Alfen B.V.

Goede inhoudelijke en inzichtgevende opleiding genoten, waarvoor veel dank!

Corné Oudshoorn

Inspirerend leiddinggeven training was leuk en goed toepasbaar. Docenten weten veel, zijn enthousiast en weten iedereen in de groep enthousiast te krijgen. Zeker een aanrader.

Alfen N.V.

Erg praktisch en informatief programma

Sylvia van Beukering, Mazars

BD training gevolgd in verschillende sessies, met een groep collega's. Mario heeft ons met enorm veel enthousiasme veel bijgebracht over BD, concrete tips die wij direct in de praktijk kunnen... BD training gevolgd in verschillende sessies, met een groep collega's. Mario heeft ons met enorm veel enthousiasme veel bijgebracht over BD, concrete tips die wij direct in de praktijk kunnen brengen. Ik vond het een super nuttige training!

Mazars

Mario is een zeer kundige en prettige docent. Hij geeft praktische en goede voorbeelden en begeleid je door het hele traject.

KWS Infra Zwolle/Leek

Goede ervaring! doortastend, snappen de issues en komen met oplossingen waar ik verder mee kom!

TVM Verekeringen

Mario . Praktisch en goed afgestemd op mijn vragen. De directe toepasbaarheid zorgde ervoor dat ik snel de impact van de coaching ervoer.

LiveWall

Tim van Oosterhout - De sessie was top, ontzettend veel geleerd. Meestal zijn dit soort sessies erg zweverig, maar de voorbeelden uit de praktijk koppelen aan de hands-on tips zorgden ervoor dat het... Tim van Oosterhout - De sessie was top, ontzettend veel geleerd. Meestal zijn dit soort sessies erg zweverig, maar de voorbeelden uit de praktijk koppelen aan de hands-on tips zorgden ervoor dat het 4 uur boeiend bleef.

Hester - LiveWall

Super goed, Tim is een natuurlijke en fijne spreker met veel (praktische) vakkennis.