ISBW

Ik heb voor ISBW gekozen omdat ik het goed kon combineren naast mijn 36- urige baan. Ik heb dan ook gekozen voor de zaterdaglessen. Helaas is dat vanuit ISBW niet altijd gelukt waardoor ik kon kiezen voor e- learning, de les volgen in de avonduren of een doordeweekse dag. Bij 1 module heb ik voor e- learning gekozen, maar dat was niet mijn ding. Ik mis hierin de diepgang die je met klassikaal les wel hebt. Ik vond het jammer dat ISBW niet alle lessen door liet gaan op de zaterdag. Je kiest er van te voren toch bewust voor.
De modules online en op locatie waren prima. Ook zeer tevreden over de catering. Online heb ik lessen gevolgd met virtual classroom en zoom. Zoom heeft hierbij wel mijn voorkeur.
De inhoud van de lessen waren prima, maar vooraf veel leeswerk. Er staat 5 a 7 uur voor per module per week en dat heb ik ook ruimschoots gehaald. Dit kwam ook omdat ik gedurende de opleiding 2 modules tegelijkertijd volgde. Erg pittig!
De laatste 2 modules heb ik samen met de businesscase gedaan. Onmogelijk, waardoor ik de businesscase eenmalig heb uitgesteld. De begeleiding bij de businesscase vond ik echt minimaal. Docent gaf weinig informatie en we moesten het maar met de medestudenten uitvogelen. Dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Meer begeleiding was wenselijk geweest.
De inhoud van de opleiding was verder goed. Het kost veel tijd maar het was het investeren waard. Ik heb veel kennis opgedaan en ga dit in mijn werk verder ontwikkelen.
Ik heb leuke contacten opgebouwd met medestudenten. Samen leren en ervaringen uitwisselen heeft voor mij toegevoegde waarde opgeleverd.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je beoordeling en zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Score voor ISBW: 4.5/5