Danique Sollie-Elverding / Prosu Media Producties

Super zinvolle training die op een zeer enthousiaste manier werd gegeven

Herma Kroon - Karmac HR-Solutions

Training time-management MTP KMM Groep

Anne-Wil van Diermen / DEVENTit

Herkenbare en interessante training

Metafoor RO

Super interessante, leerzame en energieke bijeenkomst!

Nicole Vrieswijk - IVIO Wereldschool

Tim van Oosterhout: Ik vond het heel interessant. Alles werd duidelijk uitgelegd met hier en daar ook een gezellig tikkeltje humor.

Rianne Brummelkamp / Eteck

Tim van Oosterhout - ik vond het een super leuke én leerzame training. Er kwamen veel goede praktijkvoorbeelden voorbij en ook de tips zijn super handig! Dit gaat me zeker helpen in mijn toekomst.

Myrthe Suidgeest - KMM

Inspirerend

Eteck

Erg goed om in zo'n korte tijd zo gericht kennis aan te dragen en zulke concrete handreikingen te doen voor een beter timemanagement; hiermee kun je echt direct aan de slag, mede omdat het niet weer... Erg goed om in zo'n korte tijd zo gericht kennis aan te dragen en zulke concrete handreikingen te doen voor een beter timemanagement; hiermee kun je echt direct aan de slag, mede omdat het niet weer allerlei buitenissige apps vraagt, maar juist gebruik maakt van iets wat naadloos is geïntegreerd met de bestaande Outlook-app.

Martijn Verbeek / Eteck

Leuke ervaring waarin er op een interactieve manier een spiegel wordt voorgehouden over hoe onzinnig je eigenlijk met je kostbare tijd omga. Handige tips gekregen die makkelijk toe te passen zijn... Leuke ervaring waarin er op een interactieve manier een spiegel wordt voorgehouden over hoe onzinnig je eigenlijk met je kostbare tijd omga. Handige tips gekregen die makkelijk toe te passen zijn zowel zakelijk als privé.

Denny Molenaar

Ik heb de training Management Developement met Kees van Leeuwen gevolgd (vanuit YER Eindhoven)
Ik heb de 4 lessen als zeer positief mogen ervaren en de heldere en pratische lesstof vanuit Kees was erg insprirerend. Ik neem meerdere elementen dagelijks mee in mijn werkzaamheden.

Ik kijk weer uit naar de volgende, bedankt Kees