Springbok

Leuke training met tips die ik direct kan toepassen in mijn werk en prive.

Joy Munsel

Alsof je meerdere boeken in een paar uurtjes leest. Veel waardevolle lessen. Ook werd alles op een erg fijne manier gepresenteerd.

Forever Direct EU BV

Goede cursus met bruikbare inhoud. Goede docent/coach. Zelfs ruimte voor individuele coaching.

Janine / West Coast Supply Group

The training was very informative, packed with actionable and realistic tips. Tim, our trainer, was doing a fantastic job!

Demcon Best

Duidelijke presentatie, goede tips

West Coast Supply Group

Om te beginnen was het een goede, praktisch toepasbare en leuk ervaring. Praktische tips afgewisseld met mindset trics op een prettige en boeiende manier gegeven. Complimenten!

Yannick Schipper / WCSG

Heel erg leerzaam, stof valt direct te implementeren. Top trainer!

Brunel

Goede training met veel interactie. Je krijgt handvatten mee om het zelf in de praktijk te brengen.

Stef de Lange - Brunel

Vanuit mijn rol als Sales Consultant bij Brunel heb ik mogen deelnemen aan de trainingen "Consultative Selling" en "Onderhandelen". Wat een feestje.

Freek Donkers weet op humoristische...

Freek Donkers weet op humoristische wijze zeer professioneel te trainen. Erg sterk in het vertalen van methodieken naar praktische voorbeelden. Hierbij helpt het dat hij een behoorlijke ervaring meebrengt en vanuit daar (soms hilarische) anekdotes deelt.

Voor mij zat de voornaamste kracht in de directe toepasbaarheid van datgene wat werd behandeld. Theorie en inhoud van de presentaties zijn sterk, maar Freek was absoluut de meerwaarde die de training zo geslaagd maakte voor mij.

Heel graag tot een volgende keer!

Stef de Lange

First Impression

Zeer interessante en leerzame cursus. op een leuke manier gebracht en toegespitst op zowel werk als privé waardoor dit zeer bruikbaar is. ik ben er gelijk mee begonnen dit in praktijk te brengen!