Thomas Genc / Mazars

Een training waar je bewuste met BD omgaat. Ik blijf actief om Prospects te benaderen ongeacht hoe druk ik het heb. Geziend e reistijd voor ieder zou ik het fijn vinden om een sessie langer te maken... Een training waar je bewuste met BD omgaat. Ik blijf actief om Prospects te benaderen ongeacht hoe druk ik het heb. Geziend e reistijd voor ieder zou ik het fijn vinden om een sessie langer te maken op 1 dag zodat er minder sessies zijn. Ik weet dat de insteek is om tussen de sessies door ook actief er mee aan de slag te gaan.

DRV

Goed doordacht programma met een opzet die je activeert om alles toe te passen in de praktijk.

Mazars

Mario is een fijne, ervaren trainer. Hij hanteert een concrete, doelgerichte aanpak en onderbouwt theorie met goede voorbeelden. Mario legt de verantwoordelijkheid bij de cursist zelf, je bepaalt... Mario is een fijne, ervaren trainer. Hij hanteert een concrete, doelgerichte aanpak en onderbouwt theorie met goede voorbeelden. Mario legt de verantwoordelijkheid bij de cursist zelf, je bepaalt zelf of en wat je wilt leren en hoe je het wilt toepassen. Dus geen verspilde energie aan mensen die niet in beweging (willen) komen.

Moore DRV

Inspirerende sessies met Mario, hij zorgt voor positieve energie, waarbij je gelijk dit in de praktijk gaat en wil toepassen. Brengt je als leider op een hoger niveau.

Moore DRV

Zeer leerzaam en gericht op intrinsieke blijvende gedragsverandering. Hier heb je echt iets aan!

Marc Barendse

Onlangs een leuke, leerzame en laagdrempelige training gehad van Intenza met als trainer Freek Donders. Laten we met Freek beginnen, als er iemand positief is dan is het Freek wel. Hij gebruikt... Onlangs een leuke, leerzame en laagdrempelige training gehad van Intenza met als trainer Freek Donders. Laten we met Freek beginnen, als er iemand positief is dan is het Freek wel. Hij gebruikt mooie metaforen tijdens de trainingen. Hiermee worden praktijkvoorbeelden nog duidelijker voor de cursisten.
Daarnaast is de stof van elke training, zowel online als offline, maatwerk. Dit is erg nuttig want elke branche is anders en op deze manier past Freek de training aan op de huidige situatie waar een bedrijf behoefte aan heeft.
Zelf zou ik de sessies wat korter op elkaar gehad willen hebben. Bijvoorbeeld gedurende één of twee weken.
Na elke training werden de presentaties direct gemaild. Erg goed en punctueel. Al met al een goede training waarbij een ieder weer handvatten meegekregen heeft om in de praktijk een beter gesprek te kunnen voeren bij een prospect en/of klant. (en ook thuis :-))
Bedankt Harvey Nash en Intenza voor deze training. Op naar de volgende.

Marc Barendse
Harvey Nash

Sanne Luiten

Sessies vol enthousiasme van Mario!

Maaskant coaching

Uitstekend

Samuel Tismo, Alfen

Top trainer, leuke en informatieve 2 dagen gehad!