Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

van der Zwan, W

Ben tevreden en kan het aanbevelen

vriendelijk

geen tips

Breed

Snel en vakkundige advies gekregen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel geleverd en gemonteerd ondanks warme weer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

We weten als klant niet of de ventilatie vanuit de kruipruimte correct gerealiseerd is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor ISO profs heeft gekozen.

Snel,netjes en goed uitgevoerd

Nvt

Nvt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden over onze diensten. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

A.A. Benning

I n een telefoon gesprek op 12 juni j.l. heb ik mijn bezwaren kenbaar gemaakt. U beloofde hierop terug te komen. Tot heden geen enkele reactie van uw kant .
Tijdens de uitvoering van de...
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden bleek al snel dat snelheid het belangrijkst was. Waar je niet bij snel bij kunt sla je over. Er is niets afgeplakt , je blijft gewoon ver genoeg van de ramen en deuren weg met je roller. Te hoog dus buiten bereik dan begin je gewoon een stuk lager.
Gezien niet het gehele te behandelen oppervlak behandeld is overweeg ik niet de gehele rekening te betalen.

Niets.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere controle op de uitvoering.

Ik heb altijd geleerd om niet zomaar met een partij in zee te gaan en heb dan ook meerdere gesprekken gehad omtrent isolatie. Vaak wat kortaf of snel even roepen wat kan en door. Juist het nemen van... Ik heb altijd geleerd om niet zomaar met een partij in zee te gaan en heb dan ook meerdere gesprekken gehad omtrent isolatie. Vaak wat kortaf of snel even roepen wat kan en door. Juist het nemen van de tijd om goed toe te lichten en opties te bespreken waar die er waren, heeft voor mij de doorslag gegeven om met Isoprofs in zee te gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Levertijd van de isolatie was aanmerkelijk korter dan bij menig andere partij.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Qua afspraak maken ging het goed, snel geregeld. Maar heb wel bij twee opdrachten eerder aanwezig moeten zijn dan aangegeven op de dag zelf ivm sneller kunnen komen uitvoeren van het werk. Niet erg... Qua afspraak maken ging het goed, snel geregeld. Maar heb wel bij twee opdrachten eerder aanwezig moeten zijn dan aangegeven op de dag zelf ivm sneller kunnen komen uitvoeren van het werk. Niet erg in mijn geval, maar kan plannen moelijker maken.

Kropivsek

Meedenken

aanpakken van monteurs

verder zo

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk bedankt voor uw goede punten!

Goede service en afspraak

duidelijke uitleg isolatie-expert

jezelf blijven

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Isoporfs heeft gekozen.

J. Hounjet

Isoprofs is een goed bedrijf die bij mij goed werk heeft geleverd.

Alles is mij duidelijk.

Geen tips.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Driessen

Men had mij beloofd dat tegen het nieuw jaar 2023 dewzh zouden worden uitgevoerd.Door miscomminicatie binnen u bedrijf is tot 2 keer de wzh verplaatst.Zodat 8 mei de wzh pas zijn uitgevoerd.Tevens... Men had mij beloofd dat tegen het nieuw jaar 2023 dewzh zouden worden uitgevoerd.Door miscomminicatie binnen u bedrijf is tot 2 keer de wzh verplaatst.Zodat 8 mei de wzh pas zijn uitgevoerd.Tevens is me tot 2 keer belooft dat de schoorsteen zou worden geïmpregneerd gelijk met de gevels
Echter waren de monteurs hier niet op uitgerust waren en niet geïnformeerd door de organisatie.Antwoord was wij gaan het dak niet op.En nu kan ik iemand anders laren komen om dat uit te voeren extra kosten

Wat viel u in positieve zin op?

Niet erg veel,de monteurs waren vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom na wat je met de klant overeen komt ook mondeling

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is verlopen. Een van de afspraken is verplaats i.v.m. een zieke monteur. Wat betreft de schoorsteen is het namelijk zo: als een schoorsteen midden op... Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is verlopen. Een van de afspraken is verplaats i.v.m. een zieke monteur. Wat betreft de schoorsteen is het namelijk zo: als een schoorsteen midden op het dak staat mogen de monters niet op het dak i.v.m. veiligheid, als het gelijk was geweest met de buitgevel was er een mogelijkheid ook om de schoorsteen te kunnen isoleren, helaas was dat het niet de geval. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klanten service.

De gedane werkzaamheden waren goed en netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en beleefdheid van de monteurs

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.