MannaertsAppels Advocaten - Germaine Paulusse

Tim van Oosterhout - sessie 100% grip op je agenda.
Tim van Oosterhout - sessie 100% grip op je agenda.
Ik kijk terug op een inspirerende en energieke sessie met Tim. De sessie is hands-on, met veel aha momenten en boordevol tips. De vertaling naar de praktijk is direct te maken en dus meteen veel meer grip op mijn agenda. Een absolute aanrader!

Vision Heathcare

Zeer goed, de trainers brengen je organisatie verder!

Milliman

Ervaring met Paul Manten

Mazars

Ontzetten fijn, meedenken, luisterend!

Moore DRV - Marco Sakko

Mario Bierkens

Gilben Maljaars / Moore DRV

Mario Bierkens is een enthousiaste trainer die bruist van de energie. Hij luistert goed naar je verhaal / vraag en is vervolgens heel praktisch in zijn aanpak. Dit maakt dat je het echt direct in de... Mario Bierkens is een enthousiaste trainer die bruist van de energie. Hij luistert goed naar je verhaal / vraag en is vervolgens heel praktisch in zijn aanpak. Dit maakt dat je het echt direct in de praktijk kan toepassen. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk.

Henk / Moore DRV

Elke keer nieuwe inzichten en vol inspiratie weg bij de sessie. Focus op quick wins, focus op kansen, focus op processen. Feedforward in plaats van feedback. Krijg veel energie van de sessies. Mario... Elke keer nieuwe inzichten en vol inspiratie weg bij de sessie. Focus op quick wins, focus op kansen, focus op processen. Feedforward in plaats van feedback. Krijg veel energie van de sessies. Mario Bierkens is een goede begeleider en deelt zijn kennis, denkt mee. Reageert nagenoeg altijd dezelfde dag op vragen/reacties. Zou Intenza zeker aanbevelen aan een ieder!

Thomas Genc / Mazars

Een training waar je bewuste met BD omgaat. Ik blijf actief om Prospects te benaderen ongeacht hoe druk ik het heb. Geziend e reistijd voor ieder zou ik het fijn vinden om een sessie langer te maken... Een training waar je bewuste met BD omgaat. Ik blijf actief om Prospects te benaderen ongeacht hoe druk ik het heb. Geziend e reistijd voor ieder zou ik het fijn vinden om een sessie langer te maken op 1 dag zodat er minder sessies zijn. Ik weet dat de insteek is om tussen de sessies door ook actief er mee aan de slag te gaan.

DRV

Goed doordacht programma met een opzet die je activeert om alles toe te passen in de praktijk.

Mazars

Mario is een fijne, ervaren trainer. Hij hanteert een concrete, doelgerichte aanpak en onderbouwt theorie met goede voorbeelden. Mario legt de verantwoordelijkheid bij de cursist zelf, je bepaalt... Mario is een fijne, ervaren trainer. Hij hanteert een concrete, doelgerichte aanpak en onderbouwt theorie met goede voorbeelden. Mario legt de verantwoordelijkheid bij de cursist zelf, je bepaalt zelf of en wat je wilt leren en hoe je het wilt toepassen. Dus geen verspilde energie aan mensen die niet in beweging (willen) komen.