Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

A. Meijerink

Ik weet dat ik de goedkoopste optie heb gekocht en dat je dan niet al teveel kunt verwachten. De plaatsing op Funda was snel en goed, evenals de verzoeken voor bezichtiging. In een enkel geval was... Ik weet dat ik de goedkoopste optie heb gekocht en dat je dan niet al teveel kunt verwachten. De plaatsing op Funda was snel en goed, evenals de verzoeken voor bezichtiging. In een enkel geval was de correspondentie over bijvoorbeeld een geplaatst bod slecht. Ik wist dat er een bod gedaan was maar moest jullie zelf benaderen met de vraag waar die bleef. Ook de terugkoppeling van vragen was soms slecht.

De plaatsing op Funda was snel en goed, evenals de verzoeken voor bezichtiging.

Terugkoppeling kan veel beter.

Voldoende / goed

Snel en op maat

Iets rustiger / overzichtelijker layout.
Verder komt het iets te wollig over.
Dat 'selecteert' ook de doelgroep.
Indruk dat u hiermee sommige doelgroepen onvoldoende bereiken.

Lemmers

Goede ervaringen. Mede dankzij de snelle service ons huis binnen 1 dag verkocht!

Duidelijke website, vriendelijke medewerkers, snelle service

Sandy

Heldere formule, snelle afhandeling, dus gemak dient de klant.

Webshop is efficiënt

Natasja Lagerweij

Heel prettig samengewerkt met de Huysshop! Binnen 3 weken hadden we een bod binnen :-)

Snelle reactie, flexibel, accuraat en strakke regie. Het was steeds precies duidelijk wat we moesten doen en wanneer.

Inge

Tot nu toe goede ervaring. Snelle handelingen en reacties en gebruiksvriendelijke site.

gebruiksvriendelijk

na de bestelling bleef het even stil. Er zou binnen 3 werkdagen contact opgenomen worden, maar dat werden 4 dagen, nadat ik zelf gebeld had. Beter om geen 3 dagen te beloven als dat niet lukt. Na... na de bestelling bleef het even stil. Er zou binnen 3 werkdagen contact opgenomen worden, maar dat werden 4 dagen, nadat ik zelf gebeld had. Beter om geen 3 dagen te beloven als dat niet lukt. Na het eerste contact is het overigens allemaal vlot gegaan.

Tot nu toe ervaring met het te koop aanbieden via Funda.
Er werd 1 dag na de internetaanvraag/aankoop contact met mij opgenomen, en alles werd super snel in werking gezet.
Ook wordt er...
Tot nu toe ervaring met het te koop aanbieden via Funda.
Ook wordt er vrijwel direct gereageerd op vragen via de mail of telefoon.
Tot nu toe een zeer goede ervaring!

Samenwerking met Funda, en NVM makelaars.
Ik ben bij Huysshop terecht gekomen op aanraden van mijn partner die al eerder succesvol zijn huis met hen heeft verkocht.

De samenwerking met het bedrijf dat de plattegrond verzorgt. Het bedrijf heeft mijn instructies niet goed gelezen, en heeft het vervolgens verkeerd getekend. Dit is natuurlijk niet efficient - ook... De samenwerking met het bedrijf dat de plattegrond verzorgt. Het bedrijf heeft mijn instructies niet goed gelezen, en heeft het vervolgens verkeerd getekend. Dit is natuurlijk niet efficient - ook niet voor jullie.

Zeer goed afspraken worden nagakomen, en snelle reacties

ja snelle reacties

nvt

Heel slechte ervaringen. Kopers wilden een bod doen en werden totaal genegeerd aan de telefoon. Toen zij aangaven dan maar helemaal niet meer te bieden werd ook daar door een telefoniste zeer... Heel slechte ervaringen. Kopers wilden een bod doen en werden totaal genegeerd aan de telefoon. Toen zij aangaven dan maar helemaal niet meer te bieden werd ook daar door een telefoniste zeer ongeïnteresseerd over gedaan.Ik als verkoper werd ook niet gebeld. Wij gaan een klacht indienen over deze handelwijze bij de consumentenbond.

Nee

Teveel om op te noemen. Zoek ander personeel dat bedingen meteen doorstuurt en interesse heeft in de klanten.

Goed product voor een zeer goede prijs

goede prijs-kwaliteit verhouding

in mijn Huysshop zou ''mijn verkoop dossier'' een welkome aanvulling zijn. Je kunt nu alleen via een link die in 1 van de vele mails is toegevoegd.