Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Adviesgesprek ging zeer vlot en was erg duidelijk. Echter de afspraken erna werden niet nagekomen. 2 tot 3 maal werden de gemaakte afspraken op dag van uitvoering geannuleerd. Telefonisch niet... Adviesgesprek ging zeer vlot en was erg duidelijk. Echter de afspraken erna werden niet nagekomen. 2 tot 3 maal werden de gemaakte afspraken op dag van uitvoering geannuleerd. Telefonisch niet bereikbaar. Compensatie met moeite voor de genomen verlofdagen en niet nagekomen afspraken. Factuur klopte niet, zowel de aanhef als de afgesproken compensatie voor de genomen verlofdagen. Samengevat; gewoon slecht.

Wat viel u in positieve zin op?

Het adviesgesprek. Enige wat goed uitgevoerd is.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom je afspraken na. Plan niet meer opdrachten in dan het bedrijf aan kan om vervolgens op de afgesproken datum te annuleren met het excuus dat een monteur 'ziek' is. Neem telefoons op als mensen... Kom je afspraken na. Plan niet meer opdrachten in dan het bedrijf aan kan om vervolgens op de afgesproken datum te annuleren met het excuus dat een monteur 'ziek' is. Neem telefoons op als mensen proberen te bellen, ook nadat de factuur verzonden is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We begrijpen natuurlijk dat dit heel vervelend voor u is geweest. En proberen altijd onze klanten tegemoet te komen met een compensatie. Het is helaas wel een risico van het vak dat mensen kunnen... We begrijpen natuurlijk dat dit heel vervelend voor u is geweest. En proberen altijd onze klanten tegemoet te komen met een compensatie. Het is helaas wel een risico van het vak dat mensen kunnen uitvallen. Drie keer is natuurlijk niet de norm en we zullen er ons best voor doen dat dit niet vaker voor komt. Ik adviseer altijd onze klanten service te bellen die elke werkdag van 09:00 tot 18:00 bereikbaar is. Onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Van begin (adviesgesprek) tot eind ( aanbrengen vloer-isolatie ) telkens volgens afspraak gelopen.
Duidelijke uitleg van adviseur en inspecteur. Vakkundige montage van isolatie aan de vloer in de kruipruimte van beide monteurs.
Telefonische contacten met klantenservice van Isoprofs verliepen soepel en efficient.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Geen.

Noe

Professioneel

correct en beleefd

n.v.t.

M van houdt

Slechte planning zijn 2 middagen geweest had makkelijk in 1 middag gekund nu zit je twee keer met de stof de jongens kunnen er niets aan doen die hebben hun werk voor zover ik kan beoordelen goed... Slechte planning zijn 2 middagen geweest had makkelijk in 1 middag gekund nu zit je twee keer met de stof de jongens kunnen er niets aan doen die hebben hun werk voor zover ik kan beoordelen goed gedaan, maar de planning niet.!

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er netjes werd gewerkt en buiten alles wordt opgeruimd.

Betere planning!!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat er vertraging is opgelopen in het isolatieproces. Wij zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

h.becht

Het wordt snel en vakkundig gedaan

vakbekwaamheid en samenwerk monteurs

afspraak beter maken

We zijn heel tevreden

Heel aardig personeel

Niet

Afspraken worden nagekomen. Snelle service.

Snelheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Is jammer dat er nauweklijks communicatie mogelijk was met de (buitenlandse) uitvoerders van de werkzaamheden. Deze spraken geen nederlands, engels of Duits. Tip is om in ieder geval één persoon aan... Is jammer dat er nauweklijks communicatie mogelijk was met de (buitenlandse) uitvoerders van de werkzaamheden. Deze spraken geen nederlands, engels of Duits. Tip is om in ieder geval één persoon aan het team toe te voegen die één van de genoemde talen spreekt.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Eerlijk. De doorslag gaf dat jullie ons vertelden dat spouwmuur isolatie niets zou opleveren en de concurrent gewoon offreerde wat ik vroeg.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijkheid en vriendelijk personeel.

Rob Walraven

Professioneel, komt afspraken na, werkzaamheden goed uitgevoerd.

vakbekwaamheid en prestatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

vasthouden aan kwaliteit en betrouwbaarheid

van der Zwan, W

Ben tevreden en kan het aanbevelen

vriendelijk

geen tips