Hester - LiveWall

Super goed, Tim is een natuurlijke en fijne spreker met veel (praktische) vakkennis.

Johan Hemmen / TVM Verzekeringen

Coaching één-op-één en training van teams

De Kempenaer Advocaten

In de praktijk goed toepasbare lessen!

Bart Schaap | First Impression

Ik heb de communicatie training en Timemanagement training gehad. Met het enthousiasme van Tim en de interactie Len opdrachten ben je geen moment afgeleid.

Beide trainingen hebben mijn...

Beide trainingen hebben mijn ogen doen openen; super leerzaam, geeft inzicht in je werk, geeft je de juiste input om jezelf en je werk te verbeteren.

Dankjewel!

De Kempenaer Advocaten

Tim van Oosterhout - Time management: hele goede training, met veel praktische inzichten, wel veel informatie in korte tijd

De Kempenaer Advocaten, Els Koot

Een feest van (h)erkenning en energie gevend! Alsof een confetti kanon werd afgeschoten :-)

Forever Direct

Een aanrader! Inspirerende en op maat . Theorie die werkt in de pratijk voor iedereen . Veel geleerd en gelachen ook niet onbelangrijk . Wat me altijd bij zal blijven is “pak de tools eruit... Een aanrader! Inspirerende en op maat . Theorie die werkt in de pratijk voor iedereen . Veel geleerd en gelachen ook niet onbelangrijk . Wat me altijd bij zal blijven is “pak de tools eruit die voor jou werken “ klinkt heel eenvoudig maar werkt oh zo prettig en efficient . Bedankt Mario !

MAC³PARK

Een leerzame en leuke training

Metafoor Vastgoed en Software

Ik raad het iedereen aan. Niet uitstellen maar gewoon doen!

Bianca van der Plas

Zinvolle en inspirerende sessies. Alex weet je goed te motiveren en denkt mee. Bereidt ook alles heel goed voor. En stuurt achteraf de gemaakte afspraken en nog interessante informatie door.