Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Duane

Het concept is prachtig. Flexibiliteit is er gelukkig ook en het werkt op zich prima. Details zouden misschien beter kunnen . Zoals de service; Zo had ik kadaster pakket besteld en vroeg een koper... Het concept is prachtig. Flexibiliteit is er gelukkig ook en het werkt op zich prima. Details zouden misschien beter kunnen . Zoals de service; Zo had ik kadaster pakket besteld en vroeg een koper er naar maar moest ik zelf erachter aan om het in bezit te krijgen .

Duidelijke pakketten

Correspondentie buiten werktijden ook doorsturen.

Dragan Jovic

Snel, adequaat en behulpzaam.

Overzichtelijk en duidelijk.

nog geen. nog te kort om hierover te oordelen.

J van Buiten

Snelheid, communicatie, goede service en prijs/kwaliteit verhouding

Goede ervaringen, geen verbeterpunten

Goede ervaring! Werkt vlot en accuraat

Snelle reacties

Nee

Jansema

Prima bedrijf. Vakbekwaam. Prima ondersteuning. Dhr. Koene is zo onderlegd in zijn vak dat hij soms vergeet dat de opdrachtgever hem niet kan bijhouden qua denkwijze. Zeer aanbevolen bedrijf. No... Prima bedrijf. Vakbekwaam. Prima ondersteuning. Dhr. Koene is zo onderlegd in zijn vak dat hij soms vergeet dat de opdrachtgever hem niet kan bijhouden qua denkwijze. Zeer aanbevolen bedrijf. No nonsens makelaar . Ook met vragen enkele maanden na verkoop staat dit bedrijf je super te woord en werken ze voor de opdrachtgever terwijl de verkoop en betaling allang achtet de rug is.

Prima bedrijf

Communicatie kan iets duidelijker. Is niet nodig de makelaar regelt het perfect maar als je zelf controle wil houden of niet los kan laten wel prettig

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt, dank voor deze mooie review van Huyshop. Het is voor ons vanzelfsprekend dat de adviserende rol van de makelaar niet ophoudt als de handtekeningen onder de koopovereenkomst zijn... Geachte cliënt, dank voor deze mooie review van Huyshop. Het is voor ons vanzelfsprekend dat de adviserende rol van de makelaar niet ophoudt als de handtekeningen onder de koopovereenkomst zijn gezet. Daarna volgt nog een fase waarin zaken soms niet lopen zoals je zou willen als verkoper (en koper...).
Hartelijke groet,
Philip Koene, makelaar

Vergeleken met een gewone makelaar is het kiezen voor een internetmakelaar veruit de beste keuze die iemand kan maken. Huysshop heeft ons goed geholpen en qua prijs/kwaliteit verhouding een zeer... Vergeleken met een gewone makelaar is het kiezen voor een internetmakelaar veruit de beste keuze die iemand kan maken. Huysshop heeft ons goed geholpen en qua prijs/kwaliteit verhouding een zeer dikke voldoende!

Overzichtelijke, weinig poespas en het wordt gewoon geregeld.

Het enige wat beter zou kunnen is de informatievoorziening richting ons. Vooral wanneer we wat zouden krijgen of ontvangen zou wel een beter beeld geven van het proces.

Geachte cliënt,
Geachte cliënt,
Dank voor de mooie review. Jouw opmerking en suggestie over het orderverloop nemen we zeker mee. Wij doen alles om de communicatie met onze klanten verder te verbeteren. Dank je!
Groet, Philip Koene
Huysshop

Snelle reactie, aanpassingen worden snel gedaan

Perfect, tot nu toe geen aan of opmerkingen

Helder, duidelijk, je weet waar je aan toe bent

Ok bedrijf, maar omdat de markt momenteel goed is, hebben ze weinig hoeven doen mbt de verkoop van onze woning en strategisch advies hieromtrent. Ik had in deze situatie kunnen volstaan met een... Ok bedrijf, maar omdat de markt momenteel goed is, hebben ze weinig hoeven doen mbt de verkoop van onze woning en strategisch advies hieromtrent. Ik had in deze situatie kunnen volstaan met een funda account en standaard koopovereenkomst. De waardebepaling van onze woning had feitelijk al plaatsgevonden ihkv de aankoop van onze nieuwe woning. Verder wel goede communicatie tot nu toe met vermoedelijk een soort van back office. Goed bereikbaar. Vriendelijke mensen.

Niets opvallends

Ik vind het niet sieren om te roepen als makelaar dat het momenteel zo druk is met koopovereenkomsten dat begin volgende week al moeilijk te redden zal zijn. Krijg daarbij dan de indruk dat ik 1 van... Ik vind het niet sieren om te roepen als makelaar dat het momenteel zo druk is met koopovereenkomsten dat begin volgende week al moeilijk te redden zal zijn. Krijg daarbij dan de indruk dat ik 1 van de velen ben. Ook zou het sieren indien de makelaar op dag 1 zelf contact op zou nemen om even Door te spreken wat de beste verkoop strategie is.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt, dank voor de goede beoordeling van Huysshop. Uw suggesties voor verbeterpunten nemen wij zeker mee. Zo kunnen wij onze dienstverlening nog beter maken.
Mooi dat uw woning snel...
Mooi dat uw woning snel is verkocht en ook nog eens tegen een goede prijs. Natuurlijk, de marktomstandigheden zijn uitstekend voor verkopers. De verkoopresultaten van alles makelaars zijn uitstekend, of je nu met een doe-het-samen concept zoals Huysshop werkt of als klassieke full service makelaar. U hebt natuurlijk een fijn gevoel eraan overgehouden dat Huysshop samen met u een goed verkoopresultaat heeft geboekt, tegen aanzienlijk lagere kosten, vergeleken met een dure makelaar.

D.M van Santen-Jacobse

Prima service

Ook als de koop niet goed verloopt denkt dhr Koene goed mee en is een grote hulp.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt, dank voor de mooie beoordeling van Huysshop. Juist als het niet loopt zoals je wil als verkoper, moet je er zijn als makelaar. Onze toegevoegde waarde zit hem namelijk ook in het... Geachte cliënt, dank voor de mooie beoordeling van Huysshop. Juist als het niet loopt zoals je wil als verkoper, moet je er zijn als makelaar. Onze toegevoegde waarde zit hem namelijk ook in het oplossen van juridisch-technische problemen/probleempjes. Nogmaals dank voor uw waardering.
Philip Koene
makelaar