Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

T.Lanfers

De monteurs waren vriendelijk, proffesioneel en wisten heel goed wat ze deden vele malen beter dan de planning van IsoProfs.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb niet gekozen voor IsoProfs maar is mij door Nederland Isoleert toebedeeld. Dat ging zeer snel en soepel. De monteurs waren harde werkers en wisten goed wat ze deden. De monteurs waren degenen die mij vertrouwen in het product hebben gegeven.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De planning van IsoProfs ging compleet mis en als klant moest ik zelf overal achteraan. Dat ik niet gebeld werd kregen de monteurs de schuld van terwijl de planning gewoon de klant behoort te bellen. Het bedrijf kon mij niet helder uitleggen hoe het materiaal zich verhoudt in de spouwmuur. Nederland Isoleert kon dat wel en de monteurs ook. Dank de monteurs heb ik het niet afgeblazen. IsoProfs moet die twee mannen maar heel dankbaar zijn, daar kan de planning nog wat van leren.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het qua afspraken maken niet spoel is verlopen, onze excuses hier voor. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en het uitgevoerde werk.

Score voor Isoprofs Isolatie: 1.5/5