Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Het voorwerk kan beter, waardoor de dag zelf verloopt zoals verwacht. Nu moesten ze er nog een keer voor terug komen.
De snelheid van de extra afspraak was top, echter moet je thuis wel wat...
De snelheid van de extra afspraak was top, echter moet je thuis wel wat regelen.
Ook de planning kan beter, eerst wordt gevraagd eerder te kunnen komen helaas gaat die planning dan niet door vanwege verzuim, maar thuis regel je alles.

Kortom extra telefoon gesprekken, planningen, thuis agenda verschuivingen, deels onvoorzien deels wel anders aan kunnen pakken.

Wat viel u in positieve zin op?

De ontspannen sfeer ondanks wat strubbelingen, het gaf wel vertrouwen dat het goed zou komen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

zorg vooraf dat het werk goed gepland wordt, schuif niet tussendoor met planningen, klanten maak een planning op de afspraak.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We nemen u review zeker in acht. Excuses dat het niet heel spoel is verlopen. Gelukkig hebben de werkzaamheden inmiddels plaatsgevonden en is alles nu afgerond.
Wij wensen u veel plezier van de...
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie.

Jans

Waarom NIET aan te bevelen tot 6 x toe een afspraak en dan nog morgens op een andere plaats gaan om daar de afspraak stond en omdat men daar niet thuis was kwamen ze tegen 9.30 uur naar ons. Het... Waarom NIET aan te bevelen tot 6 x toe een afspraak en dan nog morgens op een andere plaats gaan om daar de afspraak stond en omdat men daar niet thuis was kwamen ze tegen 9.30 uur naar ons. Het personeel verteld zelf dat er een grote rommel is bij de planning en uitvoering. Dit was ook duidelijk te merken tientallen telefoontjes e dan weer vertellen dat ze nog naar een andere klus moesten en ga zo maar door. Wij vinden dit niet normaal dat zo met klanten omgegaan word. Tot slot 3 maal een hoogwerker gehuurd en 6 dagen verlof Iso Profs jullie moet jullie schamen.

Wat viel u in positieve zin op?

Het enige die positief was was de vertegenwoordiger

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

zorg voor planning en kom je afspraken na en maak er geen drama van

Reactie Isoprofs Isolatie:

Vervelend dat de zaak niet geheel soepel is verlopen, onze excuses hier voor. Gelukkig hebben de werkzaamheden inmiddels plaatsgevonden en is alles nu afgerond.
Wij wensen u veel plezier van de...
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Goed advies. Binnen redelijk termijn afspraak kunnen maken alleen de belofte dat wij een sms zullen ontvangen tussen 17.00 en 18.00 zodat we weten hoe laat ze de volgende ochtend komen wordt niet... Goed advies. Binnen redelijk termijn afspraak kunnen maken alleen de belofte dat wij een sms zullen ontvangen tussen 17.00 en 18.00 zodat we weten hoe laat ze de volgende ochtend komen wordt niet nagekomen. Dat is heel vervelend.

Wat viel u in positieve zin op?

Er wordt netjes gewerkt en opgeruimd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Mogelijkheid om te kunnen bellen voor het horen van het tijdstip dat ze langs komen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. We hebben u geen sms kunnen sturen om dat u geen mobile nummer heeft aangegeven. excuses voor het ongemak. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

Piels

Deze mensen kunnen zich NIET!!!! Aan afspraken houden. Zeggen twee keer n afspraak de dag van te voren af ivm ziekte werknemer dit waren twee keer de zelfde mail? Er is telefonisch contact geweest... Deze mensen kunnen zich NIET!!!! Aan afspraken houden. Zeggen twee keer n afspraak de dag van te voren af ivm ziekte werknemer dit waren twee keer de zelfde mail? Er is telefonisch contact geweest er is toen afgesproken dat ze binnen een half uur zouden terug bellen, nou we zijn nog het wachten🤬 Erg vervelend!

Niks

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Iedereen moet zich aan gemaakte afspraken houden zo ook jullie!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses voor het ongemak. Ik zorg er voor dat u vandaag gebeld word met een uitvoeringen datum. Nogmaals onze excuses.

Neutraal

Zeer vriendelijke monteur van Isoprofs

neutraal

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Duidelijke uitleg

netjes gewerkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

voor de subsidie worden foto's gevraagd van materiaal en hoe de monteurs het verwerkten. Heb nu zelf foto's moeten maken in de kruipruimte.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

T.Lanfers

De monteurs waren vriendelijk, proffesioneel en wisten heel goed wat ze deden vele malen beter dan de planning van IsoProfs.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb niet gekozen voor IsoProfs maar is mij door Nederland Isoleert toebedeeld. Dat ging zeer snel en soepel. De monteurs waren harde werkers en wisten goed wat ze deden. De monteurs waren degenen... Ik heb niet gekozen voor IsoProfs maar is mij door Nederland Isoleert toebedeeld. Dat ging zeer snel en soepel. De monteurs waren harde werkers en wisten goed wat ze deden. De monteurs waren degenen die mij vertrouwen in het product hebben gegeven.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De planning van IsoProfs ging compleet mis en als klant moest ik zelf overal achteraan. Dat ik niet gebeld werd kregen de monteurs de schuld van terwijl de planning gewoon de klant behoort te... De planning van IsoProfs ging compleet mis en als klant moest ik zelf overal achteraan. Dat ik niet gebeld werd kregen de monteurs de schuld van terwijl de planning gewoon de klant behoort te bellen. Het bedrijf kon mij niet helder uitleggen hoe het materiaal zich verhoudt in de spouwmuur. Nederland Isoleert kon dat wel en de monteurs ook. Dank de monteurs heb ik het niet afgeblazen. IsoProfs moet die twee mannen maar heel dankbaar zijn, daar kan de planning nog wat van leren.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het qua afspraken maken niet spoel is verlopen, onze excuses hier voor. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en het uitgevoerde werk.

Circa 10 jaar geleden is de spouw van mijn woning gevuld. Er was de keuze tussen witte korrels of de beter isolerende (en duurdere) grijze korrels. Ik heb betaald voor grijs. Nu bij de verbouwing de... Circa 10 jaar geleden is de spouw van mijn woning gevuld. Er was de keuze tussen witte korrels of de beter isolerende (en duurdere) grijze korrels. Ik heb betaald voor grijs. Nu bij de verbouwing de spouw open ligt is te zien dat slechts 5% grijze korrels zijn toegepast! ook zijn er ruimten in de spouw die niet gevuld zijn. Klantencontact geeft aan dat het zo lang geleden is dat het in een ander systeem zou zitten: maar daarin ben ik niet te vinden. Ik moet zelf maar komen met een rekening of klantnummer. Ben werkelijk op meerdere vlakken dus zwaar teleurgesteld in het bedrijf: Niet geleverd waarvoor betaald is (witte ipv grijze parels) slecht werk geleverd (deels ongevulde spouw) en nu wordt ik dus gepiepeld met de opmerking : zoek maar een rekening of klantnummer, van 15 jaar geleden. En daar is het dan voor hen mee afgedaan: triest! Zeker geen aanrader dus dit bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk contact met vorige directie/verkoper

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom je afspraken na en neem je verantwoordelijkheid voor slecht werk

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het zo verlopen is. Helaas bewaren wij geen gegeven na 10 jaar. Om u gegevens achter te kunnen halen hebben we een klanten nummer of een factuur nodig. Zoals aan u door... Jammer om te horen dat het zo verlopen is. Helaas bewaren wij geen gegeven na 10 jaar. Om u gegevens achter te kunnen halen hebben we een klanten nummer of een factuur nodig. Zoals aan u door weggeven hebben wij destijds geen witte parels gebruikt. Hopelijk ontvangen wij een klanten nummer of een factuur zo dat we u verder kunnen helpen.

Het is niet te vergelijken maar het lijkt gedegen, met weet wat er moet gebeuren en uiterst vriendelijk/behulpzaam.

Geoliede organisatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Openheid over dat de uitvoerende teams werken voor diverse bedrijven.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Esser

Via Essent geregeld dus betrouwbaar