Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Paula Smit

Positief: betrouwbaar,goede adviezen voor de bezichtigingen, duidelijkdnelle reactie bij vragen. Vrienelijke makelasr die de opname thuis deed.

Zie boven

Goed prijs, mooi pakket.

Hen Welles

Naar aanleiding van eerdere ervaring met ERA makelaars, die uiteindelijk € 4600,- wilde hebben voor de verkoop bemiddeling van ons huis, ben ik op internet gaan zoeken naar andere alternatieven. Naar aanleiding van eerdere ervaring met ERA makelaars, die uiteindelijk € 4600,- wilde hebben voor de verkoop bemiddeling van ons huis, ben ik op internet gaan zoeken naar andere alternatieven.
En vond Hysshop, de korte en duidelijke uitleg was al meteen een trigger om verder te kijken op de site.
Dus hebben we besloten om het basis[pakket afgesloten. De verdere verloop was precies naar wens.
De lage prijs om op funda te komen, een kort adviserend makelaars bezoek, met goed advies om de vraagprijs te verhogen.
En dat ik de hoge kosten van de andere makelaar kon ik nu het verschil van prijs in mindering brengen voor de kopers, die gun ik dat meer als ERA.

Dat we zelf de tekst en foto`s mochten aanleveren, deze foto`s waren van minder kwaliteit, maar dat verraste de kopers positief bij bezichtigen.
Het was in werkelijkheid veel groter als het...
Het was in werkelijkheid veel groter als het op de foto`s leek.
Het meeste positief ben ik over dat we zelf de bezichtiging konden doen.

De mensen die het nu gekocht hebben, was dit zeker doorslaggevend. Hadden al veel huizen met een makelaar bezichtigt en daar waren ze blijkbaar al klaar mee. Kozijnen die rot waren nog als perfect verkopen enzo.

Nee het is volens wens verlopen.

Snelle plaatsing op funda en duidelijke communicatie, zowel voor de plaatsing op funda als daarna. Wijzigingen doorgeven gaat makkelijk en worden snel verwerkt.

De makelaar kwam snel langs en binnen een paar dagen stond mijn huis op funda.

Chermaine

Snelle plaatsing op funda, maar verwacht geen verdere support of service voor de verkoop van het huis.

Reactie Huysshop.nl:

Beste Chermaine,
Beste Chermaine,
Wij vinden het spijtig om te horen dat wij jouw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken in het voortraject. Wij hechten juist aan een goede ondersteuning en support tijdens de verkoop. De woning staat nog niet zoalang op funda, wij zien dat er goed op wordt gereageerd.
Philip Koene RMT

Wij hebben, mede namens Huysshop, ons huis binnen 3 weken kunnen verkopen!

Bij de start van de verkoop was de makelaar snel in huis om deze te taxeren, dit werd op een persoonlijke en proffesionele wijze gedaan.

Het contact over biedingen en bezichtigen verliep stroef. Telefonisch konden we de juiste persoon meestal niet bereiken en per mail duurde het erg lang voor er gereageerd werd. Ook zijn er 2... Het contact over biedingen en bezichtigen verliep stroef. Telefonisch konden we de juiste persoon meestal niet bereiken en per mail duurde het erg lang voor er gereageerd werd. Ook zijn er 2 mailadressen @info en @backoffice. Op een gegeven moment kwamen we erachter dat het mailen via @backoffice sneller verliep, dus toen hebben we dat adres maar gebruikt. Zeker als je in onderhandeling bent mag dat geen 6 dagen duren (met maar 2x een bod/tegenbod).

Prima, snelle reactie op mails etc.

Ingrid

Ik ben zeer tevreden over de service van de Huysshop. Snelle reactie op vragen en opmerkingen. Wijzigingen worden snel verwerkt.

Vooral de snelle dienstverlening.

Nee.

karsmakers

Prima concept. Snel terug bellen. Goede info

prijs is prima. zeker de 3 niveaus waaruit je kunt kiezen.

Nee

Tekst beter bestuderen, bevatte fout.