Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Petra Spee

De planning liep niet goed, de offerte is niet goed opgesteld en bij het isoleren is het rookkanaal per abuis volgestort

aardige werklui

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

alles zelf doen, niet uitbesteden of deel nemen aan een grotere keten waarbij alle onderdelen zijn opgeknipt en uitbesteed

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses voor alle ongemak. Jammer om te horen dat u het zo moest ervaren. Uw klacht is in behandeling en we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor... Excuses voor alle ongemak. Jammer om te horen dat u het zo moest ervaren. Uw klacht is in behandeling en we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Nvt

Wat viel u in positieve zin op?

Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs. Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs. Uitleg die u kreeg over de installatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Sneller contact opnemen met klanten, ik had twee nieuwe klanten voor hun, het lukte de klanten maar niet om een intake gesprek te regelen op kort termijn, waardoor ze nu zijn afgehaakt. Jammer voor... Sneller contact opnemen met klanten, ik had twee nieuwe klanten voor hun, het lukte de klanten maar niet om een intake gesprek te regelen op kort termijn, waardoor ze nu zijn afgehaakt. Jammer voor Isoprofs, maar ook voor mij, hierdoor loop ik twee keer aan BOL.com mis.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw beoordeling en dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Planning was zonder aankondiging vooraf verschoven, er hoefde geen werkbon getekend te worden.

Klantenservice was vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken nakomen of in overleg wijzigen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses voor alle ongemak. Mijn collega s nemen ook nog contact met u op i.v.m. de spouwvuil wat u had door gegeven.
Nogmaals onze excuses.

Vriendelijke werklui

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en zo veel mogelijk alles weer opruimen plus zeer vriendelijke mensen

Zo doorgaan

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn o m te horen dat u tevreden bent over onze diensten en onze monteurs. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Jacqueline Smeets

Werd snel geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren op tijd en werkten snel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De expert die thuis kwam voor informatie en uitleg heeft me niet goed geïnformeerd. Kwam heel professioneel over maar later bleek dat hij een muur van de uitbouw ook had moeten beoordelen en... De expert die thuis kwam voor informatie en uitleg heeft me niet goed geïnformeerd. Kwam heel professioneel over maar later bleek dat hij een muur van de uitbouw ook had moeten beoordelen en doorgeven; de monteurs zeiden dat deze uitbouw niet op hun te isoleren lijst stond. Gelukkig hebben ze toch ook deze muur na een telefoontje met kantoor geisoleerd. Ook had de expert het over niet vullen van een tussenmuur (vroeger buitenmuur; nu na aanbouwen uitbouw op begane grond een binnenmuur). Toch zeiden de monteurs dat door het vullen van de buitenmuur op 1e verdieping deze binnenmuur nu ook gevuld is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Afspraken worden niet nagekomen, veel wisselende informatie

vriendelijke monteurs

onbekwaam personeel bij klantenservice

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses voor alle ongemak. We doen ons uiterste best om onze dienste te verbeteren. Nogmaals excuses dat u het minder heeft ervaren.

E. van der Aa

Professioneel, werk zeer goed uitgevoerd
minpuntje: afdeling planning en afdeling uitvoering zijn niet goed onderling afgestemd.

goede expertise, bescheiden, deskundigheid en vriendelijke Bart Smeets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

callcentrum beter afstemmen met uitvoerders/planners

Reactie Isoprofs Isolatie:

We nemen u mening zeker in acht. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werk. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

S. Smith

Isolatie was prima gedaan

voldoende medewerkers bij installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De offerte was eind oktober al getekend, het duurde te lang voordat ik iets van jullie hoorde.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Waardeloze planning. Niet opdagen op afgesproken momenten 3x

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs komen afspraken wel na

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Scheep klant niet af, maar regel het op korte termijn als er iets niet nagekomen wordt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat u het zo heeft moeten ervaren. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses.

Huub

Accountmanager is bij afspraak niet op komen dagen en de installateur ook 2x niet.

helaas niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

kom afspraken na en communiceer naar je klant

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens... Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden op 28-03-23 zijn afgerond. Hopelijk is het na wens verlopen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.