Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Peter Verstappen

Via internet heb ik de voordeelbundel van Huysshop gekocht omdat daar het onderhandelen en de koopakte door een internetmakelaar wordt gedaan. Het bezichtigen en de foto's heb ik zelf gedaan. Via internet heb ik de voordeelbundel van Huysshop gekocht omdat daar het onderhandelen en de koopakte door een internetmakelaar wordt gedaan. Het bezichtigen en de foto's heb ik zelf gedaan.
De internetmakelaar is bij me langs geweest maar was gehaast en had weinig tijd om met mij alles door te nemen. Toen ik hem een week later om advies vroeg gaf hij als antwoord dat hij 1 week niet aanwezig was en gaf ook geen duidelijke antwoorden op mijn vragen. Heb toen met Huysshop gemaild en van hun kreeg ik gelukkig wel antwoord op de vraag hoe ik foto's op Funda kon verwijderen en nieuwe erop kon zetten.
Zou fijn geweest zijn als deze makelaar me een telefoonnummer had gegeven van een collega die hem had kunnen vervangen.

Het enigste sterke punt is, als ik mijn huis via hun verkoop dat ik me de courtage bespaar.

Het mag persoonlijker en Huysshop en de makelaar mag meer tijd uittrekken om alles goed door te nemen zodat ook meteen alles goed op Funda komt. Zeker de eerste weken is dit erg belangrijk om het... Het mag persoonlijker en Huysshop en de makelaar mag meer tijd uittrekken om alles goed door te nemen zodat ook meteen alles goed op Funda komt. Zeker de eerste weken is dit erg belangrijk om het huis snel te kunnen verkopen.

M de Brouwer

Prima snel contact met de Huysshop. Behulpzaam en duidelijk

Snelle reactie tijd en komt de afspraken na

Op dit moment eigenlijk geen

Harry Eshuis

Begeleiding en ondersteuning bij de zelfverkoop van een woning

Beter contact met de verkopende partij vooral als er geen resultaten worden geboekt

Alles loopt soepel, duidelijke informatie, snelle reacties.

Prijs, communicatie.

Nick Nijhuis

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Joris van Balen

Perfecte service en een perfect systeem! Heel makkelijk om alles zelf te regelen.

Goede stap voor stap begeleiding. Goede wijze van inhuren fotograaf.

Geen.

Bob

Overall zeer positief.

Schakelt snel; plaatsing advertentie, reacties op e-mail binnen 24 uur, goede samenwerking met ZIEN24 voor fotografie.

Er leeft bij mij het idee dat de makelaar (te) veel dossiers in z'n eentje behandelt. Begrijpelijk in deze booming huizenmarkt.

Robert

Ik heb zeer goede ervaringen. ze reageren ontzettend snel op de email en alles verloopt zeer soepel en duidelijk.

snel adequaat reageren. professioneel

niet van toepassing

Wat opvallend was, dat is dat het allemaal lekker snel ging. Er zijn geen lange wachttijden, en alles wordt correct afgehandeld.
De samenwerking met Zien24 is mij ook zeer goed bevallen.

Het pakket van 995 euro is een prima pakket. Goede kwaliteit van de geleverde producten, en voor een scherpe prijs. Niets dan lof.

Iets meer uitleg in het begin zou fijn geweest zijn.

Alleen op funda zetten en voor de rest niets

Snel, duidelijk en goedkoop

Geen aftersales, je huis wordt op funda gezet en voor de rest gebeurt er niets. Ook als er geen interesse in je huis is is het fijn om überhaupt iets van huysshop te horen.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte verkoper,
Geachte verkoper,
U heeft via Huysshop een parkeerplaats te koop staan en niet een woning. U kunt in uw eigen account de statistieken vinden van het bezoek op funda. Dat is belangrijke informatie die u zo kunt opvragen. In de korte periode dat de garage te koop staat is die bijna 24.000 keer gevonden en ruim 650 keer bekeken. Zodra zich iemand meldt, informeren wij u. Dat is tot op heden niet gebeurd, helaas.
Wij hopen dat bovenstaande duidelijk is, zo niet neemt u dan gerust contact op met ons.
backoffice Huysshop