First Impression

Zeer interessante en leerzame cursus. op een leuke manier gebracht en toegespitst op zowel werk als privé waardoor dit zeer bruikbaar is. ik ben er gelijk mee begonnen dit in praktijk te brengen!

First Impression

Tim van Oosterhout

Wioss Witron

Zeer interessante opleiding, goede mix van theorie en praktijk. Een aanrader voor iedereen.

Demcon

Uitstekend! Zeer informatief en inspirerend. Deze trainer is ook een fantastische entertainer!

DEMCON LS&H

Kennisvolle training met veel praktijk tips

Wioss Witron

Heb heel veel geleerd uit de lessen van Freek Donkers en Tim van Oosterhout. zeker omdat dit nog allemaal nieuw is voor mij. de lessen zelf waren een goeie mix van theorie en praktijk. ook de... Heb heel veel geleerd uit de lessen van Freek Donkers en Tim van Oosterhout. zeker omdat dit nog allemaal nieuw is voor mij. de lessen zelf waren een goeie mix van theorie en praktijk. ook de opvolging gesprekken vond ik zeer goed. raad het zeker aan iedereen aan. van de rustige student Quinten L

Witron Wioss

Met veel pezier deelgenomen aan de lessen van Freek Donkers . Het was een zeer leerzame periode, Dankje hiervoor

Wioss Witron

Wat ben ik blij dat ik iemand als Freek Donkers heb mogen leren kennen. Je hebt ons zoveel dingen geleerd. Dank je zeer. Je trouwe leerling Mustafa Yalcin :)

Martijn Kuijpers, Demcon Advanced Mechatronics

Training van Tim van Oosterhout. Een hele leuke dag gehad! Leuke training met veel praktische tips zodat je tijdens en meteen na de training aan de gang kan. Ik heb de dag erna meerdere tips meteen... Training van Tim van Oosterhout. Een hele leuke dag gehad! Leuke training met veel praktische tips zodat je tijdens en meteen na de training aan de gang kan. Ik heb de dag erna meerdere tips meteen kunnen toepassen.

Demcon

Een leuke enthousiaste training met veel concrete tips