem natuurlijk pas, maar zitten prima! We kregen er bij Jansen Totaal Wonen ook spuitbussen bij om de bank te beschermen. Ook boden ze een verzekering aan voor een eenmalig bedrag, waarbij de bank 5 jaar verzekerd is tegen vlekken, doorzitten, etc. Tot nu toe helemaal tevreden!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat onwijs leuk om te horen! Super bedankt voor de uitgebreide review. We wensen jullie heel veel zitplezier toe! Groetjes van JaxxChoice.

Arns

Goede informatie over de verschillende mogelijkheden van de bank zowel qua uitvoering als stoffering. Diverse keren een staal van de stof mee kunnen nemen. De medewerker wist zelfs nog welke bank ik... Goede informatie over de verschillende mogelijkheden van de bank zowel qua uitvoering als stoffering. Diverse keren een staal van de stof mee kunnen nemen. De medewerker wist zelfs nog welke bank ik had uitgekozen. Duidelijke communicatie over de levering van de bank
Sinds een week de bank staan, helemaal tevreden. Nu de komende tijd het zitcomfort bekijken maar gezien de woning ervaringen van afgelopen week verwacht ik daar geen problemen bij. Kortom tevreden.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen! We wensen je heel veel zitplezier met bank Tex! Groetjes van JaxxChoice

Janssen Totaal Wonen (Huissen)

Fijn geholpen met het kiezen van de juiste stof van de bank. Mochten aantal grote stalen meenemen naar huis, om de juiste keuze te maken. Gezellige meiden en de bank is snel geleverd. Nu genieten... Fijn geholpen met het kiezen van de juiste stof van de bank. Mochten aantal grote stalen meenemen naar huis, om de juiste keuze te maken. Gezellige meiden en de bank is snel geleverd. Nu genieten wij optimaal van onze nieuwe bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat leuk om te horen! Heel veel zitplezier gewenst met jullie Lotta! Groetjes van JaxxChoice

Jaxx Choice

Gezellig en goed geholpen

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de leuke review!

Tess van der Laan

Heel fijne en snelle service. Er wordt erg snel gereageerd op vragen per mail.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de leuke review en heel veel zitplezier gewenst met onze Niek!

Ronnie Koenen

Janssen Huissen

Huissen

Heel blij met de bank, heel fijn geholpen.
Over de bezorger zal ik maar niks zeggen! Wat een vreselijke man!

Reactie JAXXCHOICE:

Goed te horen dat de bank bevalt! De feedback op de bezorging nemen wij mee.