Intenza

Tom van Sichem

Het was een inspirerende training die op een kundige en enthousiaste werd gegeven door Mario Bierkens. Mario heeft een brede ervaring op het gebied van managen in het algemeen. De training is zeer... Het was een inspirerende training die op een kundige en enthousiaste werd gegeven door Mario Bierkens. Mario heeft een brede ervaring op het gebied van managen in het algemeen. De training is zeer interactief en is geen monoloog van Mario zijn zijde.
Het heeft mij veel handvatten gegeven om het team en mijzelf verder te ontwikkelen.
Het was een vervolgcursus op de cursus "Inspirerend leidinggeven". De training "Bouwen aan een sterk team" sloot goed aan op de eerste training.
Mario bedankt.
Gr. Tom van Sichem

Annemieke Mouthaan

Quick wins en van feedback naar feedforward! Veel tips en citaten van Mario opgeschreven en zijn lach is aanstekelijk! Driven by energy, inhoudelijk heel goed en ruimte voor eigen cases en... Quick wins en van feedback naar feedforward! Veel tips en citaten van Mario opgeschreven en zijn lach is aanstekelijk! Driven by energy, inhoudelijk heel goed en ruimte voor eigen cases en intervisie, ik heb er veel van geleerd!

Nigel Wijshijer

Afgelopen week een terugkom dag gehad van Freek bij de training Consultative Selling. Met veel interesse de training gevolgd, dit komt mede door het enthousiasme en interactieve vorm die Freek... Afgelopen week een terugkom dag gehad van Freek bij de training Consultative Selling. Met veel interesse de training gevolgd, dit komt mede door het enthousiasme en interactieve vorm die Freek voorzit.

Martin Jansen

Freek heeft veel ervaring en dat merk je goed. Kan heel de vertaalslag maken naar onze business (detachering) en heeft het geduld ook in diverse rollenspellen te acteren. Feedback geven en nogmaals... Freek heeft veel ervaring en dat merk je goed. Kan heel de vertaalslag maken naar onze business (detachering) en heeft het geduld ook in diverse rollenspellen te acteren. Feedback geven en nogmaals zo rollenspel doen. Verdeeld over 2 dagen is het beste en blijft het beste hangen. Weinig aan toe te voegen en ik hoop snel weer training van Freek te mogen ontvangen.

Babette

Goede toepasbare adviezen voor in de (sales)praktijk

Marjolein Marijke Ophof-Schuur

Inspirerend leiderschap en Bouwen aan een sterker team bij Mario gevolgd. De eerste training op een mooie locatie in Driebergen, de tweede training via Microsoft Teams vanwege de... Inspirerend leiderschap en Bouwen aan een sterker team bij Mario gevolgd. De eerste training op een mooie locatie in Driebergen, de tweede training via Microsoft Teams vanwege de Corona-maatregelen.
Beide trainingen waren erg leerzaam voor mij. Ik heb genoten van de theorie die Mario op een grappige manier wist te koppelen aan voorbeelden uit de praktijk. Samen met mijn collega's pasten wij die dan weer toe tijdens oefeningen in twee of drietallen. De sfeer was goed, waardoor iedereen zich veilig genoeg voelde om te leren.
Al met al een aantal leerzame dagen gehad!

Caroline / BDO

Goede cursus waarbij docent goed heeft gekeken naar behoefte en rol van de doelgroep.

BDO Accountants & Adviseurs

Zeer prettig traject onder begeleiding van Tim van Oosterhout, dat direct veel energie en inspiratie gaf! Veel nuttige tips en tools gekregen om collega's 'mee' te krijgen in de uitrol en opvolging... Zeer prettig traject onder begeleiding van Tim van Oosterhout, dat direct veel energie en inspiratie gaf! Veel nuttige tips en tools gekregen om collega's 'mee' te krijgen in de uitrol en opvolging van salesacties. Daarnaast heeft het bijgedragen aan het groepsgevoel van de commercieel adviseurs!

BDO

Praktisch en goed!

Luc van Vliet

Erg fijne training. De trainer kon goed mee in de rollenspellen wat betreft de inhoudelijke kennis, waardoor je het gesprek naar een diepere laag kan brengen. Vanwege Corona is deze sessie digitaal... Erg fijne training. De trainer kon goed mee in de rollenspellen wat betreft de inhoudelijke kennis, waardoor je het gesprek naar een diepere laag kan brengen. Vanwege Corona is deze sessie digitaal verlopen en ook dit verliep allemaal zeer goed. Zoals ook bij Freek aangegeven, was het alleen voor mij niet helemaal helder of ik ook kon'meekijken' bij anderen, wanneer zij een rollenspel deden. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de techniek. Al met al zeer positieve ervaring.