Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Circa 10 jaar geleden is de spouw van mijn woning gevuld. Er was de keuze tussen witte korrels of de beter isolerende (en duurdere) grijze korrels. Ik heb betaald voor grijs. Nu bij de verbouwing de spouw open ligt is te zien dat slechts 5% grijze korrels zijn toegepast! ook zijn er ruimten in de spouw die niet gevuld zijn. Klantencontact geeft aan dat het zo lang geleden is dat het in een ander systeem zou zitten: maar daarin ben ik niet te vinden. Ik moet zelf maar komen met een rekening of klantnummer. Ben werkelijk op meerdere vlakken dus zwaar teleurgesteld in het bedrijf: Niet geleverd waarvoor betaald is (witte ipv grijze parels) slecht werk geleverd (deels ongevulde spouw) en nu wordt ik dus gepiepeld met de opmerking : zoek maar een rekening of klantnummer, van 15 jaar geleden. En daar is het dan voor hen mee afgedaan: triest! Zeker geen aanrader dus dit bedrijf

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk contact met vorige directie/verkoper

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom je afspraken na en neem je verantwoordelijkheid voor slecht werk

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het zo verlopen is. Helaas bewaren wij geen gegeven na 10 jaar. Om u gegevens achter te kunnen halen hebben we een klanten nummer of een factuur nodig. Zoals aan u door weggeven hebben wij destijds geen witte parels gebruikt. Hopelijk ontvangen wij een klanten nummer of een factuur zo dat we u verder kunnen helpen.

Score voor Isoprofs Isolatie: 0.5/5