Daan

Ivm privé omstandigheden helaas 2 lessen niet kunnen deelnemen.
Geen contact kunnen krijgen met leerkracht.

Waardoor afmelding niet slaagde.

Reactie ISBW:

Wat jammer om te lezen, Daan! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen.... Wat jammer om te lezen, Daan! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW

Lesinhoud is interessant, die bijgeleverde boeken leren je ook veel. De opdrachten waren leuk om te maken. De docent is makkelijk mee te communiceren en kan er altijd met vragen terecht. Ik vond het... Lesinhoud is interessant, die bijgeleverde boeken leren je ook veel. De opdrachten waren leuk om te maken. De docent is makkelijk mee te communiceren en kan er altijd met vragen terecht. Ik vond het fijn dat dit gewoon online kon en aan de opleiding kon werken wanneer het mij uit kwam. Het is op die manier goed te combineren naar een fulltime baan.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

William

Ik had me opgegeven voor een opleiding op locatie omdat je daar vaak evenveel leert van elkaar bij de koffie als in de les.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.

Jaimie

De eerste 2 modules waren erg leerzaam. Locatie bij BCN is top.
De eerste 2 modules waren erg leerzaam. Locatie bij BCN is top.
Laatste module was m inder. Locatie Postillion was niet goed. Ze zijn daar aan het verbouwen en die overlast is merkbaar. Kamers waren of te klein of erg koud. docent van de 3e module had een hele andere aanpak wat resulteerde in minder diepgang en vernieuwing. Absoluut geen HBO niveau!! Dit ook terug gekoppeld persoonlijk en via de tussenevaluatie. Hier is door docent en door jullie als organisatie helaas niks mee gedaan. dit vind ik erg jammer.

Reactie ISBW:

Wat jammer om te lezen dat je opleiding niet geheel aan je verwachtingen heeft voldaan. We gaan je feedback intern doorzetten ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen... Wat jammer om te lezen dat je opleiding niet geheel aan je verwachtingen heeft voldaan. We gaan je feedback intern doorzetten ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag! Bedankt voor je feedback, Jaimie!

Hans

Ik had een klassikale cursus aangevraagd en dat werd uiteindelijk een online omgeving. Ik vind dat echt slecht.
Verder vind ik dat er tijdens de cursus vnl wordt ingegaan op hoe het werkstuk moet worden gemaakt en wat je daarvoor moet toepassen. Weinig aandacht voor theorie en praktische ervaringen waar je tijdens de les iets van leert als aanvulling op het boek.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Lowie

Locatie wordt verbouwd, ligt buiten het centrum van Utrecht (slecht bereikbaar met OV), eten was wel OK. Docent wel prima, iets meer aansluiting met praktijk zoeken.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Lowie! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Marco

Zonde van het geld en de tijd. Ook liever klassikaal dan e learning.

Reactie ISBW:

Wat jammer om te lezen, Marco. Indien wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.

Arenda

Locatie was niet dichtbij station dus openbaar vervoer was niet mogelijk.
Cursus en voorzieningen waren goed.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Arenda!
ISBW

Lesmateriaal en locatie is prima. Niet alle docenten hebben ervaring in de zorg. Hierdoor sluiten de lessen niet altijd aan met de praktijk. De medestudenten kwamen vaak niet uit de zorg waardoor er... Lesmateriaal en locatie is prima. Niet alle docenten hebben ervaring in de zorg. Hierdoor sluiten de lessen niet altijd aan met de praktijk. De medestudenten kwamen vaak niet uit de zorg waardoor er geen aansluiting met de praktijk was. Niet al te grote groepen vond ik prettig (5 tot 8)

Tussen de lessen van module O&V zaten slechts 2 weken. Hierdoor was de belasting hoog en was er minder balans werk/privé. Hierdoor ook 'te vroeg' klaar met de lessen. Vorderingen met de moduleopdracht konden hierdoor niet klassikaal besproken worden. Nu nog 6 weken tijd voor de inleverdatum van de opdracht zonder nog te volgen lessen.

Maud

De stof interesseert me enorm en sluit aan bij mijn beroep (HR). Het lesmateriaal is goed leesbaar. Studiebelasting is meer dan aangegeven indien je alles goed en met aandacht wil doen. Het is en... De stof interesseert me enorm en sluit aan bij mijn beroep (HR). Het lesmateriaal is goed leesbaar. Studiebelasting is meer dan aangegeven indien je alles goed en met aandacht wil doen. Het is en blijft globaal qua behandeling in de lessen, dit zou in mijn ogen meer mogen zijn. De feedback op de moduleopdracht is goed, maar mis soms wat context. Het zou fijn zijn als je persoonlijker kan schakelen met een beoordelaar.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Maud! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!