Advies makelaar
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Ok bedrijf, maar omdat de markt momenteel goed is, hebben ze weinig hoeven doen mbt de verkoop van onze woning en strategisch advies hieromtrent. Ik had in deze situatie kunnen volstaan met een funda account en standaard koopovereenkomst. De waardebepaling van onze woning had feitelijk al plaatsgevonden ihkv de aankoop van onze nieuwe woning. Verder wel goede communicatie tot nu toe met vermoedelijk een soort van back office. Goed bereikbaar. Vriendelijke mensen.

Niets opvallends

Ik vind het niet sieren om te roepen als makelaar dat het momenteel zo druk is met koopovereenkomsten dat begin volgende week al moeilijk te redden zal zijn. Krijg daarbij dan de indruk dat ik 1 van de velen ben. Ook zou het sieren indien de makelaar op dag 1 zelf contact op zou nemen om even Door te spreken wat de beste verkoop strategie is.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte cliënt, dank voor de goede beoordeling van Huysshop. Uw suggesties voor verbeterpunten nemen wij zeker mee. Zo kunnen wij onze dienstverlening nog beter maken.
Mooi dat uw woning snel is verkocht en ook nog eens tegen een goede prijs. Natuurlijk, de marktomstandigheden zijn uitstekend voor verkopers. De verkoopresultaten van alles makelaars zijn uitstekend, of je nu met een doe-het-samen concept zoals Huysshop werkt of als klassieke full service makelaar. U hebt natuurlijk een fijn gevoel eraan overgehouden dat Huysshop samen met u een goed verkoopresultaat heeft geboekt, tegen aanzienlijk lagere kosten, vergeleken met een dure makelaar.

Score voor Huysshop.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Fundabundel: Middelste