Advies makelaar
Presentatie
8.2/10

Goed!

Heldere communicatie

Niet zozeer een verberpunt maar het is fijn om de/een makelaar zelf ook te kunnen spreken, wanneer nodig uiteraard.

Tineke

Huysshop helpt je op de perfecte wijze om je eigen huis te verkopen. Alles wijst zich vanzelf. Alle knoppen en functies op de goede plek en de makelaars helpen je met duidelijke instructie via mail... Huysshop helpt je op de perfecte wijze om je eigen huis te verkopen. Alles wijst zich vanzelf. Alle knoppen en functies op de goede plek en de makelaars helpen je met duidelijke instructie via mail om alles snel en vakkundig te regelen.
Echt een aanrader.

Perfecte site en ondersteuning

Nee.

fosterT

Ik wist dat ik met een internet makelaar veel zelf moest doen, wat goed is gegaan, had wel verwacht dat er in ieder fase van het verkooptraject iets meer mondelinge ondersteuning zou zijn.

Simpel recht door zee concept

Communicatie website eenduidig maken

le Duc

Nog weinig ervaring maar hoe het nu loopt gaat het goed. Ik mis alleen wel het raam bord dat is nog niet toegestuurd dat is wel jammer en een pdf brochure weet ik niet waar ik dat kan vinden.

Nog te vroeg om daar over te oordelen

Nog niet

Beste Danielle,
Beste Danielle,
Dank voor je review. Het bord is tijdig verstuurd, mogelijk was je niet thuis toen het (aangetekend) werd aangeboden? De pdf brochure is te bekijken en te downloaden op funda, bij jouw woning.
Succes met de bezichtigingen!
backoffice Huysshop

Website ziet er professioneel en overzichtelijk uit ten opzichte van andere internetmakelaars. Het aantal huizen dat zij onder verkoop hebben is ook niet te klein en niet te groot.

- niet te groot en niet te klein

Uit de tekst op het internet was het mij niet helemaal duidelijk dat er altijd een makelaar moest langskomen voor het inmeten. Omdat ik al een makelaar had langs gehad voor een richtprijs, was is in... Uit de tekst op het internet was het mij niet helemaal duidelijk dat er altijd een makelaar moest langskomen voor het inmeten. Omdat ik al een makelaar had langs gehad voor een richtprijs, was is in eerste instantie in de veronderstelling dat deze stap niet van toepassing was.

Geachte cliënt,
Dank voor uw review van Huysshop. Succes met de verkoop, dat zal geen probleem zijn, want het is een erg leuk huis!
backoffice Huysshop

Mijn ervaringen met Huysshop.nl zijn geweldig. Voor de dienstverlening betaal je eenmalig een bedrag. En vooraf had ik daar mijn bedenkingen over. Want, dan heeft het bedrijf de verdiensten binnen,... Mijn ervaringen met Huysshop.nl zijn geweldig. Voor de dienstverlening betaal je eenmalig een bedrag. En vooraf had ik daar mijn bedenkingen over. Want, dan heeft het bedrijf de verdiensten binnen, hoeveel doen ze vervolgens voor je? Het antwoord is heel simpel: eigenlijk doen ze alles voor je. De gehele begeleiding was geweldig. Ik heb veel contact gehad met Philip Koene. Wanneer ik een e-mail had gestuurd kreeg ik vrijwel altijd binnen enkele uren antwoord. Hij dacht continu mee met alle vragen. Hij bleef telkens zijn best doen. De begeleiding was uitstekend. Ik vind Huysshop.nl een echte aanrader! Ik zal zeker weer gebruik maken van hun diensten. Allemaal hartelijk dank!

-Snelle en duidelijke communicatie
-Vakbekwaam
-Mee blijven denken met de klant.

Er zijn wat mij betreft geen verbeterpunten. Ik ben erg tevreden.

Beste Harold,
Dank voor deze mooie review. Daar zijn wij heel dankbaar voor.

Beste Harold,
Dank voor deze mooie review. Daar zijn wij heel dankbaar voor.

Gedurende de verkoopopdracht werken verkoper en Huysshop samen. Dus het houdt niet op bij de bestelling. In tegendeel, dan begint het pas!
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis.
Huysshop Team

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik werd professioneel begeleid in het proces van de verkoop van mijn woning.

De website is helder en de verschillen tussen de beschikbare pakketten zijn duidelijk weergegeven.

C.J. Zantvoort

Duidelijke website. Helder in aan te kopen pakketten. Het 'all-in'pakket is niet geheel 'all-in'. Snelle en accurate dienstverlening. De aankoop makelaar komt telefonisch wat gestrest over. Kan in... Duidelijke website. Helder in aan te kopen pakketten. Het 'all-in'pakket is niet geheel 'all-in'. Snelle en accurate dienstverlening. De aankoop makelaar komt telefonisch wat gestrest over. Kan in het moment zitten ?

ZIEN24 heeft een héél goede fotografe. Heel tevreden met het professionele overleg en de kwaliteit! De hoogte foto mag wat hoger en in die zin meer onderscheid maken met de lagere foto's.

Spijkers op laag water zoeken: Iets vlottere response bij mail wisseling over woning oppervlakte/indeling. Dat gaat blijkbaar over meer schijven. Het betalen van Media+pakket liep niet transparant.

Geachte heer Zantvoort,
Geachte heer Zantvoort,
Dank voor uw mooie review van Huysshop. De foto's zijn inderdaad erg mooi geworden. Wij werken met professionele fotografen, immers goede foto's vertellen het verhaal over uw huis.
Wat betreft uw opmerking over het telefonisch overleg met de makelaar: ik vermoed inderdaad dat het het moment was... normaliter overleggen wij in alle rust met opdrachtgevers.
U had speciale wensen. In uw geval hebben wij het mediapakket aan uw wensen aangepast, dat is bij Huysshop geen enkel probleem. Succes met de verkoop!
Nogmaals dank voor het vertrouwen in Huysshop.
Philip Koene
makelaar

Ingrid

Prima ervaring.

Snelle opstart en heldere begeleiding.

Geen.

Goede ervaring! Goede begeleiding , Alles goed geregeld.

Goede begeleiding.

Beste Marjet,
Beste Marjet,
Dank voor de prachtige review. Dat jullie huis snel verkocht zou zijn hadden wij wel verwacht, maar dan ook nog eens voor zo'n mooie prijs. Succes met de verhuizing en nogmaals dank voor het vertrouwen in Huysshop.