Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Goede service en kennis.

Vriendelijkheid en deskundigheid.

Geen.

I
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Eerste gesprek als erg prettig ervaren. De medewerkers die de spouwmuren kwamen isoleren waren wat lomp. Was niet zo prettig.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, behulpzaamheid van de vertegenwoordiger

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over het gesprek met onze expert. Wel jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren met de monteurs. Onze excuses hier voor.

Duidelijke uitleg en goed werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Zoals eerder gezegd goede uitleg en goed leveren van werkzaamheden

Peter Kania

Probleemloos afgehandeld. Duidelijk geïnformeerd over de werkzaamheden. Vriendelijke vertegenwoordiger en de uitvoerders.

Niets aan toe toevoegen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Heeft de klant de opdracht via de e-mail per ongeluk niet bevestigd naar een tijdje telefonisch met de klant contact opnemen graag, en niet zomaar de afspraak laten gaan, zoals bij ons gebeurd.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Snel en betrouwbaar

vlug en netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

subsidie aanvraag met klant doen

Voncken

Om dat we tevreden zijn

hebben geen opmerking

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

D. Schreve

Goede service, en monteurs deden iets extra’s omdat ik het niet kon omdat ik in de rolstoel zit.

Wat viel u in positieve zin op?

Geen koude voeten meer! Hahaha!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Niet zo 1, 2, 3. Het is prima!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Isoprofs

Eerste afspraak voor de montagedag afgezegd !! Kwam in onze planning niet uit ondanks de toezegging adviseur dat het voor een bepaalde datum klaar xou zijn !! Niet dus !! Uitgevoerde werk goed !!

Vridndelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Hou je aan montageafspraken !!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak. Zeker fijn om te horen dat u tevreden bent over het... Jammer om te horen dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak. Zeker fijn om te horen dat u tevreden bent over het uitgevoerde werk. Hartelijk bedank dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Wel ivm de uiteindelijke producten zelf, alleen zijn er in de planning vooraf nog wel dingen te leren. Gemaakte afspraken met de klant worden intern niet juist gecommuniceerd, wat zowel bij... Wel ivm de uiteindelijke producten zelf, alleen zijn er in de planning vooraf nog wel dingen te leren. Gemaakte afspraken met de klant worden intern niet juist gecommuniceerd, wat zowel bij vloerisolatie als spouwmuurisolatie uitstel opleverde op dag van plaatsing. De monteurs hebben dit uiteindelijk heel flexibel en welwillend opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Als de afspraken eenmaal gemaakt zijn en de monteurs ter plaatse zijn, is het prima. Erg vriendelijke monteurs die het zo goed mogelijk proberen op te lossen voor de klant

We zijn tevreden

Harde werkers

Niks

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Harte lijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.