Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

De gedane werkzaamheden waren goed en netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en beleefdheid van de monteurs

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Weinig of geen documentatie

snelheid

betere documentatie

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Mocht u qua documentatie iets nodig hebben kunnen we het naar u door mailen. U kunt ons bellen of mailen zo dar we u verder kunnen helpen.

A.Karssen

Goede en duidelijke voorlichting. Adequate en snelle afhandeling na klacht over monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Voorlichting, advies, tel kontaktmet bedrijf na klacht.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten en ook fijn om te horen dat uw klacht snel opgelost is. Klant tevredenheid is erg belangrijk voor ons. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs... Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten en ook fijn om te horen dat uw klacht snel opgelost is. Klant tevredenheid is erg belangrijk voor ons. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Michel van de Sanden

De mensen hebben vakkundig en heet netjes de werkzaamheden opgeleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarin de werkzaamheden werden uitgevoerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Ik heb geen tips alles is prima

Reactie Isoprofs Isolatie:

Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Vooraf was de schatting 1300 of 1600 indien het oude wespennest verwijderd moest worden. De offerte was gewoon 1600 en er is geen wespennest verwijderd. Dat is toch een beetje vreemd.

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur en daarna de snelheid.

Zie opmerking wespennest.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Wij nemen vandaag in de middag contact met u op om de probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak.

Goede service en klantvriendelijkheid

Vriendelijke monteurs en klantenservice

Vooral zo doorgaan!!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Ik heb in het voortraject niet ervaren dat het belangrijk is wat ik als klant vind, organisatie is erg op zichzelf gericht. Communicatie met uitvoerder(s) liet te wensen over.

De datum van 31 mei is gerespecteerd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Minder de klant lastig vallen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren. Het is zeker belangrijk wat de klanten van de situatie vinden. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Hartelijk bedankt dat u voor... Jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren. Het is zeker belangrijk wat de klanten van de situatie vinden. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Hans

Goed geregeld

vriendelijk mensen vakbekwaam

wardeer je mensen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Gerard

Netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid van het aanbrengen van de isolatie.

zo doorgaan

Reactie Isoprofs Isolatie:

Werd uitgevoerd door technosol uit Wijchen. Geen korrels aangeboden tussen mij en buurman,reden halfsteens ???? 1 boorgat niet gevuld met cement. De 2 uitvoerende mannen waren vriendelijk maar waren... Werd uitgevoerd door technosol uit Wijchen. Geen korrels aangeboden tussen mij en buurman,reden halfsteens ???? 1 boorgat niet gevuld met cement. De 2 uitvoerende mannen waren vriendelijk maar waren niet erg kundig. Ze wilde met steenboortje 5 de slagplug van 6 erin slaan😬. Heb mijn boormachine maar gegeven met boortje 6 erbij

Weinig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Misschien zelf uitvoeren en niet laten doen door technosol

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren, onze excuses. Ik zal een melding er van maken. Nogmaals onze excuses.