Intenza

Edwin van Os

Intenza heeft ons geholpen om op een meer inspirerende manier medewerkers en teams mee te nemen in de transitie van taakgerichtheid naar klantgerichtheid.
Aan de hand van concrete (eenvoudige)...
Aan de hand van concrete (eenvoudige) voorbeelden leer je met Intenza je team mee te nemen in coaching on the job, bewustwording van veranderingen en op een leuke maar effectieve manier inzicht te geven bij medewerkers hoe om te gaan met het centraal stellen van de klant.
Freek is een super inspirerende trainer die met veel passie en betrokkenheid management meeneemt in ontwikkeling.

Susan van der Linden

In oktober heb ik 1 op 1 telefonisch afspraak maken training gekregen van Rene Nawijn. Deze training heeft mij enorm geholpen om zekerder over te komen bij het koud bellen. Voordat ik starte met de... In oktober heb ik 1 op 1 telefonisch afspraak maken training gekregen van Rene Nawijn. Deze training heeft mij enorm geholpen om zekerder over te komen bij het koud bellen. Voordat ik starte met de training vond ik het eng om koud te bellen. Hoe meer ik nu bel en de handvatten gebruik die ik van Rene heb gehad des te beter het gaat. René heeft mij erg goed geholpen door zijn duidelijke communicatie en uitstekende trainingen. Rene heeft heel veel kennis van de markt en heeft mij geleerd mij hoe ik doeltreffend binnen deze markt kan bewegen zodat ik onderscheidend ben ten opzichte van mijn con-collega. Verder ben ik ook erg blij met de nazorg die Intenza biedt.

Lizza Haak

Kees is een inspirerende trainer die het beste in een individu naar boven weet te halen. Zeer goede afwisseling van theorie en praktijk, om ervoor te zorgen dat het energie niveau hoog blijft. De... Kees is een inspirerende trainer die het beste in een individu naar boven weet te halen. Zeer goede afwisseling van theorie en praktijk, om ervoor te zorgen dat het energie niveau hoog blijft. De tools die Kees meegeeft in de training zijn per direct inzetbaar. Een absolute aanrader!

Roxanne van Eijk

De training sloot goed aan bij mijn verwachting vooraf en heeft onwijs veel handvatten gegeven om aan de slag te gaan met mijn teams. De trainer had een fijn tempo met concrete voorbeelden en voelde... De training sloot goed aan bij mijn verwachting vooraf en heeft onwijs veel handvatten gegeven om aan de slag te gaan met mijn teams. De trainer had een fijn tempo met concrete voorbeelden en voelde de groep goed aan.

Erik van Gorp

Trainingen van Mario zitten vol met goede praktische tips en aansprekende herkenbare voorbeelden. Dit gecombineerd met het enthousiasme en de energie van Mario maakt dat deze training echt iets... Trainingen van Mario zitten vol met goede praktische tips en aansprekende herkenbare voorbeelden. Dit gecombineerd met het enthousiasme en de energie van Mario maakt dat deze training echt iets losmaakt bij mij. Ik ben er van overtuigd dat ik hierdoor stappen heb gemaakt in het effectief inspelen op gedrag.

Sander Stapelkamp

Mijn ervaring varieert van sessie tot sessie. In het algemeen een goed programma om na te denken over je ontwikkeling. Ik mis een sterk persoonlijk aanvangsmoment en eindmoment. In het groepsverband... Mijn ervaring varieert van sessie tot sessie. In het algemeen een goed programma om na te denken over je ontwikkeling. Ik mis een sterk persoonlijk aanvangsmoment en eindmoment. In het groepsverband van de sessies is dat wel van belang. locatie en trainers waren goed.

Rob van Dorst

Een dynamisch professional program onder begeleiding van Intenza op een leuke locatie. De uitvoerende Intenza-medewerker Mario Bierkens krijgt het publiek enthousiast middels zijn positieve inbreng.... Een dynamisch professional program onder begeleiding van Intenza op een leuke locatie. De uitvoerende Intenza-medewerker Mario Bierkens krijgt het publiek enthousiast middels zijn positieve inbreng. Sommige onderwerpen hadden een overlap met een andere Intenzacursus, maar desalniettemin waren deze onderwerpen de moeite waard om nogmaals behandeld te worden.

Nicole van den Oever

Als jurist ben ik gericht op de inhoud; de trainingen van het Intenza team hebben me juist laten inzien dat niet alles om kennis draait, maar om communicatie: op welke manier stel ik de juiste... Als jurist ben ik gericht op de inhoud; de trainingen van het Intenza team hebben me juist laten inzien dat niet alles om kennis draait, maar om communicatie: op welke manier stel ik de juiste vragen en wat maakt dat een klant er voor kiest om met mij een adviestraject te doorlopen. En bovenal: vooral doen waar je goed in bent en juist dat talent benutten.

Joao Godinho

In september/oktober heb ik (tele-)sales training gekregen van dhr Nawijn. Deze training heeft mij enorm geholpen, voordat ik starte met de training vond ik het “eng” om koud te bellen, nu doe ik... In september/oktober heb ik (tele-)sales training gekregen van dhr Nawijn. Deze training heeft mij enorm geholpen, voordat ik starte met de training vond ik het “eng” om koud te bellen, nu doe ik het bijna zonder na te denken. René heeft mij erg goed geholpen door zijn duidelijke communicatie en uitstekende trainingen. Dit blijkt uit de bewezen technieken die Intenza toepast, het heeft mij inzicht gegeven in hoe de markt werkt en hoe ik mij doeltreffend binnen deze markt kan bewegen en hoe ik onderscheidend ten opzichte van mijn con-collega.

Frank Elkink

Ik heb Kees ervaren als zeer inspirerende trainer.Hij is goed in het overbrengen van de materie. In het luisteren en het geven van feedback na een oefening is hij zeer sterk. De energie en de passie... Ik heb Kees ervaren als zeer inspirerende trainer.Hij is goed in het overbrengen van de materie. In het luisteren en het geven van feedback na een oefening is hij zeer sterk. De energie en de passie om mensen beter te maken straalt er bij Kees vanaf. Dagelijks heb ik profijt van de training/tips die Kees mij heeft meegegeven en dragen bij aan mijn persoonlijke successen.