ISBW

Milou

Deze opleiding valt tegenvalt. Zeker als je al wat ervaring hebt binnen HR, is dit geen aanvulling.
Ik was zelf erg benieuwd naar de action learning methode. In praktijk viel dit heel erg tegen. De docenten zijn erg gefocust op de scriptie die geschreven moet worden. Waardoor de lessen vooral daarover gaan. I.p.v. inspirerend les geven en het vinden van creatieve oplossingen.

Human resources management- Jammer genoeg niets nieuws geleerd.

HR-businessperformance - mijn verwachting met wat ik zou leren en wat we daadwerkelijk hebben geleerd, lagen ver uit elkaar. Ik had meer inzichten in data/analyse verwacht. Dit heb ik eigenlijk nog steeds niet. Het ging vooral over de theorie van een high performance organisatie en niet hoe je HR data moet analyseren of hoe je KPI's opstelt.

Professioneel communiceren en beïnvloeden - In deze lessen hebben we met elkaar geoefend doormiddel van rollenspellen. Deze module was leuk! Hier heb ik echt inzicht gekregen in wat mijn communicatie oproept bij een ander.

Arbeidsrecht en verzuim - vrijstelling

Daarnaast zijn vanuit ISBW lessen over elkaar heen gepland. Waardoor ik 1 blok volledig door zelfstudie heb moeten afronden. Niet de manier van studeren waarvoor ik gekozen had.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Milou. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Score voor ISBW: 1.5/5