ISBW

Achteraf bekeken kwam de lesdagen niet perse goed overeen met hetgeen verwacht werd in de eindopdracht. Maw was het lastig om met enkel de lesdagen goed de eindopdracht te maken. De lesdagen geven... Achteraf bekeken kwam de lesdagen niet perse goed overeen met hetgeen verwacht werd in de eindopdracht. Maw was het lastig om met enkel de lesdagen goed de eindopdracht te maken. De lesdagen geven daar onvoldoende diepgang voor. Ik volg nu een andere module en daar merk je dat de docent veel meer aansluit bij wat de eindopdracht vraagt. Dit is hoe het in mijn beleving zou moeten zijn.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Ibrahim

Docent is een expert op het gebied van de module en ver daarbuiten. Leuke voorbeelden tussen de stof door voor interactie met de groep. 10/10

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Lessen erg leerzaam.
Qua locaties niet flexibel, voorkeur is niet doorgegaan. Laatste module online gevolgd, fysiek heeft mijn voorkeur.

Reactie ISBW:

Fijn om te lezen dat de lessen erg leerzaam zijn geweest. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek les op locatie had gekregen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Bedankt voor je... Fijn om te lezen dat de lessen erg leerzaam zijn geweest. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek les op locatie had gekregen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Bedankt voor je feedback!
ISBW

Bij het onderdeel verandermanagement was de lesinhoud erg versnipperd. Een boek met veel theorie met weinig verdieping en daarnaast een reader met tegengestelde theorieën.
Lesschema bij...
Lesschema bij verandermanagement was niet prettig, lessen waren te kort achter elkaar waardoor er onvoldoende ruimte was voor voorbereiding en het werken aan de module opdracht. Hierdoor lopen de lessen niet goed samen met waar je staat in het leerproces.

Het onderdeel projectmanagement online gevolgd. Zeer ontevreden over de docent, weinig verdieping en veel te veel aandacht voor de moduleopdracht. Daarnaast tips gegeven voor de moduleopdracht die later door de beoordelaar zijn afgeschoten. De toelichting op de beoordeling door de beoordelaar vond ik ook ondermaats. Zeer weinig toelichting, waardoor ik hier niets van heb geleerd. Door middel van vragen geprobeerd meer toelichting te krijgen, maar hier geen antwoord op gehad. Ik krijg hierdoor het idee dat het vooral een massa-opleider is in plaats van dat het leren voorop staat.

Reactie ISBW:

Hartelijk bedankt voor je uitgebreide review. Wat jammer om te zien dat de opleiding niet algeheel aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen dit intern met ons mee!
Met vriendelijke...
ISBW

Leuke en leerzame cursus. In de bijeenkomsten wordt er verdieping gezocht op de voorbereidende opdrachten/onderwerpen. Goede schakeling richting de praktijk

Reactie ISBW:

Dat is fijn om te lezen!

Nikki

Leuke lessen met veel interactie en oefenen met elkaar. Dit is helpend en leerzaam. Goede docent met veel ervaring en kennis om te delen.
Omdat de 6 lessen in 3 lesdagen gezet zijn, komen de...
Omdat de 6 lessen in 3 lesdagen gezet zijn, komen de opdrachten na de lessen en het op tijd oefenen in de praktijk met elkaar in de knoop. Als hier meer tijd voor zou zijn, zou dit beter te doen zijn.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Nikki! We gaan je feedback intern met ons meenemen.
ISBW

Het volgen van de opleiding heeft me veel nieuwe kennis opgeleverd die van toepassing was in mijn werksituatie.

Reactie ISBW:

Dat horen we graag! Bedankt.
ISBW

Fijn dat ISBW deze korte training aanbied! Het is eenvoudig te combineren met je werk. De manier van lesgeven van deze docent was erg plezierig met veel praktijkvoorbeelden. Je kunt er zelf... Fijn dat ISBW deze korte training aanbied! Het is eenvoudig te combineren met je werk. De manier van lesgeven van deze docent was erg plezierig met veel praktijkvoorbeelden. Je kunt er zelf uithalen wat op jouw werk toepasbaar is. Erg inspirerend!
Ik hoop in de toekomst nog meer van dit soort trainingen te kunnen volgen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen, daar zijn we erg blij mee! Bedankt.

Sonja

Ik vond het niveau van de opleiding erg laag. Ik heb weinig nieuwe kennis opgedaan. Niet HBO waardig helaas

Reactie ISBW:

Jammer om te lezen dat je niet algeheel tevreden bent, Sonja. We nemen je feedback met ons mee.

Lindsey

Lessen per module wisselend ervaren, de ene docent wist het online lesgeven positief te benaderen bij de andere was er totaal geen interactie. De begeleiding van de module opdracht was bij de ene... Lessen per module wisselend ervaren, de ene docent wist het online lesgeven positief te benaderen bij de andere was er totaal geen interactie. De begeleiding van de module opdracht was bij de ene docent heel goed en bij de andere was het weer ik doe de lessen en de module opdracht bespreken we tijdens de les, maar ik wil het niet individueel bekijken. Die verschillen vond ik groot.
Begeleiding van businesscase tot nu toe positief ervaren, een erg betrokken docent.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Lindsey! Mocht je verder nog vragen hebben, laat het ons gerust even weten.