Roy

Ik ben blij dat ik voor deze opleiding hebben gekozen. Deze heeft mij nieuwe inzichten en handvatten gegeven om ook in de praktijk toe te passen. De docent heeft de lessen op een leuke en duidelijke... Ik ben blij dat ik voor deze opleiding hebben gekozen. Deze heeft mij nieuwe inzichten en handvatten gegeven om ook in de praktijk toe te passen. De docent heeft de lessen op een leuke en duidelijke manier vorm gegeven waardoor de dagen ook lekker doorliepen.

Reactie ISBW:

Dat is fijn om te horen, Roy! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
ISBW

Heel goed, de docent heeft heel inspirerend aan ons les gegeven. theorie sluit aan bij praktijk en de koppelingen

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, fijn dat je zo tevreden bent!

Nathalie

De opleiding is me enigszins tegengevallen. Met name de studiebelasting en het niveau van de docenten. Het niveau van de docenten bij 2 van de 4 modules was echt ondermaats en kwam niet overeen met... De opleiding is me enigszins tegengevallen. Met name de studiebelasting en het niveau van de docenten. Het niveau van de docenten bij 2 van de 4 modules was echt ondermaats en kwam niet overeen met de noodzakelijke kennis die je nodig hebt voor het voltooien van de modules. De BCN locaties zijn erg goed, de online classroom en de locatie in Bunnik was zowel qua verzorging als ruimte minder prettig. Ik ben wel erg tevreden met het contact met isbw.

Reactie ISBW:

Dat vinden wij jammer om te lezen. We zullen je feedback wat betreft de lesinhoud met ons meenemen. Bedankt voor het delen van je review.
ISBW

Digitaal deelgenomen aan de opleiding. Er zit verschil tussen het lesgeven van de leraren en ook hoe digitaal vaardig ze zijn om de lessen interactief te laten verlopen. Sommige lessen waren met erg... Digitaal deelgenomen aan de opleiding. Er zit verschil tussen het lesgeven van de leraren en ook hoe digitaal vaardig ze zijn om de lessen interactief te laten verlopen. Sommige lessen waren met erg veel deelnemers lastig te volgen. Inhoud van de opleiding past goed bij mijn huidige werk is toepasbaar en zorgt ook voor verdieping.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review. We zijn blij dat je de inhoud van de opleiding goed vindt en dat je deze kunt toepassen in je werk. Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke...

Lieset

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren. Het betrof een kleine groep deelnemers en de docent kon hierdoor zijn aandacht onder alle aanwezigen goed verdelen.
Het was heel erg interactief,...
Het was heel erg interactief, waardoor je bij de les bleef.

Reactie ISBW:

Dat is goed om te horen, Lieset! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Raf

Zeer aangename module, leuke leraar die de les beoiend maakt en houd.

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen, Raf! Bedankt voor je feedback.

Suzanne

Fijne docent!

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen, Suzanne! We zetten je compliment intern door.

Jan

Prima training gevolgd alles goed geregeld leerkracht ook zeer positief , klas niet allemaal super gemotiveerd helaas en ook dag 3 gemist dat was erg jammer maar algemen indruk zeer positief ..

Reactie ISBW:

Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad, Jan! Bedankt voor je review.
Computrain

Aruna

Docente was geweldig. Heeft mij goed geholpen en ik heb veel van haar geleerd wat ik gelijk in de praktijk ga toepassen. Mocht ik nog een cursus willen volgen zou ik graag dezelfde docente willen... Docente was geweldig. Heeft mij goed geholpen en ik heb veel van haar geleerd wat ik gelijk in de praktijk ga toepassen. Mocht ik nog een cursus willen volgen zou ik graag dezelfde docente willen krijgen

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Helma

De training wordt aangeboden met kenmerk 'HBO' maar ik vind dat deze gehele training echt niet op HBO-niveau is. Ik heb uiteindelijk niet veel van de training opgestoken terwijl hij me wel €3.600... De training wordt aangeboden met kenmerk 'HBO' maar ik vind dat deze gehele training echt niet op HBO-niveau is. Ik heb uiteindelijk niet veel van de training opgestoken terwijl hij me wel €3.600 heeft gekostn.

De eerste twee dagen 'Agile werken' waren een aanfluiting; zie ook mijn evaluatie. Ik heb aan de docente aangegeven veel te willen leren over Agile werken. Als dan wordt gevraagd door haar "wat willen jullie nog meer weten?" dan gaat er iets niet goed. Op de 2e dag was ze ziek dus na de lunch is ze naar huis gegaan (wat ook logisch was), maar uiteindelijk heb ik van de twee dagen die ik heb betaald 25% geen les gehad. En de overige 75% waren niet echt leerzaam en inspirerend. Ik heb dit ook in mijn evaluatie gezet maar niemand van ISBW heeft hier op gereageerd. Dat vind ik erg slecht!!!

De drie lessen projectmanagement waren op zich goed om kennis weer op te halen maar zeker niet op HBO-niveau. Het boek kan met gemak op een MBO worden doorgenomen. Docent was bekwaam maar viel veel in herhaling dus soms was het uitzitten.

Als ik dit vooraf had geweten had ik voor een andere opleiding gekozen. Ik ben veel geld kwijt maar heb weinig geleerd!

Reactie ISBW:

Beste Helma, Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. Goed dat je jouw... Beste Helma, Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen, dit gaat helaas niet via de evaluatie die je hebt ingevuld. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.