Annemarie

De meeste docenten waren goed, maar ik heb ook wel eens een docent gehad (bij module personeel en organisatie) die erg slecht was inhoudelijk en zich er gemakkelijk vanaf maakte.
De docenten...
De docenten van coachingsvaardigheden en communiceren en beïnvloeden sprongen er wat mij betreft uit.
Voor sommige vakken moest je wel érg veel leren (recruitment en talentmanagement en management en organisatie), waardoor er ontzettend veel privétijd in opging.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Annemarie. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Gisela

Negatief:
- geen eenduidigheid in beoordeling opdrachten, te grote verschillen .
Negatief:
- geen eenduidigheid in beoordeling opdrachten, te grote verschillen .
- ook geen eenduidigheid over beoordeling opdrachten bij docenten. De ene vindt dit belangrijk en de andere weer iets anders.
- de opdracht heeft een te groot onderdeel van het afsluiten/met succes halen van de opdracht/opleiding. Er zou een ander meetinstrument moeten worden toegevoegd om te beoordelen of je de kennis beheersd

Reactie ISBW:

We zullen je feedback intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Gisela!

Maarten

Goede cursus en sloot mooi aan bij mijn leerdoelen. Enthousiaste docent en kwam met praktische voorbeelden.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Maarten! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Hanneke

Prima ondersteuning bij vragen tav uitstellen van opleiding door covid-19. Staat wel veel in e-connect dat de opdrachten worden geüpload na de les, dat werd door niemand gedaan (behalve door de... Prima ondersteuning bij vragen tav uitstellen van opleiding door covid-19. Staat wel veel in e-connect dat de opdrachten worden geüpload na de les, dat werd door niemand gedaan (behalve door de docent) Ik heb zeker wat aan de opleiding gehad voor in mijn verdere carrière.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Hanneke! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Geoffrey

Een ontzettend fijne opleiding die mij voorzien heeft van de basiskennis voor mijn managementfunctie.

De viruele omgeving heb ik als zeer prettig ervaren, interessante modules en prettige aansluiting bij mijn praktijk.

De opleiding HBO Management en verandering is voorbij gevlogen.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Geoffrey! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
ISBW

Het lesmateriaal is prima, werd alleen (te) laat verstuurd om de voorbereiding goed te kunnen doen. Ook was mij hierdoor niet duidelijk dat het materiaal zou worden opgestuurd.
De locatie is...
De locatie is prima, goed bereikbaar en goede voorzieningen.
Voor deze training was een docent met meer juridische kennis handig geweest, het ging tenslotte over recht. Juist de lastiger vragen kon hij niet beantwoorden.
Uitwisseling met andere studenten is heel fijn, het heeft toegevoegde waarde dat deze uit verschillende bedrijfstakken komen.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
ISBW

De studiebelasting is niet geheel zoals voorspeld; dit is meer dan op de website staat geschreven. Verder zijn boeken en begeleiding erg goed.
Contact en oplossingsgericht met ISBW is matig.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Jammer om te lezen dat je moeizaam in contact met ons bent gekomen. Verder leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Jammer om te lezen dat je moeizaam in contact met ons bent gekomen. Verder leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Henri

De opleiding is goed en leuk om te doen. Het bijgeleverde lesboek is oud en achterhaald. Er staan nog voorbeelden in met guldens en zaken die niet meer relevant zijn. De locatie, het restaurant en... De opleiding is goed en leuk om te doen. Het bijgeleverde lesboek is oud en achterhaald. Er staan nog voorbeelden in met guldens en zaken die niet meer relevant zijn. De locatie, het restaurant en de catering was prima in orde. Ook tijdens corona tijd goed geregeld. Lunch in restaurant ophalen en nuttogen in klaslokaal. Docent gaf heldere uitleg en ging goed op vragen in.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Henri. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Prima module. De opdracht is voor de docent niet helemaal helder wat voor een hoop verwarring onder de studenten heeft gezorgd. We hebben die iedere les wel minimaal een uur aan besteed en dat vind... Prima module. De opdracht is voor de docent niet helemaal helder wat voor een hoop verwarring onder de studenten heeft gezorgd. We hebben die iedere les wel minimaal een uur aan besteed en dat vind ik persoonlijk zonde. Daarnaast is er geen opvolging geweest van de vooropgezette opdrachten: deze hebben we niet/nauwelijks gevolgd. Desalniettemin heeft de docent wel écht kennis op dit gebied maar gezien de praktijkervaring die ik nu heb, is het wel gericht geweest op de "oude" stijl projectmanagement.

ISBW

In september 2021 gestart met de opleiding HBO management en leidinggeven in zorg en welzijn. Je krijgt iedere module een ander docent. Ik heb dit als prettig ervaren.ligging van Locatie BCN bij... In september 2021 gestart met de opleiding HBO management en leidinggeven in zorg en welzijn. Je krijgt iedere module een ander docent. Ik heb dit als prettig ervaren.ligging van Locatie BCN bij hoog Catharijne is bijna niet te doen met de auto. Tip: Ga met het OV.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! De locatie van BCN Utrecht bij centraal, is inderdaad goed bereikbaar met het OV. Echter kun je hier ook terecht met de auto in de parkeergarages van Hoog Catherijne.... Dat is super om te lezen! De locatie van BCN Utrecht bij centraal, is inderdaad goed bereikbaar met het OV. Echter kun je hier ook terecht met de auto in de parkeergarages van Hoog Catherijne. Bedankt voor je beoordeling.