Natasja

Prettige sfeer en kundige docent. Lesinhoud sloot niet helemaal aan bij de voorbereidende opdrachten, maar ondanks dat zeker heel interessant. Deze masterclass is een mooie start om je te verdiepen... Prettige sfeer en kundige docent. Lesinhoud sloot niet helemaal aan bij de voorbereidende opdrachten, maar ondanks dat zeker heel interessant. Deze masterclass is een mooie start om je te verdiepen in persoonlijk leiderschap. Locatie op zich was top, maar wel minder goed bereikbaar met het OV.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen, Natasja. Bedankt voor het achterlaten van je review!
ISBW

Een goede basisopleiding, goede lesstof en een fijne docent die met veel inzet zijn ervaring over wilde brengen. Locatie is ook top.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Toon

Over de cursus zelf ben ik niet zo tevreden door de onevenredige aandacht die er uitgaat naar de eindopdracht. Aan het einde van de module (3 dagen) moest iedereen een eindopdracht inleveren om een... Over de cursus zelf ben ik niet zo tevreden door de onevenredige aandacht die er uitgaat naar de eindopdracht. Aan het einde van de module (3 dagen) moest iedereen een eindopdracht inleveren om een certificaat te halen. Het voelde allemaal een beetje schools aan met nadruk op bijvoorbeeld hoe je literatuurverwijzingen maakt en hoe je een hoofdstukindeling doet. Ik heb het gevoel dat ik meer heb geleerd over het schrijven van een werkstuk dan over projectmanagement. Ik heb 2 modules gevolgd: Effectief Leidingeven en deze. Bij beide had ik hetzelfde gevoel over de eindopdracht en de cursus. Het was allemaal van een vrij laag niveau. Ter referentie: heb universiteit gedaan en al eerder een klein project gedraaid. Ik wilde me hierin verbeteren maar ik heb minder geleerd dan gehoopt. Alleen als je nog nooit een project hebt gedaan dan is deze cursus handig, anders voegt het niet veel toe helaas.
(Voor de duidelijkheid: dit lag aan de cursus-opzet en niet aan de docent zelf)

Reactie ISBW:

Het spijt ons te horen dat je niet algeheel tevreden bent over de opleiding en dit niet is wat je van ons had verwacht. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen... Het spijt ons te horen dat je niet algeheel tevreden bent over de opleiding en dit niet is wat je van ons had verwacht. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW

Interessant onderwerp en leuk gegeven door de docent.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Leon

Interessante training met praktijkgerichte voorbeelden en concrete handvatten om in te kunnen zetten. De docent is prettig in de omgang en heeft veel interactie en terugkoppeling naar de cursisten... Interessante training met praktijkgerichte voorbeelden en concrete handvatten om in te kunnen zetten. De docent is prettig in de omgang en heeft veel interactie en terugkoppeling naar de cursisten en hun achtergrond. Hij legt prima uit en op een leuke manier zodat je de aandacht behoudt.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling, Leon!

Bart

Bezielde docenten met ieder zijn eigen eigenaardigheden. Moduleopdrachten bieden mooie handvaten. Meer vrijheid in invulling van moduleopdrachten had vertaling naar de praktijk werkbaarder gemaakt.

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen, Bart! We nemen je feedback verder intern met ons mee. Bedankt voor je review en deelname.

Dennis

ISBW doet haar best om aan te sluiten bij de actuele ontwikkelingen. Ook de verschillende beroepsachtergronden van de deelnemende mensen en de ervaring biedt nieuwe perspectieven tijdens het leren... ISBW doet haar best om aan te sluiten bij de actuele ontwikkelingen. Ook de verschillende beroepsachtergronden van de deelnemende mensen en de ervaring biedt nieuwe perspectieven tijdens het leren in de groep en voor het individuele proces. ISBW communiceert duidelijk en helder en snel. Men gaat op alle vragen in en er wordt meegedacht.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Dennis! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Tamar

De opleiding, uit 6 verschillende onderwerpen/modulen, duurde een jaar en vraagt erg veel zelfstudie. Je kan uit deze studie veel informatie ophalen maar door de zelfstudie haal je er het meeste... De opleiding, uit 6 verschillende onderwerpen/modulen, duurde een jaar en vraagt erg veel zelfstudie. Je kan uit deze studie veel informatie ophalen maar door de zelfstudie haal je er het meeste uit.
Wat mij betreft zijn de lessen een goede informatieve toevoeging en kun je betrekken op je werkplek. De uitwerking van de moduleopdrachten kun je hiermee meteen in de praktijk brengen.

Waardevolle en gevarieerde opleiding!

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen, Tamar! Bedankt voor het delen van je feedback.

Roy

Ik ben blij dat ik voor deze opleiding hebben gekozen. Deze heeft mij nieuwe inzichten en handvatten gegeven om ook in de praktijk toe te passen. De docent heeft de lessen op een leuke en duidelijke... Ik ben blij dat ik voor deze opleiding hebben gekozen. Deze heeft mij nieuwe inzichten en handvatten gegeven om ook in de praktijk toe te passen. De docent heeft de lessen op een leuke en duidelijke manier vorm gegeven waardoor de dagen ook lekker doorliepen.

Reactie ISBW:

Dat is fijn om te horen, Roy! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
ISBW

Heel goed, de docent heeft heel inspirerend aan ons les gegeven. theorie sluit aan bij praktijk en de koppelingen

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, fijn dat je zo tevreden bent!