Tom

Leiderschap training gevolgd door Sander Pronk. Erg enthousiast over de praktijk gerichte aanpak. Het aansturen en ontwikkelen van je team gericht op de beweging die leidt naar het gewenste... Leiderschap training gevolgd door Sander Pronk. Erg enthousiast over de praktijk gerichte aanpak. Het aansturen en ontwikkelen van je team gericht op de beweging die leidt naar het gewenste resultaat.

Ömer Aydogan / Topbrands Europe

Mario. Trainers maken de sessies leuk, interessante onderwerpen, praktische voorbeelden / oefeningen tijdens de sessies zijn leerzamer. Leuke groep collega's ook.

Louise Donkersloot - Topbrands Europe B.V.

Training vanuit een organisatie op basis van persoonlijk leiderschap

Artifort

De weg die je moet inslaan als je op een leuke en professionele manier wil groeien!! Alle lof.. een aanrader waar je geen spijt van krijgt..

Niels van der Meulen - Kooi Camerabewaking

Ik had het genoegen om een salestraining te volgen van Paul Manten. Een aanwinst voor het gehele salesteam met duidelijke handvaten en veel interactie.

Moore DRV

Trainer: Mario
Trainer: Mario
Ik ben erg enthousiast over het LDP-programma. Mario is een trainer die je inspireert en stimuleert om met de geleerde stof aan de slag te gaan in de praktijk. Hij steekt je aan met zijn enthousiasme. Daarnaast vind ik de coach calls ook erg handig, omdat je even kort kunt sparren over de punten waar je in de praktijk tegenaan loopt. Ik heb in 2023 al heel veel geleerd van Mario en kijk uit naar de trainingen in 2024!

Bart de Heer / Moore DRV

Ik heb in 2023 het leadership development traject gevolgd. Dit is begeleid door Intenza en specifiek door Mario Bierkens. Mijn ervaring is dat het een zeer intensief programma is, intensief in de... Ik heb in 2023 het leadership development traject gevolgd. Dit is begeleid door Intenza en specifiek door Mario Bierkens. Mijn ervaring is dat het een zeer intensief programma is, intensief in de positieve zin van het woord. Een hoog tempo, wat verwacht mag worden bij een leiderschapsprogramma, zeer veel handvatten die direct kunnen worden toegepast. De sessies zijn zo in gestoken dat deze direct toepasbaar zijn en ook direct middels toepassingen worden afgedwongen om te gebruiken. Ik ben zeer tevreden over de ontwikkeling van mezelf door dit programma.

Bram van Dun/MannaertsAppels

Mazars

Praktisch en nuttig

Martine Schreuder / Topbrands

Mario

Het leiderschapsprogramma van Intenza heeft mijn professionele groei aanzienlijk versterkt. Ik vond de interactive aanpak tijdens de sessies erg prettig. De verschillende trainers van Intenza waren goed geïnformeerd en slaagden er goed in om een veilige omgeving te creëren.