Arelia

De docenten hebben wij inzicht gegeven waardoor ik goed kan kijken naar mijn eigen competenties

Reactie ISBW:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Arelia! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ilias

Het belangerijkste is dat de lessen weer klasikaal werden wanneer mogelijk, zoals toegezegd.

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen, Ilias! Bedankt voor je review en deelname.
ISBW

De duur van de opleiding is precies goed. De lesinhoud voldeed aan de verwachtingen en kon er veel uit leren. Ondanks dat ik gekozen had voor locatie in Rotterdam was Utrecht ook prima bereikbaar.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Luka

Docent had goede inhoudelijke kennis en coachende kwaliteiten.
Ik heb mede door de training een goed beeld van mijn krachten en kwetsbaarheden als het gaat om time management.
De training...
Docent had goede inhoudelijke kennis en coachende kwaliteiten.
De training heeft mij inzicht en handvaten geboden.
Er was een goede sfeer binnen de klasgenoten, allen gemotiveerd.
Lunch was top!

Het was onduidelijk of de online training verplicht is.
Het is jammer dat er geen prints/handouts waren van de theorie.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! We nemen je feedback verder intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling.
ISBW

Virtual classroom is een fijnere manier van studeren dan ik vooraf had verwacht.
Docenten beschikken over veel vakkennis.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mariska

Heel fijn om elke les een beetje verder te bouwen aan de module opdracht. De opdrachten bij de lessen sluiten goed aan bij de stof, maar prettig dat hier niet de volledige focus op ligt, prio is de... Heel fijn om elke les een beetje verder te bouwen aan de module opdracht. De opdrachten bij de lessen sluiten goed aan bij de stof, maar prettig dat hier niet de volledige focus op ligt, prio is de module opdracht.
Voor mij was het prettig geweest om het boek ook digitaal in te zien/te lezen. Een boek dat makkelijk wegleest en waarmee ik voldoende kennis heb opgedaan om de module opdracht te schrijven.
De docent communiceert op een open manier, met humor. Er is ruimte tijdens de les om module opdrachten te bespreken met elkaar.

Deze evaluatie zou wat mij betreft beter pas na afronding met de module opdracht moeten plaatsvinden, zodat er ook aangegeven kan worden hoe de lessen hebben bijgedragen aan het behalen van het resultaat.

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname, Mariska.

Irene

Ontzettend goede training. Geeft me echt veel handvatten om direct toe te passen en verder te ontwikkelen. Docent heeft goed ingespeeld op de behoeften van de groep.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Irene Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Een uitstekende opleiding die middels de online omgeving erg goed verzorgd was! Het lesmateriaal sluit goed aan op de praktijk en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. De docenten zijn over het... Een uitstekende opleiding die middels de online omgeving erg goed verzorgd was! Het lesmateriaal sluit goed aan op de praktijk en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. De docenten zijn over het algemeen erg bekwaam en houden goed contact met de groep ondanks dat we online de lessen volgden. Er is veel oog voor de student en de module opdrachten konden ook daadwerkelijk als adviesrapporten gebruikt worden voor de organisatie waar je werkt.

Er was helaas 1 docent die minder bekwaam was in de digitale omgeving en minder interactie had met de groep. De docent was duidelijk aan het afronden omdat hij binnenkort stopte met werken bij deze opleidingsgroep. De feedback op gemaakt opdrachten of de module opdracht was helaas ook van weinig waarde.

Maar dit was maar een klein onderdeel van de opleiding die voor de rest uitstekend was. Goed verzorgd met heldere communicatie en (op 1 persoon na) heel erg bekwame docenten die duidelijk het beste uit de student willen halen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! We nemen verder je feedback mee wat betreft de docent. We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Met...

Marjolein

Het is een hele praktische opleiding met boeken die goed leesbaar zijn en voorzien zijn praktijk voorbeelden. Ik heb de opleiding digitaal gevolgd, wat zeer goed bevallen is.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Marjolein! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Bastiaan

Leuke docent die de groep goed heeft voorbereid op de module opdracht. Hij gaf ook genoeg ruimte om voorbeelden uit de praktijk met elkaar te bespreken wat voor mij het waardevolste onderdeel van de... Leuke docent die de groep goed heeft voorbereid op de module opdracht. Hij gaf ook genoeg ruimte om voorbeelden uit de praktijk met elkaar te bespreken wat voor mij het waardevolste onderdeel van de opleiding was.
Opleiding sluit niet helemaal goed aan bij mijn huidige rol. Dit komt omdat ik me van te voren niet goed genoeg verdiept heb in de opleiding.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Bastiaan. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.