Tim van Oosterhout

DEMCON Multiphysics

Het was een zeer nuttige en interessante training met Tim van Oosterhout, waarin veel concrete tips en voorbeelden gegeven werden over time management.

Springbok Agency

Ontzettend waardevolle training! Heel praktisch, boeiend en veel van geleerd!

Springbok Agency

Tim van Oosterhout: Ik vond het een zeer leerzame training en Tim vertelt heel boeiend. Ik heb heel veel tips meegekregen die ik in de praktijk kan toepassen en daar hoopte ik voorhand ook op. De... Tim van Oosterhout: Ik vond het een zeer leerzame training en Tim vertelt heel boeiend. Ik heb heel veel tips meegekregen die ik in de praktijk kan toepassen en daar hoopte ik voorhand ook op. De training is gegeven met verschillende onderdelen: presentatie, praktijkvoorbeelden, video's, opdrachten en meteen uitvoeren in de praktijk. Dit is na mijn mening ook de beste manier om een training van een volle dag te geven! Echt top!

Charles Arke

Dit was een interessante cursus. Een aanrader voor iedereen die graag de(basis-)tools wil leren/krijgen om een team te leiden. De informatie/presentatie was goed en de interactiviteit in de groep... Dit was een interessante cursus. Een aanrader voor iedereen die graag de(basis-)tools wil leren/krijgen om een team te leiden. De informatie/presentatie was goed en de interactiviteit in de groep wordt voorop gesteld; zodat je meteen het geleerde in de praktijk kan zetten.

Denise Anneeze

Ik heb super veel geleerd gedurende de training "Inspirerend Leiderschap"! Het is interactief en je kan de geleerde skills direct in de praktijk brengen. Ook word je direct uit je comfortzone... Ik heb super veel geleerd gedurende de training "Inspirerend Leiderschap"! Het is interactief en je kan de geleerde skills direct in de praktijk brengen. Ook word je direct uit je comfortzone gehaald waardoor je learning curve snel omhoog gaat.

Ik heb de 5 sessies 's avonds gevolgd. Aangezien je er dan al een werkdag op hebt zitten is het soms lastig om direct je aandacht erbij te houden. Vanwege de intensiteit van de training is het wellicht beter om deze overdag te volgen. Gelukkig is Kees iemand die dingen boeiend kan vertellen waardoor je je aandacht niet verliest!

Remo Deijns

Dankzij de persoonlijke aanpak en veel praktische tips en voorbeelden heb ik stappen kunnen maken op het gebied van Leiderschap wat ik dagelijks kan toepassen.

This Is Live Group

Goed!

Biek Lamers

De trainingen van Kees waren perfect. Je kunt de jaren ervaring die Kees heeft goed terugzien in zijn manier van trainen. Rustig, objectief en enthousiasmerend. Inhoudelijk een mooie combinatie van... De trainingen van Kees waren perfect. Je kunt de jaren ervaring die Kees heeft goed terugzien in zijn manier van trainen. Rustig, objectief en enthousiasmerend. Inhoudelijk een mooie combinatie van theorie en veel praktijkoefeningen. Dat sloot naadloos aan bij de verwachtingen van onze advocaten.

Nogmaals dank, Kees!