Advies makelaar
7.8/10
Website
Presentatie
8.2/10

Over het algemeen zeer goede service. Huisshop doet wat ze beloven tegen een zeer redelijk tarief.

Niet meer bemoeienis dan nodig.

De mails van potentieel kopers kunnen misschien nog eerder doorgestuurd worden.

Duidelijke beschrijving van wat er geboden wordt.

Klantgericht en behulpzaam. Snelle reacties.

Alex

Prettige communicatie en korte lijnen. Altijd beschikbaar voor commentaar en advies.

Lekker eenvoudig. Je hebt zelf veel in de hand en de website spreekt voor zich als het gaat om het invullen van de gegevens.

Bij de vragenlijsten die ingevuld moesten worden was mij niet alles duidelijk. Een toelichting op de vragen zou hierbij kunnen helpen.

Snelheid van werken is prettig. Makkelijk om te bestellen. Voldoende informatie per mail.

Snelheid van werken en feedback

Koleno

Onze woning werd direct op Funda.nl geplaatst na aanmelding. De makelaar en medewerkers reageren snel en geven direct advies. Heel fijn! We zijn erg tevreden met deze makelaar en vinden het concept... Onze woning werd direct op Funda.nl geplaatst na aanmelding. De makelaar en medewerkers reageren snel en geven direct advies. Heel fijn! We zijn erg tevreden met deze makelaar en vinden het concept van zelf verkopen goed werken.

De snelle reactie van medewerkers en makelaar

Wij zijn pas aangesloten bij huysshop omdat we ons huis willen verkopen

Snelle handelingen

N.v.t.

Dit is de tweede keer dat we een huis verkopen via Huysshop, dat geeft al aan dat we erg tevreden zijn over de mannier waarop dat gaat. Snel, geen overbodig gedoe, en tegen een scherpe prijs,... Dit is de tweede keer dat we een huis verkopen via Huysshop, dat geeft al aan dat we erg tevreden zijn over de mannier waarop dat gaat. Snel, geen overbodig gedoe, en tegen een scherpe prijs, waarbij de zaken snel door de backoffice worden geregeld. Houden zo.

verre gaande automatisering van het proces, en waar nodig snelle service van de backoffice

de automatische mails van de status kwamen niet geheel overeen met de werkelijke status

Valckenier

Nog bezig met verkoop tot nu toe zeer tevreden.

Zeer snel reactie.
Komen keurig hun afspraken na.

Johan de Nobel

Snel en adequaat!

Communicatie loopt goed.
Voordat we het wisten stond ons huis online op Funda.
Top!

Ze zijn zorgvuldig en reageren snel

Geen tips