Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Deskundige mensen, met belangstelling voor onze mening, vooraf spouw-vervuiling opgezocht en verwijderd, allemaal hardwerkende mensen die actief betrokken waren met bij het werk en goed samen... Deskundige mensen, met belangstelling voor onze mening, vooraf spouw-vervuiling opgezocht en verwijderd, allemaal hardwerkende mensen die actief betrokken waren met bij het werk en goed samen overweg konden. Keurig werk geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

Harde werkers en zeer betrokken bij het werk

wij hebben geen tips

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw lovende feedback, het maakt ons blij dit te horen!

Goed bedrijf

Snel gedaan

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Aangeven dat je zelf ook foto’s moet maken voor subsidie ook al doen hun de aanvraag voor je

Duidelijk persoonlijk advies

vakbekwaamheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken worden nagekomen; monteurs stipt op tijd; er wordt snel gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Met name hoe snel gewerkt werd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Investeer in taalvaardigheid van medewerkers. Communicatie verliep ietwat stroef. Uw medewerkers leken hierdoor wat stug wat ze waarschijnlijk niet waren.

Prima en netjes gewerkt

netjes gewerkt

nvt

Matthew Velthuijsen

Het is uiteindelijk gebeurd. Maar iso ptofs heeft er maar dan eem half jaar over gedaan om de klus te do en. Ik vond geen van de monteurs nerjes werken en ook niet klantvriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het niet veel werk was

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Mijn afspraak is een paar keer verzet en het suurdenlang voor het uiteindelijk af was. Zorg dat sit sneller gaat. Laaat je monteur een cursus klantvriendelijkheid doen en hou je een klus achterlaat... Mijn afspraak is een paar keer verzet en het suurdenlang voor het uiteindelijk af was. Zorg dat sit sneller gaat. Laaat je monteur een cursus klantvriendelijkheid doen en hou je een klus achterlaat als je klaar bent.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring niet zo positief is geweest als deze had kunnen zijn. Wij zullen uw mening zeker meenemen in het verder... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring niet zo positief is geweest als deze had kunnen zijn. Wij zullen uw mening zeker meenemen in het verder verbeteren van onze dienstverlening. Mochten wij iets voor u kunnen doen om uw ervaring te verbeteren dan horen wij dit graag.

Wil de Wit

Werken goed en nauwkeurig, en laten alles netjes opgeruimd achter.

Kundigheid van personeel

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring!

Wel

Vriendelijke installateurs

Nee

Netjes uitgevoerd, maar qua planning is er geregeld miscommunicatie geweest.

Wat viel u in positieve zin op?

Harde werkers, netjes gewerkt, vriendelijk (iedereen)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Qua communicatie in de planning zou er iets verbeterd kunnen. Klant met opmerkingen en afspraken in gedeelde database zetten, deze goed doornemen en aanvullen? Tenzij dat al wordt gedaan :) De... Qua communicatie in de planning zou er iets verbeterd kunnen. Klant met opmerkingen en afspraken in gedeelde database zetten, deze goed doornemen en aanvullen? Tenzij dat al wordt gedaan :) De telefonisten zijn niet altijd op de hoogte van eerder gemaakte afspraken en blijven daarom onnodig bellen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Vervelend om te horen dat er miscommunicatie is geweest, we gaan zeker kijken hoe dat in het vervolg beter kan verlopen!

Brock

Communicatie niet helder en vriendelijk

Snelheid

Communicatie verbeteren