ISBW

Lesinhoud was goed, veel van geleerd.
Echter miste ik concrete/kritische feedback van de docent. Dit was erg helpend geweest.

Reactie ISBW:

Fijn om te zien dat je tevreden bent over de opleiding. We nemen je feedback wat betreft de docent met ons mee.

Janita

Ik vond het een erg waardevolle opleiding, goede link met de praktijk. Goede uitleg van de docent en de online leeromgeving werkte prima.

Reactie ISBW:

Wat goed om te lezen, Janita!

Janine

Een fijne opleiding om theorie aan de praktijk te koppelen. Per module en daarmee docent een andere werkwijze van studie opdrachten uitwerken en bespreken, dat maakt het verfrissend.

Reactie ISBW:

Wat goed om te horen, Janine!
ISBW

Ik ben heel blij met de training die ik volg, ik kan deze goed toepassen op mijn werk. Het enige dat ik wat lastiger vind, is dat er minder tijd beschikbaar is om de module opdracht gedetailleerd te... Ik ben heel blij met de training die ik volg, ik kan deze goed toepassen op mijn werk. Het enige dat ik wat lastiger vind, is dat er minder tijd beschikbaar is om de module opdracht gedetailleerd te bespreken met de docent. Dat wordt globaal wel besproken, echter doordat het online is, is het lastiger om dit één op één met de docent te bespreken.

Reactie ISBW:

Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback verder intern met ons meenemen.
ISBW

Docent was inspirerend, locatie prima, naast fulltime baan en privé lastig tijd vrij te maken voor de eindopdracht.
Wat heeft de opleiding opgeleverd: aan de invulling aan de rol als...
Wat heeft de opleiding opgeleverd: aan de invulling aan de rol als teamleider kan nog wel wat verbeterd worden, meer inzicht gekregen in hoe e.e.a. werkt. Zeker handvaten gekregen om ons team te versterken.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.

Mariska

Er werd weinig gedeeld wat betreft het totale project. De docent stuurde erg op de moduleopdracht en heeft de lessen daar op ingericht. Het studieboek is niet behandeld. Voor de moduleopdracht was... Er werd weinig gedeeld wat betreft het totale project. De docent stuurde erg op de moduleopdracht en heeft de lessen daar op ingericht. Het studieboek is niet behandeld. Voor de moduleopdracht was het studieboek minder ondersteunend.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, we gaan dit intern doorzetten. Bedankt!

Mark

Veel geleerd van deze module, de trainer was erg enthousiast.
en betrok iedereen bij de les.

In het vervolg zou ik toch liever weer klassikaal willen volgen i.p.v. online,
maar...
Veel geleerd van deze module, de trainer was erg enthousiast.
en betrok iedereen bij de les.

In het vervolg zou ik toch liever weer klassikaal willen volgen i.p.v. online,
maar dat heeft met persoonlijke voorkeur te maken.

In mijn werk heb ik het geleerde al toe kunnen passen.

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen, Mark. Bedankt!

Thomas

Heb het als een prettige cursus ervaren, met deskundige begeleiding.

Beste Thomas,
Bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je de cursus als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

De training is echt de basis van boekhouding. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Boek lezen dat in de winkel ong 25 zal kosten, voorbeelden doornemen tijdens de lessen en zelf een opdracht... De training is echt de basis van boekhouding. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Boek lezen dat in de winkel ong 25 zal kosten, voorbeelden doornemen tijdens de lessen en zelf een opdracht maken voor 2000,- klopt niet mijns inziens.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We betreuren het te lezen dat je niet tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding. We zullen je feedback intern meenemen!
Met vriendelijke...
ISBW

De opleiding sluit heel mooi aan bij de praktijk. De leraren zorgen echt voor het extra wat je zoekt bij een dagopleiding.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.