Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Afwerking kruipluik amateuritisch
Rommel achtergelaten in kruipruimte
Afwerking kruipluik amateuritisch
Rommel achtergelaten in kruipruimte
Aanvraag subsidie zou geregeld worden a €35,00, maar moest daar voor nog zelf een site invullen en documenten aanleveren. Dit had Isoprofs ook zelf kunnen doen.

Samenwerking met Essent

Zie mij bovenstaande opmerkingen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken. Wij snappen dat de manier waarop het kruipluik afgewerkt is misschien opmerkelijk kan lijken, dit is echter uitgevoerd zoals het in de richtlijnen van... Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken. Wij snappen dat de manier waarop het kruipluik afgewerkt is misschien opmerkelijk kan lijken, dit is echter uitgevoerd zoals het in de richtlijnen van o.a. Insula certificatie is vastgelegd. Deze methode zou de hoeveelheid tocht uit het kruipluik tot het minimale moeten beperken. De rommel die u op de foto`s van uitvoering heeft gezien zal tevens zijn verwijderd na het maken van de foto`s.

Wouters

Goed werk

Alles opgeruimd na klaar

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Advies was niet helemaal juist

De 3 heren die het geïnstalleerd hebben echt super en zeer vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De man die de inspectie heeft gedaan uitgebreider controleren. Nu moeten we nog extra roosters plaatsen wat niet in de offerte stond

Wel keurig gewerkt

Keurig gewerkt

Ga zo door

Algehele ontevredenheid, niet nakomen afspraken, miscommunicatie met de collega's intern, levertijd etc..

Wat viel u in positieve zin op?

De vertegenwoordiger Jeroen deed zijn best om eea te regelen wat niet goed ging.

Teveel om op te noemen

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het spijtig om te vernemen dat niet alles goed gegaan is bij de werkzaamheden. Ik zie dat wij inmiddels een afspraak hebben gemaakt om morgen langs te komen. Wij zullen dan proberen om uw... We vinden het spijtig om te vernemen dat niet alles goed gegaan is bij de werkzaamheden. Ik zie dat wij inmiddels een afspraak hebben gemaakt om morgen langs te komen. Wij zullen dan proberen om uw klachten zo goed mogelijk te verhelpen.

John

Werknemers gaan zeer gericht en professioneel te werk en ruimen alles netjes op

Wat viel u in positieve zin op?

Het ongedwongen informatiegesprek en de kundigheid van de werknemers

Vooral zo doorgaan!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, daarmee kunnen we goed de bouwvak in!

Willy Jeurissen

Werkt vlug en netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Mensen deden met veel plezier hun werk. Zeer aangenaam!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geen! Blijf in de toekomst zo werken: Altijd goed!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Isolatie is naar waarschijnlijkheid gewoon goed gedaan. Alleen is er enorm slordig gewerkt, de tuin ligt vol met zwarte bolletjes en ook de buren hebben veel isolatie in hun huis gekregen (open... Isolatie is naar waarschijnlijkheid gewoon goed gedaan. Alleen is er enorm slordig gewerkt, de tuin ligt vol met zwarte bolletjes en ook de buren hebben veel isolatie in hun huis gekregen (open spouw), op zonnepanelen en in de tuinen. Hier is vooraf niets over gezegd om voor te breiden en het is vervelend dat anderen zoveel overlast ondervinden van onze isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Er lijkt veel isolatie te zijn gebruikt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Netter werken, beter de klant informeren op risico’s, mogelijke overlast voor omwonenden. Niet isoleren bij extreme wind.

Klachten van buren/overburen die heel veel isolatie bolletjes in de tuin aan troffen.Slordig gewerkt. Contact gehad met klantenservice, samen met een goede oplossing gekomen voor het ongemak.... Klachten van buren/overburen die heel veel isolatie bolletjes in de tuin aan troffen.Slordig gewerkt. Contact gehad met klantenservice, samen met een goede oplossing gekomen voor het ongemak. Tevreden met de afhandeling.

Wat viel u in positieve zin op?

Collega's van dag 2 werkten netter en sneller.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Aangeven dat er foto's nodig zijn van het vulproces voor aanvragen subsidie.

Ed Melkert

Er is een opname gedaan wat mogelijk is om te isoleren. Het bedrijf dat kwam isoleren heeft 12vierkante meter minder kunnen isoleren dan was opgenomen.

Niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de mensen die de opnames doen voor spaumuur isolatie ook in de praktijk gaan kijken. Ik heb voorbereidingen moeten doen,luchtafvoer van de badkamer veranderd,een dag werk en dat is dus nergens... Laat de mensen die de opnames doen voor spaumuur isolatie ook in de praktijk gaan kijken. Ik heb voorbereidingen moeten doen,luchtafvoer van de badkamer veranderd,een dag werk en dat is dus nergens voor nodig geweest omdat die muur niet geïsoleerd kon worden.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het spijt ons om te horen dat het isoleren van de achtergevel niet mogelijk is gebleken. Onze adviseurs doen altijd hun uiterste best om dit soort situaties zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas kan... Het spijt ons om te horen dat het isoleren van de achtergevel niet mogelijk is gebleken. Onze adviseurs doen altijd hun uiterste best om dit soort situaties zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas kan het echter soms gebeuren dat er tijdens het isoleren waarbij een groter aantal gaten wordt geboord, zaken aan het licht komen die we tijdens de inspectie niet hebben kunnen zien. Als het niet mogelijk is om deze een specifieke muur verantwoord te kunnen isoleren, dan moeten wij er helaas soms voor kiezen dit niet uit te voeren om problemen in de toekomst te voorkomen. In elk geval onze excuses voor het ongemak!